Reviews over Cesena

Uniek

Marleen
    5-8-2018

Prachtige kleine camping op een uniek plekje. Sanitair is wat verouderd, maar erg schoon. De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De camping heeft een klein restaurant waar je heerlijk kunt eten. Een aanrader!!

Top locatie

Klaas
    23-7-2018

Op basis van de recentie van Lucas naar deze camping gegaan. Het is inderdaad fantastisch; Uitzicht, kleinschalig, stilte. Om volledig tot rust te komen.

En het restaurant; top. Jammer dat het niet de hele week geopend is.

Uitstapje naar Cesena of Rimini is goed te doen.

Vriendelijke en behulpzame beheerders.

Met caravan te bereiken, zorg dat je via San Vittore rijdt.

Sanitair is voldoende, kan verbeterd worden

Rustig, prachtig gelegen, behulpzame eigenaar

Lucas Stuulen
    23-8-2016

Minicamping met leuk restaurantje (do t/ m zo en feestdagen); erg romantisch gelegen. Vriendelijke behulpzame mensen. Douche is prima, rest van sanitair nog wat in ontwikkeling ( eerste jaar dat hij camping runt). Electriciteit beschikbaar. Huisdiervriendelijk.

Cesena scoort een 8,4 uit 10, op basis van 4 reviews