• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

NaN

Reviews over Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

Fantastisch - naar onze wens wel

Peha, 18-2-2016

Leuke excursies (nog niet gedaan, maar 2016 zeker wel) o.a. traditionele mossel en clamvisserij. Die hebben wij veel gegeten, heerlijk.

Shoppingliefhebber? dan is er o.a. op 3 km afstand Lido di Estensi met lange winkelstraat met mooie winkels. Leuke markt in Spina zelf, dezelfde markt is elke dag in een ander plaatsje in de omgeving, bijv. Porto Garibaldi.

Zeer vriendelijk winkelpersoneel, allemaal zeer behulpzaam in het helpen oefenen van onze Italiaanse taal. Italianen waarderen het enorm indien je je best doet de taal te spreken en lijken nog veel behulpzamer dan ze al zijn.

Op 5 km afstand grote supermercados, op 10 km afstand een zeer groot winkelcentrum waaronder Bennet (Centri commerciali) bij Commacchio, wat een zeer leuk authentiek plaatsje is en wel klein Venetie wordt genoemd. Vul zelf in waarom dat zo is. wij hebben in 2015 nog niet alles gezien en het is ons enorm goed bevallen dus gaan 2016 terug. Voor ons een toplocatie

Fantastische plek om je vakantie te vieren.

Koos Heinsius, 7-8-2015
    Het is een camping voor jong en oud. Grootste deel bestaat uit families met kinderen. Op de camping zijn veel activiteiten die je met anderen kan doen of met het animatieteam. De Camping ligt 800 meter van het strand, het is aan te lopen, maar er rijd ook regelmatig een bus. De zee is langzaam aflopend. Er is ook animatie op het strand en verschillende verhuur van watersporten. De camping heeft een privéstrand, waar je ligbed en parasol kunt huren, maar is ook een vrij gedeelte. Er is een restaurant van Lido di spina, waar je heerlijk kunt eten.

Leuke camping aan Adriatische kust

mavemave, 4-8-2015
    Een weekje een tent via t.o. gehuurd! Camping is ons erg goed bevallen. Muggenoverlast viel reuze mee....wel even insmeren! Mooi nieuw zwembad...toch nog erg druk in het hoogseizoen. Prijzen in en om de camping zeer acceptabel...pizza 7,- en een bak ijs 2,- . Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

fantastisch

Phora, 24-8-2014
    we waren er met kleine kinderen, hebben super naar ons zin gehad

mij te Rustig

Maurice Vrijhoeven, 21-8-2014

s'avonds weinig in omgeving te beleven.

Leuke plaats om te bezoeken : Ravenna

Lido di Spina (Adriatische Rivièra) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 70 reviews