Sorteren

vakanties Cattolica (Adriatische Rivièra)

Reviews over Cattolica (Adriatische Rivièra)

Voor ieder wat wils

Wim Renooij
    6-11-2017

Naast het fantastische strand met voor kinderen maar ook

volwassenen veel aktiviteiten is Cattolica een plaats vol met restaurants en terassen. Ook rustige straatjes en plekjes zijn

overal te vinden. Een plek om je thuis te voelen.

Zeer goed

EUGENE
    27-7-2017
    Aangenaam stadje om te verblijven niet negatief te vermelden.

Erg leuk

Anoniem
    10-8-2016
    Leuk winkelgebied, wel erg druk

Bruisend en actief

marcel tabak
    26-6-2016
    Mooi verzord strand maar je moet wel van mensen om je heen houden want het is druk met veel sport en spel en veel leuke horeca, Mooie winkelstraten van de kleiste winkeltjes tot de grote merkwinkels alles is hier te vinden. Leuk uitgaansleven ook in de omliggende plaatsen

Hebben ons hart verloren

FP1085
    16-9-2015

Sinds 1987 brengen wij ons verlof door in Cattolica. Van een gewoon dorpje hebben we de evolutie gezien tot een mondaine badplaats. Gezellig, kindvriendvriendelijk en zo veel meer.

De aanleg van een moderne jachthaven, de zeer mooie brug als verbinding tussen Gabbice Mare, de Aquaria van Cattolica.....ontspanning genoeg. Voor het nachtleven is er natuurlijk Baia Imperiale in Gabbice Monte. Lange strandwandwandeling tot on Valullogola...

Kortom..prachtige vakanties

Cattolica (Adriatische Rivièra) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 143 reviews