Punta Marina Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Marina Terme voor je op een rij gezet:

Reviews over Punta Marina Terme

Overzichtelijke camping

Reggie,
    10-8-2018

De camping was mooi en overzichtelijk! De mobilhome van touroperator waren niet super maar ook echt niet slecht. Wij hadden waarschijnlijk gewoon pech met de douche die niet goed werkte!! Het is wel duidelijk een camping voor wat jongere kinderen. Mijn dochter van 15 had weinig te doen. Restaurant aan de overkant is een aanrader. Leuke camping maar geen tweede keer voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!!!

Romy,
    6-8-2018

Wat een fijne camping! Alles voor een heerlijke vakantie. Zwembad, strand, zee. De temperatuur van het zwemwater was perfect! Vind dat echt een pluspunt. Alles wordt netjes bijgehouden. Professioneel animatieteam. Zowel overdag als in de avond. De strandtent bij het strand van deze camping is heeeerlijk! Eten en prijzen top. En overal kunnen ouders relaxen omdat er genoeg vermaak is voor kids.

Zee ook heerlijk qua temperatuur en helder.

Wij hadden een huisje van vacanseselect en dit was een mooi en ruim huisje.

Ik ben nog nooit tweemaal naar dezelfde camping geweest, maar deze is een blijvertje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie ruime mobilehome. Goed voor kleine kinderen

MR,
    6-8-2018

Mooie ruime mobilhome ( Exclusive), grote onheinde veranda. Geen autoverkeer voor deze mobilhomes. Ruim zwembad in de ochtend erg rustig ' s middags drukker. Strand fijne overloop in de zee. Beperkte ruimte voor mensen zonder (betaald)strandbed. Elke avond kinder show vanaf 21.00 uur. Mijn dochter van 3 vond dat geweldig, maar was eigenlijk te laat voor haar. Wel alleen Italiaanse sprekende dames en heren. Mijn dochter werd daardoor niet echt betrokken. Harde muziek. Voor kinderen dus ook wel hard om bij te staan vonden wij. Leuk maar hoeft niet èlke avond. Mijn dochter sliep dan ook niet gelijk omdat ze de muziek dan hoorde. Alles wel stil na 23.15. Wij stonden wel erg dichtbij. Wat ook een voordeel was wij liepen zo naar het zwembad met 2 kleintjes. Altijd muziek in het zwembad maar dat vonden wij wel gezellig. Afhaal eten prima kwaliteit. Zonodig supermarkt op de camping. Lidl dichtbij 10 min rijden. Nette camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Relaxte vakantie

Gea,
    25-8-2017

Camping is erg mooi, niet te massaal. Pluspunt vonden wij dat de camping erg dicht bij het strand ligt. Op onze laatste avond kwamen we erachter dat bij een luxecaravan strandbedjes zijn inbegrepen..erg jammer dat we hier van niet op de hoogte waren. Animatie savonds is vreselijk vals gezang... Omgeving is niet heel erg spannend. S. Marino anderhalf uur rijden, Venetie ruim 2.5 uur. Caravan wa super: 3 sl kamers en 2 badkamers. Camping is perfect, maar door de niet centrale ligging zouden we hier niet weer naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

vakantie vieren tussen de Italianen

Ellie,
    22-8-2017

We zijn hier beland en 3 nachten gebleven....ideale ligging t.o.v. het strand en de dorpjes ( waar je overigens ook heerlijk kan eten). Er zijn 2 sanitair gebouwen. Waarbij duidelijk een oud en nieuw gebouw is. Het nieuwe gebouw is prima maar het oude laat te wensen over. Verder lagen we hier rustig en waren de mensen vriendelijk.....een echte vakantie tussen Italianen want toen wij hier waren zeiden ze bij de receptie dat we de enige hollanders waren!!!

Gereisd met partner in augustus 2017
Punta Marina Terme scoort een 6,9 uit 10, op basis van 29 reviews