vakanties Massa Lubrense

Reviews over Massa Lubrense

Fantastisch hotel op schitterende locatie.

Erik,
    2-8-2017

Wij hadden een mooie kamer met terras die een adembenemend uitzicht op Capri had. Het restaurant bij zwembad is fantastisch qua eten en uitzicht. Je kunt hier zowel de lunch als diner gebruiken (voor eigen rekening). Het eten in het gewone restaurant is ook goed en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alles in en om het hotel is schoon en goed onderhouden. De prijzen van het eten en de drankjes zijn goed in verhouding! De receptie, bar en grote salon zijn kort geleden gerenoveerd, net zoals de buitenbar. Buiten het leuke en gezellige zwembad kan je ook zwemmen in de baai die via een trap is te bereiken. Een eigen (huur) auto is een aanrader maar de bus van het hotel voldoet ook. Vanuit hotel diverse mogelijkheden voor excursies, per boot of bus. De omgeving, Amalfikust, is de mooiste die wij ooit hebben gezien. Het was voor ons een fantastisch verblijf en wij gaan zeker terug naar deze fantastische plek, vriendelijke mensen en het heerlijke eten en de streek wijnen.

Betoverend uitzicht!

Annet,
    9-5-2016

Verbaasd me dat er zo weinig recensies zijn, wij zijn hier in mei een week geweest en er zaten voornamelijk Nederlanders. Prettig ruim en schoon appartement met comfortabele bedden. Het grootste pluspunt blijft het uitzicht, echt een sprookje. Het ligt inderdaad wat afgelegen maar in dit gebied verplaatst je je toch voornamelijk met de auto. Kaart van het restaurant is ietwat beperkt, eten is goed, nette prijzen. Winkels in de buurt zeer beperkt. Supermarkt(je) op 4 km. Erg veel te zien en te doen in omgeving. Personeel erg vriendelijk en men spreekt goed Engels.

heerlijke plek

Rian van Schijndel,
    9-8-2015

Prachtige plek om te verblijven.

Het lekkerste restaurant ook waar wij gegeten hebben

Wij hadden een appartement met een heel groot balkon.

Onze 2 kinderen sliepen in de kamer.

Enige nadeel was dat er alleen airco was in de slaapkamer.

Authentiek Italiaanse sfeer; betoverende omgeving

harry wisse,
    2-8-2015

Lang geen recensies maar dit is een heerlijk oord waar het 'vermaak' zich beperkt tot een avond live muziek waar mensen uit de omgeving als een uitje op afkomen (geen enkele overlast)en een filmavond bij het heerlijke zwembad waarbij je je 40 jaar terug in de tijd waant. Oase van rust in een lekker hectisch Zuid-Italië. Wij (gezin 3 tienerjongens) verbleven in appartement 111 met prima bedden. Uitzicht op Capri en Golf van Napels verveelt nooit!

Fenomenaal uitzicht, perfect schoon zewmbad

Tim Teunis,
    13-1-2015

Mijn vriendin en ik gingen in Mei afgelopen jaar voor haar verjaardag een paar dagen ertussenuit en ik kwam het Freedom tegen. De prijs/ kwaliteitsverhouding paste precies in mijn plaatje en was daadwerkelijk zoals het eruit zag op de foto (heb weleens anders meegemaakt!!). Als je de amalfi kust op zn mooist wil zien zit je tussen sorrento en positano sowieso goed.

Het is vanaf sorrento nog een stukje rijden (15 min nog) en 's avonds moet je wel oppassen op het verkeer.

De residence was rustig en voornamelijk schoon. Nu was ik er met mijn vriendin en ook zij vond het top.

Zeker een aanrader als je het meeste uit de vakantie wilt halen en hotels wat aan de prijzige kant vindt, wat dat was voor mij wel het geval.

Veel andere gasten waren daar met hun gezin, wat voor ik heel chill vond en er waren ook kinderen aan het voetballen op het voetbalveldje dus voor ieder wat wil schat ik.

Massa Lubrense scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews