Caserta

We hebben een aantal aanbieders voor Caserta voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Caserta voor je op een rij gezet:

Reviews over Caserta

Was echt de moeite waard.

lia kalshoven,
    28-5-2018

Wij kregen een fantastische kamer op de hoek met een apart zitgedeelte. 2 t.v.'s en een badkamer met regendouche en verschillende massagedouches. Ontbijt was prima. Het hotel staat om de hoek bij de grootste bezienswaardigheid in Caserta, het paleis.

Gereisd met partner in mei 2018

Recent gerenoveerd hotel in de buurt van Napels.

wil sigmond,
    1-9-2014

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Napels, De Vesuvius, Pompei, Sorrento en de Amalfikust. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer met balkon keek uit op Napels. Het eten is van prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2014

Zeer gastvrije eigenaar

Angelarokven,
    23-8-2014

Ligt ver van Napels maar personeel en eigenaar zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Rustig gelegen

Tessa,
    12-9-2012

Het hotel heeft vriendelijk engels sprekend personeel, een mooie hoteltuin en is rustig gelegen. Het heeft een prachtig uitzicht op een lager gelegen stad. Kamer met airco, welkomsdrankje bij aankomst en niet gehorig. Prima te doen als je van rust houdt. Restaurant is prima met beperkte keuze maar er zijn meerdere restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in september 2012

prima hotelletje uitstekende verzorging

Marion Marc en Joep,
    31-7-2012

Buiten de begane wegen van het massatoerisme is dit een fijn hotelletje gevoerd door een typische Italiaanse familie. De kamers zijn inderdaad eenvoudig en de hygiene is in Zuid Italie toch anders dan bij ons thuis, maar in Napels wil je echt niet zitten. Je kan je auto gerust op de parkeerplaats bij het hotel laten staan, gebeurt echt helemaal niks. Als je dat in Napels doet, vragen we ons af of je nog een band terugvindt op je auto.

Nee echt, eten is uitstekend, eenvoudige streekgerechten maar super.

We hadden nog nooit zoveel vuilnis op straat gezien als in Napels maar ook dat went. Dat is de omgeving hier overal, daar kan het hotel ook niks aan doen. Pure maffia die vuilnisbedrijven.

Uitstekend verblijf, uitstekende verzorging

Gereisd met partner in juni 2012