Monfalcone

Vakantie in Monfalcone

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Monfalcone

Dagen regen88781010787787

Reviews over Monfalcone

• 1Familie Watzema31-07-2018

Nooit nooit meer .

We zaten in vakantie park Marina Julia en dat was helemaal prima . Helaas is dat het ook want er is in de directe omgeving werkelijk niks te doen of je moet bejaard zijn want die "lopen"hier ontzettend veel rond !!!! Het park is een aanrader maar blijf daar dan ook. Voor alle bejaarden onder ons die houden van weinig doen en alleen onder een boom zitten dan zou ik echt hier heen komen ...

• 1Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 2Zorg voor natuur

juli 2018

• 1Robbert30-07-2017

Nare plaats

Veel dicht enorm veel vluchtelingen die op straat hangen. Voelde ons erg bekeken en zijn na 15 minuten rondlopen naar de auto terug gegaan. Geen uitnodigende eetgelegenheden, rampzalige plaats.

• 1Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 1collart22-07-2010

NOOIT MEER

Voor de eerste keer naar buitenland met de girls verschrikkelijk.na 14 uur rijden wil je dit niet zien lelijkste vakantie domein dat ik ooit gezien heb . lelijkste strand dat ik ooit gezien heb . verschrikkelijk.Men reisbureau heeft me vergoed want dit kon niet alles is daar oud en versleten . ben op een uurtje in zeeland nederland .heb niet altijd goed weer maar is wel in orde daar het strand en het domein .krijg er nog altijd de kriebels van als ik er aan denk . NOOIT MEER .(5)

• 1Stranden

juli 2007