Fiano Romano

Reviews over Fiano Romano

Goed maar kon beter

rita.asnong,
    17-9-2018

Camping doet wat slordig aan , door de caravans die pertinent bewoont worden. Uitstappen naar rome en pompei gaan meestal niet door ( te weinig deelnemers )

De poolbar mag wat meer variatie aanbieden wat betreft het eten , een pizza op de middag zou welkom zijn.

Bedankt voor de review

we zullen aandacht geven om uw opmerkingen om in de toekomst te kunnen verbeteren.

MVG

Heerlijk!

Veldman,
    7-9-2018

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin.

Wij verbleven in een stacaravan ( 2 badkamers) met uitzicht op het zwembad. Netjes, schoon en prima voor 5 personen.

Voor kinderen tot een jaar of 12 is dit een leuk park. Voor tieners is er niet veel te doen (al hebben ze zich prima vermaakt). Leuke animatie (voor de kleintjes), prima eten in het restaurant.

Ideaal om van hieruit de prachtige stad Rome te bezoeken (met auto of shuttlebus). Tivoli is ook een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super leuke camping! Top

Nathalie Bot,
    5-9-2018

Kleine camping op een half uurtje rijden van Rome. Super goede animatie voor de kinderen en doordat de camping niet groot is konden de kinderen heerlijk hun gang gaan. Klein winkeltje op de camping aanwezig maar met 6min rijden ben je bij een gewone supermarkt. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart. Leuk zwembad het diepe zwembad is 1.20 diep waardoor je er wel kan staan, voor de kinderen was dit super want ze konden makkelijk ringen opduiken. Voor de kinderen had er wel een grote glijbaan mogen zijn maar echt gemist hebben ze dit niet. Wij waren zeer tevreden en raden deze camping zeker aan! Zelf hebben wij uitstapjes gemaakt naar Rome, Tivoli ( watervallen) Herculaneum en Vesuvius de laatste 2 was wel 2enhalf uur rijden maar de moeite waard. Onze kinderen 7en9 jaar hebben een top vakantie gehad. Toch wel 1 van de leukste campings tot nu toe

Heerlijke vakantie gehad.

Danielle,
    1-9-2018

Leuke en mooie camping. Zeer luxe stacaravan geboekt via reisorganisatie ( excellent ). De caravan was zeer netjes. Mooie ruime plekken. Zwembad voor de oudere kinderen iets te klein, maar ik heb begrepen dat volgend jaar het zwembad wordt uitgebreid met een groot zwembad met glijbaan. Camping niet al te groot. Via de camping kan je voor 8 euro p.p een retour kopen voor naar Rome met de touringbus( je wordt gehaald en gebracht) Enige minpuntje was dat er niet een leuk dorpje in de buurt was. Voor de rest heerlijk genoten!!.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Il Direttore : Moreno Mari, Office Manager, 27-9-2018

Heel erg Bedankt voor de mooi review!

Helaas biedt Fiano Romano niet veel voor toeristen aan maar gelukkig op niet eens een uurtje rijden zijn leuke statjes zoals Calcata, Tioli en Bracciano.

Misschien tot de volgende keer!

Alles perfect. Super !!

Rina Tuintjer,
    24-8-2018

Alles was super. Zwembad, animatie, eten. Kleine camping echt fantastisch.Mijn kinderen zijn 11 en 13 jaar en hebben een geweldige vakantie gehad.

Il Direttore Moreno Mari, Office Manager, 10-9-2018

Fiano Romano scoort een 4,1 uit 10, op basis van 23 reviews