Hotel A.Roma Lifestyle

7 reviews over Hotel A.Roma Lifestyle in het Nederlands

Super verblijf gehad

Julie
9-10-2018

Echt een prachtig hotel! Restaurant is een grote aanrader (wel gesloten op maandag). In de bar is er 's avonds altijd ook mogelijkheid tot buffet wat ook zeer lekker is. Welness top! Tram op 10min stappen of met shuttle van het hotel. Enkel communicatie in het hotel niet super want onze restaurantreservatie plus de ontbijtbox op dag van vertrek waren niet doorgegeven.

Super vakantie nabij Rome

Lieve
25-8-2017

Groot, hotel, met alles erop en eraan.Mooie, ruime, nette kamer, uitstekende bedden en mooie badkamer. Gratis minibar met non-alcoholische dranken en de mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tram 8 naar het centrum op één km (een 20 minuten tot Piazza Venezia) + een eigen shuttle-dienst naar de stad en de luchthaven. Uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds kan je in het restaurant dineren volgens een 'all you can eat' formule.

Fijne spa met binnenzwembad. Het buitenzwembad , gelegen in een mooie tuin, en vrij druk, was erg welkom was na een vermoeiende en warme dag in het centrum.

Een echte aanrader.

Prima hotel voor een city trip Rome

Marco
20-11-2016

Bewust gekozen voor dit nieuwe (Bj. 2014) hotel buiten het drukke centrum van Rome. Prachtig om te zien als je het terrein op komt rijden.

Vanaf luchthaven Ciampino met de taxi voor ca. € 50,00 / € 55,00 te bereiken. Met openbaar vervoer kom je er ook wel, maar dan ben je ruim 1,5 uur verder als je geluk hebt. Op de terugweg trouwens de taxi gedeeld met andere Nederlanders. Met een splinternieuwe stationwagon-taxi voor € 28,00 per stel weer op het vliegveld afgezet.

Tijdens je verblijf kun je voor €2,00 pp gebruik maken van de nieuwe shuttlebus van het hotel. Die heeft ons 's morgens veilig en relaxed naar het centrum gebracht en 's avonds weer bij het hotel.

Ontbijt zat er bij ons bij in. De opzet van het gesplitste restaurant is raar. Ik had het liefst alles in een restaurant-gedeelte gezien.

Diner-buffet kan voor € 25,00 p.p. en dat is inclusief de softdrinks ( blikjes ) die je zelf ook moet scoren in het "2e gedeelte" van het restaurant !

Het restaurant heet als het ware diverse keukens : Japans, Italiaans, Chinees.

Wij vonden echter de Italiaanse keuken in het restaurant minder, waardoor de de Chinese kok mij meer kon plezieren met zijn 'baksels'. Ik kan het echter geen culinaire hoogstandjes noemen. Maar verhongeren hoef je zeker niet. Er zijn ook plenty desserts die je kunt kiezen na afloop.

Wij namen trouwens een rode wijn van het huis ( Vino di casa ) die echt niet te blaffen was. Was meer een muskaatwijn die zo zoet was als ranja.......

Hotelkamer is prima. Vergelijk het met één van de luxere Van der Valk hotels.

Matras is inderdaad knetterhard ( geen woord gelogen in andere reviews ).

Al moet ik toegeven dat ik ( met mijn rugklachten ) er wel op kon slapen drie nachten. Je bent van dat vele geloop en de nodige glazen Vino toch gebroken elke dag ............. :-)

Vakanties.nl

Mooi hotel, wel saai en te ver van het centrum van Rome. Voor een stedentrip naar Rome, boek vooral een hotel in het centrum. met de shuttle van het hotel ben je ongeveer 50 minuten onderweg v.v. Het centrum van Rome sluit ook beter aan op de luchthaven Fiumicino. Taxi naar A Roma Lifestyle kost 50 euro enkele reis. In het centrum van Rome zijn ook luxe hotels (goedkoper) en bespaar je op allerlei reiskosten en reistijd. Dit is onze tweede maal in Rome maar dit hotel is echt te ver van alle bezienswaardigheden en gezellige restaurantjes.

Prachtig nieuw hotel

Eefje
2-5-2016

Prachtig nieuw hotel. Vol luxe uitstraling. Ontbijtbuffet was echt super. Het dinerbuffet daarenteyen viel heel erg tegen. Met de lokale bus hen je zo in het oude centrum. Ook heeft het hotel ern shuttlebus naar de stad.

topkwaliteit

Ruud
7-12-2015

Is nieuw groot chique tophotel met ruim 300 kamers , geopend in de zomer 2015. Wel iets buiten centrum wat geen nadeel is i.v.m. stilte. Kamers ,ontbijt en diner prima, zeer veel soms m.i. overdreven aanwezig vriendelijk personeel in keurige costuums. Allen spreken overigens zeer goed engels. Gereisd via touroperator die de arrangementen tegen een dumpprijs verkregen moeten hebben. Ik schrok van de prijzen die je moet betalen als je zelf boekt. 1 minpunt: de bedden zijn echt te hard.

een voorbeeld voor andere hotels !

ericderuyver1
19-11-2015

Nieuw hotel, vriendelijk en voorkomend personeel. 4 sterren mogen er 5 zijn! Ongelooflijke prijs-kwaliteitverhouding. Eten qua aanbod en smaak van hoog niveau, buffetvorm maar deels a la carte als je wenst. Diner en ontbijt zeer uitgebreid, ook al de drank -behalve alcohol- is inbegrepen, uitgebreide desserts. Kamers smetteloos, prima badkamer, ruim en geluiddicht, gratis mini-bar die dagelijks bijgevuld wordt, kluisje, tv, koffie enzv. Zeer rustig in het ZW van Rome, maar toch dichtbij het centrum. Eigen shuttledienst,10-tal keer per dag h/t. Goed bereikbaar met openbaar vervoer, goedkoop met meerurenkaart , onbeperkt bus, tram, metro en trein in gans Rome. Fiumicino rechtstr. verbinding, Ciampino : aan Termini een shuttle nemen van 4€. Taxi in Rome af te raden, men rijdt extra rond. Hotel heeft een mooi zwembad. Hotel niet ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Een echte aanrader!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A.Roma Lifestyle in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A.Roma Lifestyle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.