Comacchio

Reviews over Comacchio

Leuk voor uurtje

Simone,
    9-7-2016

Stadje ziet leuk uit. Beetje als heel klein Venetië. Toch aantal trapjes niet zo handig met buggy maar wel te doen. Erg klein stadje binnen een uur gezien. Wel gezellige restaurantjes aan het water. Smiddags winkels dicht. Grote supermarkt waar je de auto goed kunt parkeren als je het stadje in gaat. Ik zou er tijdens avondeten heen gaan 18:30 uur ( met kind van twee dan) Italianen eten nog later. smorgens is er niet veel te doen. Wel leuke boottocht vanuit dit plaatsje om flamingo's te zien in vrije natuur. Erg mooi was dit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Comacchio: uw enige kans op een leuke trip

Roerink,
    27-8-2013

Comacchio vormt een positieve uitzondering op de rest van de omgeving en de daar gelegen dorpen. De dorpskern van Comacchio heeft enkele grachtjes met daarop horecabootjes. In 15 minuten heeft u alles gezien. Wel leuk om 's avonds een keertje te gaan eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Aanrader

Stephanie,
    14-2-2013

Comacchio is leuk om te bezoeken. Er zijn gezellige restaurantjes aan het water voor een goede prijs. Een minpuntje is dat er tijdens etenstijd enorm veel muggen zijn, maar die gaan na een half uurtje/uurtje weg.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Comacchio scoort een 6,7 uit 10, op basis van 30 reviews