Reviews over accommodaties in Friuli

Geweldig

Wendy,
    3-11-2018

Super leuke en gezellige camping!

Elke avond een talentshow en paar keer in de week muziek bij het strand.

Mooi groot zwembad met glijbaan.

Genoeg te doen voor kinderen.

Groot schoon douchegebouw.

Wilma Lubbinge,
    29-9-2018

Heerlijke camping met mooie schaduwrijke plaatsen, mooi zwembad wat continue bewaakt wordt! . Prima communicatie met de vriendelijke eigenaresse. Sanitair gedateerd maar goed schoon. Jammergenoeg geen toiletbrillen . Aan overzijde goed uitgerust lokaal winkeltje met heerlijke broodjes en verse vleeswaren. op paar minuten rijden in Cervignano de penny Ccop en Lidl. Geen animatie, in plaatsje ook geen vermaak voor tieners: vlakbij in Palmanova een outlet en een mega Tiare shoppingmall Trein verbinding Cervignano Venetie is uitstekend!! Mooie opgravingen , de basiliek restaurantjes en ijssalons. Zee op fietsafstand veel fietspaden

Een aanrader voor jong en oud

Prachtige stacaravan op een supermooi park!

K. Schepers,
    22-9-2018

Prachtige stacaravan op een ruim stuk grond met veel privacay. Stacaravan was vrijwel nieuw en had prima boxspringbedden. Alleen jammer dat er geen magnetron aanwezig was. De camping was prachtig aangelegd midden tussen de pijnbomen met veel palmen en oleanders. Net een groot park. Onze stacaravan lag dicht bij het prachtige zwembad en dicht bij het strand. Ook was er een speciaal strand voor honden. Het zelfbedieningsrestaurant op de camping viel tegen, maar het visrestaurant was top! Binnen 10 minuten met de auto was je in Lignano Sabbiodoro waar je lekker kon shoppen en slenteren langs de haven en boullevard. Een boottocht naar Grado is een aanrader! Al met al een heerlijke vakantie gehad! Wij komen zeker terug!

Vette pech in september 2018

Jan de Bruin,
    11-9-2018

Vette pech in september.

In de aanloop naar en tijdens WK politie honden van 13-16 september de camping vanaf 10 sept vol met hyper-nerveuze mechelsche herdershonden en hun asociale baasjes. Grote aanhangers met soms wel 4 lawaaierige honden die de hele dag en nacht opgesloten zitten. Stalen deuren van de hokken die open en dicht geslagen worden. Honden die op de camping plaatsen hun behoeften doen. Heb niemand op zien ruimen. De hele nacht gebonk en gejank. Vanaf 6 uur 's-ochtends lawaai van de verzorging en hevig geblaf. Vóór 7:00 uur vertrek in karavaan van de meute.

De camping zelf adverteerde met gratis verblijf voor de honden tijdens de wedstrijden, héél Europa was vertegenwoordigd. Ze stonden overal met campers en in de bungalows.

Waarom niet alles ondergebracht in de dependance aan de overkant van de weg.

Wij komen hier vaker maar dit was een afknapper. Normaal gesproken worden de rusttijden strikt gehandhaafd m.i. op het belachelijke af. 's-Avonds na 23:00 patrouilleert een nachtwacht en die maant de mensen tot stilte en dreigt zelfs met uitzetting als men niet luistert. Heb één keer meegemaakt dat een groepje gasten uit een niet nader te noemen Balkanland de volgende morgen onder politie begeleiding van de camping werd verwijderd omdat ze hun huiselijke twisten niet in stilte konden voeren. Maar nu heb ik die nachtwacht nog niet gezien. Kennissen van ons overwegen vervroegd te vertrekken vanwege de herrie, een ander stel waarvan de vrouw bang is voor honden gaan vandaag weg. Klachten worden gebagatelliseerd, jammer dat de directie de belangen van de campinggasten niet heeft meegewogen rond de organisatie van dit evenement.

prima charmecamping

dijkmane,
    5-9-2018

prima charmecamping. dubbele plaatsen zijn erg ruim en mooi gelegen, er is veel schaduw op de camping. er komen wel veel doorreizigers die maar 1 of 2 nachten blijven. sanitair is prima voorelkaar en wordt goed schoongehouden. zwembad is heerlijk met continue badmeester aanwezig, verder is er geen vertier op de camping, maar rust. ( wel worden de kerkklokken van de basiliek elke dag om 0600u even getest voor een paar minuten, dat is even wennen )

de terreinknecht is erg blij met zn bladblazer, deze wordt elke ochtend vanaf 0800u vol enthousiasme gebruikt, het is wel erg netjes allemaal. gemis is het ontbreken van watertappunten op de camping, die zijn alleen bij de toiletgebouwen te vinden. aan de overkant van de straat een kleine market waar ze goede broodjes en kleine benodigdheden verkopen.

het plaatsje zelf is weinig bijzonder, op de opgravingen en de basiliek na.

leuke bar op het plein en goede pizeria alla basilica.