Sorteren

Reviews over Massa Lubrense

Fantastic place

Dia Bia
    5-8-2018

Good hotel&resort on marina del cantone beach, it was very clean and the breakfast was perfect.

We will come back next year for 4/5 days

Friendly staff

Fantastisch hotel op schitterende locatie.

Erik
    2-8-2017

Wij hadden een mooie kamer met terras die een adembenemend uitzicht op Capri had. Het restaurant bij zwembad is fantastisch qua eten en uitzicht. Je kunt hier zowel de lunch als diner gebruiken (voor eigen rekening). Het eten in het gewone restaurant is ook goed en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alles in en om het hotel is schoon en goed onderhouden. De prijzen van het eten en de drankjes zijn goed in verhouding! De receptie, bar en grote salon zijn kort geleden gerenoveerd, net zoals de buitenbar. Buiten het leuke en gezellige zwembad kan je ook zwemmen in de baai die via een trap is te bereiken. Een eigen (huur) auto is een aanrader maar de bus van het hotel voldoet ook. Vanuit hotel diverse mogelijkheden voor excursies, per boot of bus. De omgeving, Amalfikust, is de mooiste die wij ooit hebben gezien. Het was voor ons een fantastisch verblijf en wij gaan zeker terug naar deze fantastische plek, vriendelijke mensen en het heerlijke eten en de streek wijnen.

Tutto perfetto

Lia
    15-3-2017

Mi piace tanto. La mattina mi svegliava il suono degli uccellini. Mi sono rilassata tantissimo durante questo soggiorno. Non potevo chiedere di meglio.

La camera era pulita, fresca, spaziosa e ben curata. La vista giardino è favolosa. Voglio tornarci al più presto. Lo consiglio vivamente.

Ringrazio Melania per tutte le attenzioni che mi ha dato.

Non ho appunti da fare!

Betoverend uitzicht!

Annet
    9-5-2016

Verbaasd me dat er zo weinig recensies zijn, wij zijn hier in mei een week geweest en er zaten voornamelijk Nederlanders. Prettig ruim en schoon appartement met comfortabele bedden. Het grootste pluspunt blijft het uitzicht, echt een sprookje. Het ligt inderdaad wat afgelegen maar in dit gebied verplaatst je je toch voornamelijk met de auto. Kaart van het restaurant is ietwat beperkt, eten is goed, nette prijzen. Winkels in de buurt zeer beperkt. Supermarkt(je) op 4 km. Erg veel te zien en te doen in omgeving. Personeel erg vriendelijk en men spreekt goed Engels.

heerlijke plek

Rian van Schijndel
    9-8-2015

Prachtige plek om te verblijven.

Het lekkerste restaurant ook waar wij gegeten hebben

Wij hadden een appartement met een heel groot balkon.

Onze 2 kinderen sliepen in de kamer.

Enige nadeel was dat er alleen airco was in de slaapkamer.

Massa Lubrense scoort een 7,8 uit 10, op basis van 10 reviews