Reviews over Duino-Aurisina

Rustige, schone camping

Corine
    9-8-2018

Vijf jaar geleden hier een weekje een tent gehuurd en nu een mobile home via een reisorganisatie. De huurtenten maken langzaam plaats voor caravans en dat is in onze opinie alleen maar fijn. Wij hadden de beschikking over een hagelnieuwe caravan, voorzien van alle gemakken zoals een groten koelkast met serieus vriesvak, voldoende stoelen binnen en buiten, koffiezetapparaat, vaatwasser en zelfs een broodrooster!

Zwembad was schoon en goed onderhouden, winkeltje voldoende en redelijke prijzen. Directe omgeving niet spectaculair maar binnen korte tijd zit je in Ljubjana, Grado of de Sloveense (prachtige) kust.

Wij hadden niet veel last van de muziek vanaf de beach bar onder aan de klif, je hoorde het wel, maar was niet hinderlijk.

Badmutsen niet meer echt van deze tijd, het zou de badmeesters ook een hoop gefluit schelen.... En als je het bubbelbad voor 16+ maakt, moet je daar ook consequent in zijn. Maar we hebben een heerlijke tijd gehad

Goede vakantie gehad.

Patricia
    26-7-2018

Van 16 t/m 26 juli op een paradys plek (nr20), uitzicht op zee, geweldige plek, volop ruimte. Verder niet druk op de camping qua bezette plekken. Wel elke dag muziek vanaf het zwembad vanaf 10 uur s’morgens tot ong 12.30 uur en s,avonds weer tijdens de animatie. Nette schone camping, goed en schoon sanitair met erg goede douchen (niet een waar je 3 rondjes moet rennen om nat te worden) tja eigen wc papier mee nemen, nou en! Ik snap dat wel het zou anders zeiknat worden. Vriendelijke medewerkers bij de receptie en het winkeltje. Prijzen in de winkel prima en genoeg in het assortiment. Goed gegeten bij het restaurant, prijzen vallen reuze mee. Een redelijk grote supermarkt op 2 min rijden va de camping. Iets verder weg grotere winkelcentra en een fashion outlet. Omgeving iets minder dan in de populaire vakantie bestemmingen. Zwembad open van 10 tot 19.00 uur. Sommige avonden harde muziek vanuit de haven dat tot diep in de nacht doorgaat

Prima camping!!

Jeanet & Pascal
    17-8-2017

Campingplaatsen (wij zaten vrij bovenin nr.25) erg ruim in het hoogseizoen, schaduwrijk en voorzien van kraantje / stroom. Campingwinkeltje (Spar) uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel bij het brood. Receptie personeel ook zeer vriendelijk.

Zwembad; (geen enkele losse tegel gezien overigens) mooi verlicht in avond, groot, schoon, met bubbelbad gedeelte (geen glijbaan overigens).

Sanitair: redelijk modern, schoon (2x per dag schoongemaakt) en ruim! (MUV het sanitair tussen de campingplaatsen 53-54-55-56 & 63 + 70 (zie 'map' op de website), dit sanitairhok is verouderd en deels kapot. Probeer dus gebruik te maken van het andere sanitair!)

Restaurant: Beide leuke, kleine eetgelegenheden! Pizza afhalen mogelijk en ook heerlijk!

Entertainment tot ca 22.30 goed hoorbaar, maar niet storend ervaren.

Het is inderdaad wel rumoerig in sommige nachten vanuit het strand onder aan de cliff. Maar ook daarvoor geldt; na de 1e nacht gewend en niet als storend ervaren.

Omgeving: Sistiana zelf is niet heel bijzonder of idyllisch. Strand onder aan de cliff is wel een leuk stukje met een klein marktje op een van de avonden. Verder is de omgeving prachtig richting Slovenie (Val Rosandra vallei). Rilke pad (start vanuit de camping) is ook een leuke wandeling. Auto is inderdaad wel fijn als je erop uit wilt.....Geen glamping (in de zin van ontbreken toiletpapier), maar wel een zeer goede, schone, grote en leuke camping!

Wat de camping mist maakt de omgeving goed

Fam Franse
    28-6-2017

De camping heeft 2 gezichten. Wij zaten in een glamping accomodatie en dat was super. Mooie plekken tegenover een trekkersveldje dus altijd wat te zien. De andere kant van de camping veel vaste plaatsen, rommelig smoezelig en in het weekend met grote families in t zwembad.

De omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Rilkepad naar kasteel duino is goed te lopen met iets oudere kleine kinderen. Triest is mooi. Grotten in de omgeving zijn leuk om te bezoeken en het treintje naar het strand was leuk.

Doen eten bij de Rilke bar net naast de camping. Prachtig uitzicht en goed eten.

Het zwembad had veel losse tegels en in het kinderbad lag het vol met tegeltjes. Gevaarlijk en slecht onderhouden.

In de avond veel geluidoverlast vanaf de barretjes bij de stranden beneden. Wij sliepen er met zn allen doorheen maar dat ging niet voor iedereen op de camping op.

Mooi zwembad, matige animatie

Meriam
    19-8-2016

Camping ligt op een klif aan zee. Met treintje of (avontuurlijk) wandelpad kom je bij de zee. Soort recreatiecomplex met restaurantjes, haventje etc. Kiezelstrand. Leuk snorkelen. Wel Waterschoenen mee. Sanitair op camping was keurig. Maar je moet wel zelf toiletpapier meenemen. Douche,wc,wastafels waren wel altijd gecombineerd. Niet altijd warm water in de avond. Plekken waren prima. Met schaduw, eigen waterpunt. Goed supermarktje op camping en mega supermarkt op 1,5 km afstand. Camping kan wel eens een opknapbeurt gebruiken. Animatie was treurig. 5 mensen die niet verder kwamen dan dagelijks dansjes doen en kleurplaten kleuren. De snelweg is nabij en hoor je altijd. Grote speeltuin voor jongere kinderen. Lekker zwembad (met badmuts).

Duino-Aurisina scoort een 6,7 uit 10, op basis van 16 reviews