Sacile

We hebben een aantal aanbieders voor Sacile voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sacile voor je op een rij gezet:

Reviews over Sacile

Rust & uitstapjes, een fantastisch vakantiehuis !!

Ann en Cian Matte,
    4-8-2018

Aangezien we Casaroman Zonhoven (Nadia en Giacomo) al ruim 11 jaar kennen , konden we met een gerust hart naar Italië vertrekken.

Het huis is PICCOBELLO , alles is voorzien met ruime kamers en kwalitatieve boxspring-bedden.

We hebben een wagen gehuurd om vrijheid te hebben in de uitstappen.

Voor herhaling vatbaar.

Alles wat familie Roman doet is goed !!

Bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Ware Italiaanse leven

ronald,
    3-9-2016

Prachtig huis in rustige, echt Noord-Italiaanse omgeving aan de voet van de Dolomieten. Veel te zien in de omgeving. Let wel op (de protectie) voor de muggen in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend, zéér mooi gelegen. Veel te zien!

Bert Rogiers,
    21-7-2016

Voor jong en oud vanalles te beleven. Dankzij de beschikbare infogids, onvergetelijke uitstappen gemaakt. Je leert het echte Italië kennen op unieke plaatsen. De ligging van het vakantiehuis is uitstekend, een echt gezellig stadje.

Gereisd met partner in juli 2016

Voelde als thuiskomen!

Robbert Linger,
    20-8-2015

Mede door Casa Roman hebben wij met onze familie (gezin+schoonfamilie) een erg mooie vakantie beleefd in Sacile. Temperatuur lag gemiddeld op 37 graden.

Het huis zelf en de ligging van Casa Roman gaf iedereen het gevoel van thuiskomen. We konden vanuit hier overal heen en dat hebben we ook zeker gedaan (o.a: Venetië, Padoa, prosecco tour, Aqualandia en andere zwemlocaties voor de kinderen).

Aangeboden info over de omgeving laat je ook niet thuisblijven. Dank daarvoor mevrouw Roman (prettig de goeie contacten via de app)

Sacile is Italië op zijn puurst. Een erg vriendelijke ervaring. Hoop eens terug te keren, want de boxspringsbedden uit Utrecht liggen super. Ik heb de naam van de leverancier genoteerd.

Met vriendelijke groeten uit Utrecht,

Robbert Linger

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een zeer comfortabel appartement

G. van de Poll,
    3-8-2015

Dit is een super schoon en comfortabel appartement. De bedden die zijn erg goed. Dit is zeker het vermelden waard. Wat ook erg prettig is, dat er airco aanwezig is. Wij hebben 2 weken prachtig weer gehad. De infomap met veel informatie over uitstapjes, restaurants etc. is echt handig. Er is zoveel te zien in de omgeving dat 2 weken gewoon te kort zijn .Bv. Venetië, Triëst, het meer van Barcis etc. De eigenaars doen er echt alles aan, om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze staan altijd voor je klaar.

Ik denk als je er eenmaal geweest bent, dat je zeker nog een keer teruggaat.

De ideale plek om Noord - Italië te ontdekken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015