Sorteren

Reviews over Vico Equense

matig

Gea
    21-8-2016

mooi terras met uitzicht op de Vesuvius

Veel verkeer dus druk

Mooie zichten

givago
    11-1-2016

We waren hier op een uitstapje met de trein van uit Sorrento. Vico Equense is een klein stadje met mooie uitzichten over de baai en de Vesivius.Je kan hier nog voor een schappelijke prijs eten ,op een klif staat een kathedraal die gesloten was maar waarvan je een mooi uitzicht hebt op de baat van Napels.

Leuk dorpje

jacquelinevdorp
    28-6-2015

Klein leuk dorpje Heerlijke ijssalon en gezellig pleintje met diversen restaurantjes en barretjes.

Typisch Italiaans plaatsje

Rudy
    5-6-2014

Vico is klein stadje, typisch Italiaans: druk verkeer, leuke barretjes/terrasjes, mooie uitzichten over baai. Is verder niet zoveel te doen: supermarktje, stationnetje, bankomat, politie en ziekenhuis; dat is het wel zo'n beetje

Gezellig klein plaatsje met mooi uitzicht

hdro
    18-1-2014

Rustige plek om o.a. drukke Amalfikust te bekijken, prima afstand tot bv Pompeï en Napels.

Vico Equense scoort een 6,5 uit 10, op basis van 27 reviews