vakanties S.M. di Castellabate

Reviews over S.M. di Castellabate

prachtige locatie, fraai zeezicht

peter van luijt,
    8-6-2017

Deze fraaie villa staat bovenin de bergen van Castellabate. Mooie locatie met een prachtig uitzicht en een olijf boomgaard rondom het huis.

De toegangsweg is zeer smal en een flink hellingspercentage. Voor tegemoet komend verkeer zijn er maar zeer weinige uitwijkplaatsen. (Gelukkig weinig verkeer gehad)

Supermarkt op 7 km afstand (Agropoli).

De inrichting van het huis is typisch Italiaans (sober). De keuken is oud en versleten. keukenbestek en glasservies zijn ontoereikend. Wij waren de eerste huurders van het jaar.

Badkamer en toiletten waren schoon, maar glas en bestek was niet volledig schoon.De bedden zijn hard maar goed.

de stoelen en ligbedden buiten hebben geen kussens. Barbecue + pizza oven was een grote roestige, vieze bende.

De eigenaar spreekt geen woord engels of duits. Energiekosten hebben een pittig tarief ( Electra 0.50 per Kw).

Zeer mooi

Marjo,
    9-8-2015

Keurige appartement met airco (bijbetaling) rustige oase in druk dorp. Santa maria is prachtig en strand is op loopafstand. Mooi groot zwembad (open van 9-14 en 16-20 uur) met badmeester. Stranden op loopafstand, maar verder dan vlg de site is aangegeven. De spar is de buurman. De kleine appartementen hebben twee terrassen (voor en achter) de groten hebben er een grote. Wij hadden pech van zeer luidruchtige overburen en er is continue geluid uit het omringende dorp. Je voelt je volledig in Italie!

Heerlijk appartement

Sanne,
    22-5-2013

Fijn appartement, schoon, mooi gelegen. Paar minuutjes loopafstand van het strand en van het dorpje.

FANTASTISCHE PLEK

J. Otten,
    16-10-2012

Op zoek naar een overnachting in de buurt van het Griekse tempelcomplex Paestum vonden we dit geweldige hotel aan het strand. We hadden een mooie kamer met een groot terras met uitzicht over de zee en met 's nachts het gekabbel van de golven. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel; eenvoudig, maar prima ontbijt buiten op het terras en dan als hoogtepunt het voortreffelijke eten dat men er serveert. Lekker buiten zittend, genieten van origineel bereide visgerechten en een lekker wijntje uit de omgeving. Het eten is niet goedkoop, maar wij vonden de verhouding prijs/kwaliteit helemaal goed. Minpuntje: zwerfvuil op het strand... maar daar ontkom je bijna niet aan in Campania.

Dit hotel is een aanrader. Goed adres voor rust, strand en een bezoek aan het indrukwekkende Paestum.

Ontspanning in prachtige omgeving!

Marcia,
    14-8-2012

Heerlijk park! Wij (gezin met twee kinderen 9 en 12 jr.) verbleven in een chalet. Deze zijn niet terug te vinden op de site maar zien er eenvoudig maar prima uit. Het is schoon en goed verzorgd.

Mooi zwembad. Geen badmutsen wel siësta. Maar park heeft eigen strandopgang. Bij de prijs zitten een bedje, stoel en parasol op het strand inbegrepen. Supermarkt net buiten het parkje op loopafstand. Restaurant is goed en op unieke lokatie. Wij zijn hier met auto naartoe gereden in twee dagen (2100 km. vanaf utrecht) goed te doen! Prachtige natuur in omgeving (het nationale park). Veel dorpjes aan de kust. Amalfische kust, Napels, Capri, Paestum, Vesuvius en Pompei goed te doen. En natuurlijk de buffelboerderij!

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het is ons erg goed bevallen!

S.M. di Castellabate scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews