Lido Adriano (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Lido Adriano (Adriatische Rivièra) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lido Adriano (Adriatische Rivièra)

De kok was geweldig: moderne en goede maaltijden.

Mathilde d.,
    28-5-2018

Het hotel is geweldig. Vooral de mooie eetzaal, de vriendelijke bediening, de service van de medwerkers. Er is een terras, tuin , zwembad ( dat nog gesloten was) en een tennisbaan bij. Je kunt gratis hotelfietsen gebruiken. En er is een tafeltennistafel. .Wij hadden geboekt via touroperator en dit hield in Volpension plus. Twee driegangen (keuze-)maaltijden per dag, een antipasto bij elke maaltijd ( verrassing)+wijn+water. Ook waren een parasol en twee stoelen op het strand inbegrepen. Het strand kreeg wel vroeg schaduw, dit was rond 14 mei al om 18:00 uur, doordat er een hoog gebouw in de weg staat. In de zomer is dat misschien juist fijn. De kamer was eenvoudig, met balkon en zeezicht en handdoekenrekje. Het hotel is wel wat lawaaierig ( door de bouw) . Het dorpje is niet erg interessant. Maar er loopt een vrij goede busverbinding ( lijn 80) naar Ravenna met een bushalte precies tegenover het hotel. ( bus rijdt rond: uitstap=instap).

Gereisd met partner in mei 2018

leuke appartement buiten Blue Marlin Village

Henk,
    3-9-2017

Bij de incheck konden we kiezen voor een appartement op Blue Marlin Village of een appartement elders, we kozen voor de laatste. we zaten hierdoor aan het strand en hadden uitzicht op strand en zee. dit appartement was 475 meter bij Blue Marlin Village vandaan. we konden daar nog wel gebruik maken van de zwembaden, wat we niet gedaan hebben i.v.m. de geringe afstand naar het strand.

Vriendelijke en behulpzame medewerkster (bij de incheck) die goed Engels sprak.

In het appartement was was alles oké , de kitchenette werkte op een gasfles en de koelkast kon niet goed open omdat de deur tegen een muur aan opende, maar dit heeft onze pret niet gedrukt. De Afvoer van de airco was nog niet aangesloten waardoor je éénmaal per dag een emmer leeg moest gooien. een leuke en goedkoop appartement. tijdens ons verblijf van twee weken zijn we geen Nederlanders tegen gekomen in Lido Adriano, dat vinden wij wel leuk maar dat zal niet iedereen delen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede plek

Arnoudj,
    11-6-2013

Nette, schone appartementen, wel zeer gehorig en waarschijnlijk zomers veel lawaai. In twee lange gebouwen tegenover elkaar. Auto voor de deur parkeren, dus uitzicht op voor- of achterbumper. Groot zwembad, 1,2 m diep, open 10-12 en 14:30-19.

Mooi zandstrand op loopafstand, zeer geschikt voor kinderen. Twee ligbedden plus parasol op strand, wel alles zeer dicht bij elkaar. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Wifi alleen bij de receptie.

Ravenna met auto of bus makkelijk te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2013

Net strandappartement

Petra,
    28-7-2012

Dit appartement is netjes. De keuken is erg klein en heeft maar 2 kookplaten. Het complex ziet er netjes uit, maar niet erg gezellig. Gratis bedjes op het strand zijn ideaal. Zwembad is ook goed. Gratis WIFI alleen bij de receptie. De zee is erg prettig en door de golfbrekers goed geschikt voor kinderen. Lido Adriano is niet echt een bruisende badplaats.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Carina Wolters,
    8-1-2012

Heerlijke plek als je wilt genieten van de italiaanse zon, zee en strand.

Strand en zee liggen naast de deur en een strandbed en parasol staan iedere dag voor je klaar!

Huisje is prima, met kinderen kun je beter kiezen voor de begane grond. Huisjes zijn wel gehorig!

Ideaal, zijn de wasmachines waar je gratis gebruik van kunt maken.

Handdoeken, 1x per week. Huisjes zijn super schoon!

Lido Adriano centrum niet spectaculair (supermarkt en restaurants zijn overigens prima) maar wil je naar leuke stadjes dan zijn Ravenna, Cervia en Cecenatico een aanrader!

Wil je heel sfeervol eten en drinken aan het strand dan is Bagno Turquoise een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Lido Adriano (Adriatische Rivièra) scoort een 7 uit 10, op basis van 23 reviews