Cattolica (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Cattolica (Adriatische Rivièra) voor je op een rij gezet:

vakanties Cattolica (Adriatische Rivièra)

Reviews over Cattolica (Adriatische Rivièra)

Heerlijk

Devin,
    23-8-2018

Gewoon een normale nette app waar je meer dan genoeg aan heb.

De eigenaresse laura is een geweldige vrouw waar je naartoe kan gaan voor al je vragen en ze zal je heel goed helpen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader in Cattolica

Wim Renooij,
    13-8-2018

Tweede jaar in Hotel Ambra. Dit keer een lange periode van 2 maanden. Geen dag spijt gehad . Vorig jaar al heel enthousiast nu nog steeds. De totale staf is en blijft altijd vriendelijk en staat de gehele dag voor je klaar. Zowel ontbijt als diner prima. De ligging vlak bij het strand maakt het plaatje compleet. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ambra blijft de aanrader in Cattolica.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima appartement op goede locatie

Joshen,
    3-8-2018

Na bijna 20 jaar weer eens terug geweest in Cattolica. Toen werke ik nog bij een touroperator en heb contact gezocht met Laura, de eigenaresse van Du Parc. Erg leuk om daar weer te zijn. Wij hadden een mooi 3-kamer app op de 4e verdieping. Basic maar voldoende ingericht. In alle kamers goede airco. L-vormig balkon rondom en tussen 2 hotels door zicht op zee. Super schoon appartement evenals het hele gebouw. Strand op 100 meter naar rechts en winkelstraat oo 50 meter naar links. Supermarkt onder het complex. Erg handig. Cattolica is gezellig bruisend, maar met name families. Geen discotheken etc. 90% is italiaans, wat ik erg leuk vind. En vermeldt moet worden dat Laura een top gastvrouw is ! We gaan nog wel een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader

P Misbeek,
    29-7-2018

Je moet wel van strand en zonnebaden houden.

Het gehele Hotel personeel is zeer gastvrij, en geven je het gevoel dat je welkom bent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

E. Breukelman,
    23-6-2018

Dit hotel is gewoon geweldig, goede kamer, heerlijk eten, een goede parkeerplaats en een buitengewoon vriendelijk eigenaar die alles voor zijn gasten doet om het naar hun zin te maken, kortom een aanrader

Gereisd met partner in juni 2018
Cattolica (Adriatische Rivièra) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 144 reviews