Reviews over Ostia Antica

Erg fijn!

VDZ,
    26-4-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, hotel en kamers erg netjes, leuke menukaart in het restaurant, véél plusjes!

Minder fijn was het feit dat er geen taxi in de buurt zelf reden... daarom erg duur als je er toch een bestelde... openbaar vervoer meteen aan de overkant van de straat (dus makkelijk) maar verschillende malen overstappen om op de bestemming te geraken.

Al bij al een hotel waar het goed toeven is!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jacqueline Kuijl,
    20-5-2015

Hotel ligt op 1 uur reizen met trein/tram/metro van het centrum van Rome. Is zeer goed te doen. Bij de receptie staan de tijden van de bus aangegeven. Bus is op 100 mtr van het hotel. Let op; stap op aan de overkant van de weg. Je kan een app downloaden, zuti, waar alle tijden opstaan. Hotel is prima. Meeste personeel spreekt engels en zijn vriendelijk. Eten is goed maar niets bijzonders. Bed is erg hard. Ik vond dit niet prettig slapen. Ontbijt is ok. Van het zwembad kan je gebruik maken tegen betaling van 5 euro pp per dag. Al met al een prima hotel tegen een prima prijs.

Prima uitvalslokatie voor Rome!

Conny,
    18-1-2013

Mooi appartement op de begane grond met een patio. Inrichting wat gedateerd maar voldoet prima. Aardige eigenaresse die Nederlandse is. Geeft leuke tips en adviezen. De afstand naar het treinstation is 10 minuten lopen. Dan 30 minuten naar Rome. Vlakbij het appartement zijn winkeltjes voor de dagelijkse boodschappen. Er is geen directe verbinding vanaf het vliegveld naar Ortica Antica maar Marga kan dat voor je regelen. Aardige bewoners in de buurt! Heerlijke patio met tuinmeubels voor na een dagje Rome

Ostia Antica scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews