Sorteren

Reviews over Vico Equense

Mooi plek

Stef
    6-11-2018

Een heel mooi complex van alle gemakken voorzien en direct aan zee.

Het appartement had wel wat schoner mogen worden opgeleverd.

Tja, we hadden wel heel mooi weer natuurlijk...

Ad Sinnema
    11-10-2018

Jammer dat er bij aankomst niet bekend was dat we zouden komen... Het beloofde 3-kamerappartement werd in eerste instantie een vochtig 2-kamerappartement, een dag later kregen we wel een schitterend 3-kamerapp., helaas waren hier ook al vocht (schimmel) problemen. De ligging is prima, vanuit het complex wordt je gratis naar Vico Equence gebracht/gehaald. Je kunt (bijna) overal met de trein komen. We hadden een huurauto, maar die is eigenlijk alleen voor de transfer gebruikt, want ik vergelijk de Italianen met kamikaze-piloten, en dat moet ook wel want het is druk op de weg...

Uitstekend

ROB
    5-8-2018

Deze kleine camping is eenvoudig, zonder animatie, zonder zwembad is ideaal gelegen om uitstapjes te doen in nabije omgeving (Napoli, Pompei, Herculaneum, Sorrento, Amalfi, Capri) en wat verder weg (Paestum, Caserta, Montecassino (Lazio). Omgeving Napoli inclusief schiereiland is overbevolkt dus de uitstapjes in nabije omgeving kun je beter met het openbaar vervoer doen. Zelfs dan is de metro nog overvol (weinig kans op een zitplaats). Een bezoek aan de plaatselijke supermarkt is al een uitdaging vanwege het traject en parkeerprobleem.

Camping wordt beheerd door een familie welke vriendelijk, behulpzaam en relaxed is. Wij stonden er 17 nachten. Meeste campinggasten stonden er maar 3-4 nachten hetgeen we vreemd vonden als je na gaat wat er ter zien is. Wellicht toch de enorme drukte die gaat tegen staan.

Openbaar strand rechtsaf op 200 meter; uitstekend restaurant / pizzeria op 100 meter linksaf.

Prima

Kees
    22-7-2018

Zeer gastvrije eigenaar van de camping. Geeft goede tips over bezoek aan de omgeving. Bijvoorbeeld Amalfikust per boot voor enkele reis €5,90. Het gaat de eigenaar niet in de eerste plaats om het geld. Steeds was hij behulpzaam of het om een stekker, een citroen, een stoel of een belangstellend praatje ging. We hebben genoten van de camping met eenvoudig maar schoon sanitair. Je hoeft tegenwoordig niets extra’s te betalen voor de douches en de Pizza’s met korting bij een plaatsgenoot zijn een aanrader. Prima uitgangsbasis voor leuke bezoekjes aan de Vesuvius, Pompeï, Napels, Amalfi en dorpjes boven Amalfikust. Een heerlijke plaats waar we genoten hebben. Eindelijk een camping waar de vriezer wel werkt😀. Winkeltje heeft veel van wat je nodig hebt. Een supermarkt is wat verder weg.

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Herman
    27-9-2017

Aardige beheerders, vriendelijke ontvangst. Een mooi vakantiepark met eenvoudig appartementen van alle gemakken voorzien.

Ons uitzicht op de zee was fenomenaal en het zakken van de zon in zee ,was elke keer bijzonder.

Mede dankzij onze tijd op Baia Serena was onze vakantie super!

Vico Equense scoort een 6,7 uit 10, op basis van 27 reviews