Reviews over Grado

Geweldig

Wendy,
    3-11-2018

Super leuke en gezellige camping!

Elke avond een talentshow en paar keer in de week muziek bij het strand.

Mooi groot zwembad met glijbaan.

Genoeg te doen voor kinderen.

Groot schoon douchegebouw.

top vakantie!

Cinnepin,
    28-8-2018

vakantie in de Perla! top! automatische veranda, airco en vaatwasser!

muggen...ja ik heb 3 bulten, maar ik heb ze nauwelijks gezien!

Zee: bah wat een vies warm pisbadje.... maar hey, ik lag er top met een kaart voor de ligbedjes.

zwembad: ja daar was geen bedje te krijgen door de handdoekleggers. maar het water was top en vooral lunchen daar is een aanrader!!

restaurant: buiten ietwat chagrijnig personeel (doordat mensen gewoon SUPER bijdehand doen) goed eten en top wijntjes.

shows: ja ik hou er niet van, maar er was elke avond een feest!

animatie: wij kwamen voor een eventuele teensclub voor mijn dochter.. die was dit jaar niet opgericht.. niemand snapte waarom eigenlijk. bes een domper want ik zag heel veel pubermeiden alleen. want als 140- jarige stap je niet zomaar op iemand af.. jammer.

overall: een dikke 8

gaan we terug? nee

oja uitjes: bomen klimmen, grotten bij trieste, grado.. erg leuk! dan maar even in de auto!

Prachtige camping met paar irritante minpunten

Bart Van Oerle,
    26-8-2018

Mooie goed onderhouden camping.

Personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar soms zijn de rijen voor de receptie gewoon te lang.

Dat is met name vervelend door het zeer irritante betaalsysteem dat op deze camping gebruikt wordt. Je moet bij de receptie geld op een "horloge" zetten. Daarmee moet vrijwel overal (maar soms ook weer niet!) betaald worden. Boodschappen in de campingwinkel, consumpties bij zwembad en strand bijvoorbeeld. Als het geld op het horloge op is, moet je dus eerst naar de receptie om het weer op te laden.... Zeer irritant en achterhaald. Vroeger toen nog veel met contant geld betaald werd had het misschien enige meerwaarde, maar nu ten op zichte van een betaalpas eigenlijk niet.

Bedjes aan het strand moet je huren (niet met horloge...) en zijn eigenlijk veel te kostbaar. Temeer omdat je vrijwel geen keuze hebt. Gewoon zelf op je handdoek op het stand zitten voor de strandstoelen mag niet.

Dan

Prima heerlijke vakantie gehad!

GD,
    20-8-2018

Prima bungalow. Dicht bij het zwembad, ondanks eigen sanitair. Toch gebruik gemaakt van douche gelegenheid op de camping. Was super schoon.

Steiger in de zee, zeer leuk en mooi helder water

Pluspunt:

Goede supermarkt

Bar met schappelijke prijzen

Zwembad prima, mocht zelf 's avonds gezwommen worden.

Strand dichtbij

Pizza's goed en goed betaalbaar

Camping ziet er goed en verzorgd uit en receptie kon je prima uit de voeten met de engelse en duitse taal.

Min punt.

Iets te weinig Nederlanders met name vanaf 14 jaar.

Muggen die waren goed actief.

Druk, drukker, drukst

Van Rooijen,
    19-8-2018

De camping zelf is eigenlijk prima. Wij zaten in de accomodatie Laguna. Gelukkig voorzien van airco gezien de warmte en de vele muggen. Het tweepersoonsbed was smal en het matras niet heel fijn. Bij de eenpersoons bedden was dat veel beter. De camping zelf heeft alles piek fijn in orde. Wij hebben ons alleen vergist in de enorme drukte. In het zwembad geen plekje om te zwemmen en de zee was er warm. Kregen wel gratis steandbedjes bij onze accomodatie. Ook s avonds zo druk overal. Drommen mensen, fietsen, buggy’s en steps. Daar moet je echt van houden. In de nabije omgeving was alleen Grado. Wat een prima en gezellig stadje is. Er zit verder niks op loopafstand. Als je van veel drukte en gezelligheid houdt is het een perfecte camping om twee weken te vertoeven. Ben je op zoek naar wat rustiger en een leuke omgeving zou ik deze camping niet aanraden.

Grado scoort een 8,4 uit 10, op basis van 77 reviews