Lido delle Nazioni

We hebben een aantal aanbieders voor Lido delle Nazioni voor je op een rij gezet:

vakanties Lido delle Nazioni

Reviews over Lido delle Nazioni

Niet veel te beleven

Simone
    9-7-2016

Stadje niet bijzonder.bijna geen winkeltjes. Twee keer savonds geweest was voldoende. Wel mooie stranden meeste privé behorende bij campings. Niet echt een boulevard maar wel wat restaurants aan het strand waar je gebruik van kunt maken. Restaurants in stadje niet meer bijzonder dan restaurant op de camping of aam het sttand. Wel leuke speelhal met apparaten zoals autorace en leuke bewegende tractor vliegtuig voor de Kids net als continu kermisgedeelte ook leuk voor kinderen meeste onder de 10 denk ik. Voldoende speeltuintjes aan het strand. Avondmarkt en weekmarkt wel oke.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen bijzonder dorp, alleen op zaterdag gezellig

Erik
    13-8-2012

Is niet een leuke boulevard aan het strand of iets dergelijks. Dat mis je eigenlijk wel in deze omeving. OOk de andere Lido's hebben dat niet. Voor vertier naar Venetië of onder Rimini. Is ongeveer anderhalf uur rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Meer van verwacht

Jeroen
    12-9-2010

Leuke camping met alles erop en eraan. 3 zwembaden, goede campingwinkel en lekkere restaurants.

Één nadeel is dat men erg op de siesta geprijst is. Je mag dan ook absoluut geen lawaai maken, geen tentje opzetten en zeker je luchtbedje niet oppompen.

Verder is er na 23:00 een algemene stilte. De bewaker staat al naast je caravan als je zachtjes praat!! Hier werden wij echt niet goed van. De man werd boos toen wij in ons tentje aan het praten waren. Hier maakte hij de camping niet populair mee.

Verder is er idd in de omgeving geen klap te doen! Venetie en San Marino zijn wel de aanraders, maar daar moet je nog wel een best eind voor rijden.

Gereisd Met partner in juli 2010

een vergissing

Stef en Berdie Pastoors
    6-10-2009

Prachtige zwembadcomplexen,echter behoorlijk warm water,veel haren erin.Niet om even af te koelen.Omgeving, in een straal van 150 km, niks te doen.Venetie is wel een aanrader.Omgeving zo plat als Nederland.Zandplekken, muggen en nog eens muggen.Receptie erg vriendelijk personeel.Siesta, vind ik voor 2009 erg ouderwets,blijft 1 zwembad open.Jammer dat de tenten tussen de mega grote campers staan,je verdwijnt er tussen.De badmeesters/juffen zijn liever met hun mobiel/nagels bezig dan dat ze opletten.Het strand stelt niet veel voor.Wier/alg enz. De camp.winkel goed en qua prijs niet te duur.We zijn twee dagen eerder weggegaan, verveelde ons.Niks te bezichtigen in omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende en superschone camping

margje
    3-8-2008

Deze camping is in tegenstelling tot de berichten hieronder precies zoals in de folder. Ook de regels van de camping zijn goed en prima na te leven. Als je in zulke landen op vakantie gaat heb je gewoon te maken met siesta, wil je dat niet ga dan ergens anders heen!! In de eerste week was alles nog rustig in de tweede week kwamen al meer nederlanders, erg jammer dat er dan inderdaad niet na de regels van het land geleefd kan worden. Zoals kinderen super luide spelletjes laten spelen. Dit kan toch ook na de siesta, de zwembaden zijn gewoon open en ook de trein naar het strand reed gewoon, dus genoeg vermaak lijkt mij. Wij hadden een plek met prive-toilet, beslist een aanrader groot en veel schaduw. Ook de toiletruimte werd de hele dag door schoongemaakt. Het animatie-team was de hele dag druk en ook in de avond-uren was het super gezellig. Om elf uur was het rustig op de camping, dan gingen ze binnen verder. Wel was het jammer dat er geen nederlands werd gesproken bij het team AANRADER

Gereisd Familie in juli 2008
Lido delle Nazioni scoort een 4 uit 10, op basis van 38 reviews