Reviews over Punta Marina Terme

Vacanza perfetta

angelo
    24-8-2018

Che dire una piacevole sorpresa sotto tutti gli aspetti, dai servizi ( ristoranti, minimarket, piscina, accesso libero al camping Adriano adiacente) all'accessibilità dato che mia moglie è su sedia a rotelle, alla disponibilità dei bagnini ed infine la nota positiva del camping, l'animazione, dei veri artisti che ci hanno allietato ogni sera con i spettacoli di varietà ed i musical. Sicuramente sarà la nostra meta nelle prossime vacanze

Tutto perfetto

Francesca
    12-8-2018

Questo è il secondo anno che abbiamo deciso di passarlo al camping marina e già stiamo pensando alle vacanze del prossimo anno, sempre al marina, ma cercheremo per quanto é possibile di allungare ancora di più il nostro soggiorno quest'anno siamo state io e mia figlia dal 5 al 27 luglio, che dire, tutto bellissimo l'accoglienza, la disponibilità all'ascolto, la pulizia, l'animazione straordinaria, la ristorazione tutto buonissimo e anche molto abbondante. Anche i miei genitori pur giovanili, ma sempre 80 enni si sono trovati benissimo e il prossimo anno si riuniranno a noi. Grazie per averci fatto passare delle bellissime giornate.

Overzichtelijke camping

Reggie
    10-8-2018

De camping was mooi en overzichtelijk! De mobilhome van touroperator waren niet super maar ook echt niet slecht. Wij hadden waarschijnlijk gewoon pech met de douche die niet goed werkte!! Het is wel duidelijk een camping voor wat jongere kinderen. Mijn dochter van 15 had weinig te doen. Restaurant aan de overkant is een aanrader. Leuke camping maar geen tweede keer voor ons.

Super!!!

Romy
    6-8-2018

Wat een fijne camping! Alles voor een heerlijke vakantie. Zwembad, strand, zee. De temperatuur van het zwemwater was perfect! Vind dat echt een pluspunt. Alles wordt netjes bijgehouden. Professioneel animatieteam. Zowel overdag als in de avond. De strandtent bij het strand van deze camping is heeeerlijk! Eten en prijzen top. En overal kunnen ouders relaxen omdat er genoeg vermaak is voor kids.

Zee ook heerlijk qua temperatuur en helder.

Wij hadden een huisje van vacanseselect en dit was een mooi en ruim huisje.

Ik ben nog nooit tweemaal naar dezelfde camping geweest, maar deze is een blijvertje!

Mooie ruime mobilehome. Goed voor kleine kinderen

MR
    6-8-2018

Mooie ruime mobilhome ( Exclusive), grote onheinde veranda. Geen autoverkeer voor deze mobilhomes. Ruim zwembad in de ochtend erg rustig ' s middags drukker. Strand fijne overloop in de zee. Beperkte ruimte voor mensen zonder (betaald)strandbed. Elke avond kinder show vanaf 21.00 uur. Mijn dochter van 3 vond dat geweldig, maar was eigenlijk te laat voor haar. Wel alleen Italiaanse sprekende dames en heren. Mijn dochter werd daardoor niet echt betrokken. Harde muziek. Voor kinderen dus ook wel hard om bij te staan vonden wij. Leuk maar hoeft niet èlke avond. Mijn dochter sliep dan ook niet gelijk omdat ze de muziek dan hoorde. Alles wel stil na 23.15. Wij stonden wel erg dichtbij. Wat ook een voordeel was wij liepen zo naar het zwembad met 2 kleintjes. Altijd muziek in het zwembad maar dat vonden wij wel gezellig. Afhaal eten prima kwaliteit. Zonodig supermarkt op de camping. Lidl dichtbij 10 min rijden. Nette camping.

Punta Marina Terme scoort een 6,9 uit 10, op basis van 29 reviews