Sorteren

Reviews over Bracciano

Mooie diverse omgeving

Fam. Pach
    11-8-2016

Bracciano is een mooie omgeving. Het Braccianomeer is bijzonder schoon en netjes. De omgeving huisvest diverse leuke, mooie en bovenal Italiaanse bezienswaardigheden. Daarnaast ben je in een uurtje in het centrum van Rome.

Gezellig plattelandsdorp

Oscar
    30-7-2016

Bracciano is een echt Italiaans stadje. Het ligt boven op een heuvel, rondom een kasteel. Erg mooi om te zien. Het stadje heeft een regionale functie, wat je in het centrum terugziet aan de vele kleine winkels en boutiques. Maar ook enkele grote supermarkten aan de rand van het stadje.

Het centrum bestaat uit oude huizen, zoals je ze op Italiaanse films ziet. Leuk om dat te herkennen. Het centrum doet gezellig aan. Italiaanse drukte. Continu auto's en altijd op straat te weinig parkeerplekken. Gelukkig wel voldoende parkeergarages.

De inwoners zijn aardig en proberen je te helpen wanneer je hen wat vraagt.

De trein/metro naar Rome en de centrale ligging in Lazio maken Bracciano aantrekkelijk om je vakantie hier te houden.

heel gezellig stadje met mooi kasteel en uitzicht

chris slager
    21-6-2016

Er zijn leuke terrassen met koffie voor 1 euro, waarom moet dat in NL 3 euro zijn? Het station en trein brengen je snel (ruim 1 uur) naar Rome st Pieter. Voor 8 euro retour en gratis OV in Rome. Om 4 uur 's middags komen de Italianen naar buiten is het een gezellige boel. Bij het kasteel mooi uitzicht op meer van Bracciano hetwelk een oude vulkaankrater is van 10 Km doorsnede.

Gezellig

liana17953
    24-8-2015

Gezellig en vooral op de zaterdag avond genoeg leven

Minder was, dat het op de fiets een pittig tripje is.

leuk authentiek Italiaans stadje

Henk Tannemaat
    3-8-2015

De stad ligt 100 meter boven het meer op een rots met een mooi kasteel. Hieromheen ligt een middeleeuwse bebouwing. De mensen in de stad zijn vriendelijk. In de avonduren is het gezellig op straat en erg leuk om op een terras wat te drinken of te eten.

Bracciano scoort een 8,1 uit 10, op basis van 68 reviews