Capri

Zeer mooie B&B Zeer vriendelijke ontvangst met een uitleg

Delzeyne Salima,
    12-8-2015

Zeer mooie B&B

Zeer vriendelijke ontvangst met een uitleg over Capri en Anacapri, ze heeft ons goede tips gegeven.

Mooie tuin, waar we ook genoten hebben van de zonsondergang en het prachtige uitzicht.

Propere kamer.

Op wandelafstand van het dorpje.

Een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Een knus hotel voor 2...

5-11-2013

Een aardig klein hotel direct in de buurt van het centrum van Capri (ongeveer 5 minuten lopen). De airco ging op de eerste dag niet, maar dat werd snel verholpen. Verder een prima ontbijt en goed advies over restaurants in de buurt. Ook het zwembad is aan te bevelen, kleine hapjes ronden de zaak af.

Gereisd anders in november 2013

Geweldige accommodatie.

18-10-2013

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad in dit zeer mooie hotel. Het hotelcomplex en de kamers waren te allen tijde zeer schoon. Vanaf het balkon heb je een fantastisch uitzicht op zee! Het personeel was altijd vriendelijk en erg behulpzaam! Conclusie: graag weer en aanbevelenswaardig!

Gereisd anders in oktober 2013

Superhotel meteen rustige, maar verkeersgunstige l

28-9-2013

Supermooi hotel met een goede rustige ligging. Het ontbijt is voor Italiaanse maatstaven supergoed. Iedereen was zeer vriendelijk. Het hotel biedt alleen overnachtingen met ontbijt aan, lunch kan je er niet nuttigen. Het eten kan je nuttigen aan het zwembad met uitzicht op de zee. Onder de kamer was er een enorm terras en je kon er ook een ligstoel zetten, echt klasse. Het zwembad was wel erg koud.

Gereisd anders in september 2013

Zeer mooi hotel met prachtig uitzicht op zee.

26-8-2013

Prachtig hotel, mooi uitzicht op zee, ruime kamers, rustig gelegen, zeer vriendelijk personeel. Wij komen graag weer.

Gereisd anders in augustus 2013
Capri scoort een 8,1 uit 10, op basis van 30 reviews