Friuli

Reviews over accommodaties in Friuli

Geweldig

Wendy,
    3-11-2018

Super leuke en gezellige camping! Elke avond een talentshow en paar keer in de week muziek bij het strand. Mooi groot zwembad met glijbaan. Genoeg te doen voor kinderen. Groot schoon douchegebouw.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige stacaravan op een supermooi park!

K. Schepers,
    22-9-2018

Prachtige stacaravan op een ruim stuk grond met veel privacay. Stacaravan was vrijwel nieuw en had prima boxspringbedden. Alleen jammer dat er geen magnetron aanwezig was. De camping was prachtig aangelegd midden tussen de pijnbomen met veel palmen en oleanders. Net een groot park. Onze stacaravan lag dicht bij het prachtige zwembad en dicht bij het strand. Ook was er een speciaal strand voor honden. Het zelfbedieningsrestaurant op de camping viel tegen, maar het visrestaurant was top! Binnen 10 minuten met de auto was je in Lignano Sabbiodoro waar je lekker kon shoppen en slenteren langs de haven en boullevard. Een boottocht naar Grado is een aanrader! Al met al een heerlijke vakantie gehad! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2018

Vette pech in september 2018

Jan de Bruin,
    11-9-2018

Vette pech in september. In de aanloop naar en tijdens WK politie honden van 13-16 september de camping vanaf 10 sept vol met hyper-nerveuze mechelsche herdershonden en hun asociale baasjes. Grote aanhangers met soms wel 4 lawaaierige honden die de hele dag en nacht opgesloten zitten. Stalen deuren van de hokken die open en dicht geslagen worden. Honden die op de camping plaatsen hun behoeften doen. Heb niemand op zien ruimen. De hele nacht gebonk en gejank. Vanaf 6 uur 's-ochtends lawaai van de verzorging en hevig geblaf. Vóór 7:00 uur vertrek in karavaan van de meute. De camping zelf adverteerde met gratis verblijf voor de honden tijdens de wedstrijden, héél Europa was vertegenwoordigd. Ze stonden overal met campers en in de bungalows. Waarom niet alles ondergebracht in de dependance aan de overkant van de weg. Wij komen hier vaker maar dit was een afknapper. Normaal gesproken worden de rusttijden strikt gehandhaafd m.i. op het belachelijke af. 's-Avonds na 23:00 patrouilleert een nachtwacht en die maant de mensen tot stilte en dreigt zelfs met uitzetting als men niet luistert. Heb één keer meegemaakt dat een groepje gasten uit een niet nader te noemen Balkanland de volgende morgen onder politie begeleiding van de camping werd verwijderd omdat ze hun huiselijke twisten niet in stilte konden voeren. Maar nu heb ik die nachtwacht nog niet gezien. Kennissen van ons overwegen vervroegd te vertrekken vanwege de herrie, een ander stel waarvan de vrouw bang is voor honden gaan vandaag weg. Klachten worden gebagatelliseerd, jammer dat de directie de belangen van de campinggasten niet heeft meegewogen rond de organisatie van dit evenement.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

john,
    3-9-2018

Geen grote camping maar wel gelegen bij alle faciliteiten zoals winkels, supermarkten en resto's. Strand grotendeels betalend door de ligstoelen en paraplu's. De camping heeft ook een groot vrij publiek gedeelte van het strand, wat soms sardientjes in blik gevoel gaf, maar ach welk strand is dat niet in de zomer. Eten drinken, shoppen de prijzen vallen goed mee. Voor kleinsten is er Parco Junior gratis inkom, maar elke attractie is betalend 1 jeton per persoon = 1euro Camping zelf wij zaten in het gedeelte zonder zwembad, heerlijk rustig en de huisjes waren en zijn heer netjes en hygiënisch. Personeel vriendelijke is vlak bij het strand met een leuke strandbar. Aan de overkant het gedeelte met zwembad, maar te klein voor de hoeveelheid bezoekers. Supermarkt lekker brood en de dagelijkse dingen en niet zo duur. Van supermarkt is de PAM aan te raden voor echte Italiaanse producten Lidl is meer noord Europees gericht, wel spijtig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

top vakantie!

Cinnepin,
    28-8-2018

vakantie in de Perla! top! automatische veranda, airco en vaatwasser! muggen...ja ik heb 3 bulten, maar ik heb ze nauwelijks gezien!
    Zee: bah wat een vies warm pisbadje.... maar hey, ik lag er top met een kaart voor de ligbedjes. zwembad: ja daar was geen bedje te krijgen door de handdoekleggers. maar het water was top en vooral lunchen daar is een aanrader!! restaurant: buiten ietwat chagrijnig personeel (doordat mensen gewoon SUPER bijdehand doen) goed eten en top wijntjes. shows: ja ik hou er niet van, maar er was elke avond een feest! animatie: wij kwamen voor een eventuele teensclub voor mijn dochter.. die was dit jaar niet opgericht.. niemand snapte waarom eigenlijk. bes een domper want ik zag heel veel pubermeiden alleen. want als 140- jarige stap je niet zomaar op iemand af.. jammer. overall: een dikke 8 gaan we terug? nee oja uitjes: bomen klimmen, grotten bij trieste, grado.. erg leuk! dan maar even in de auto!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018