Lignano Sabbiadoro

We hebben een aantal aanbieders voor Lignano Sabbiadoro voor je op een rij gezet:

vakanties Lignano Sabbiadoro

Weer & Klimaat Lignano Sabbiadoro

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°13°17°22°26°29°28°25°20°13°
Min. temp. (℃)11°14°17°16°13°
Zeewatertemp (℃)10°12°14°16°20°22°26°27°23°20°17°13°
Dagen regen88781010787787

Reviews over Lignano Sabbiadoro

heel veel leuke winkels en mooi strand

Nathalie
    13-7-2014

het is een leuk dorp met een kilometers lange winkelstraat en parallel daaraan een prachtig strand. leuke terrasjes, mooie winkels, lekker ijsjes, lekkere pizza's. leuk waterpark meerder supermarkten

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2006

Mooie groene camping direct aan mooi zandstrand!

Janine
    20-5-2013

Vanwege het mooie weer naar deze locatie gegaan. Strand was boven verwachting en in een groene omgeving. Venetië dichtbij. Verder is de omgeving niet zoals we gewend zijn van Toscane en Le Marche, maar we gingen voor het mooie weer en met minder dan 12 uur rijden hebben we heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Heerlijke strandvakantie!

janine
    27-8-2012

Lignano bestaat uit 3 plaatsen: Rivera, Sabbiadore en Pineta. Wij waren in Rivera (naast de rivieruitmonding). Veel palmbomen en veel groen, ziet er verder leuk uit als je langs de zee rijdt. Er is ook een pier en veel internationale artiesten treden er op. Een aantrekkelijke vakantieplaats ook voor wat oudere kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erggg leuk.....!!

Sloebbe
    26-8-2012

Prima geamuseerd in een hele leuke en zuiver-schone lokatie. lekker nog ff in het zwembad nagenieten van de hele dag zee. Ook lekker shoppen in het centrum, alles op loopafstand en je krijgt prima advies om met de trein naar diverse lokaties in de buurt te gaan.....dus al met al...100% fun...!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Leuk bruisend centrum

fam. van Dal
    17-7-2012

Lignano Sabbiadoro heeft voldoende winkels en een heel leuk centrum waar je 's avonds prima kunt vertoeven. Er is altijd muziek, lekkere ijsjes en veel terrasjes. Aanrader is de yoghurt van ijssalon Capitain Morgan, echt om je vingers bij op te eten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Lignano Sabbiadoro scoort een 8,4 uit 10, op basis van 90 reviews