Capri

Vakantie in Capri

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Capri

Reviews over Capri

• 8Frank29-04-2018

prachtige natuur

Een boottocht hier is prachtig, schitterende natuur en uitzichten. Stadje zelf vonden wij niet lelijk, maar geen must en minder dan de dorpjes langs de amalfitaanse kust.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

januari 2018

• 10Desiree Neelen08-03-2017

Zo vreselijk mooi

Neem de kabelbaan naar boven en kijk neer op de mooie zee en rotsen van lovely Capri

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 8imke230705-08-2016

Romantisch maar ook touristisch

Als je hierheen gaat in het hoogseizoen weet dan dat je zeker niet alleen zult zijn. Verder blijft dit natuurlijk wel een prachtig eiland.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7R.18-07-2016

Mooi eiland maar erg toeristisch en druk

Capri is erg mooi maar het was erg druk en toeristisch. We waren met een boot tour erheen vanuit Sorrento. We hadden 4 uur vrije tijd in Capri, we gingen meteen naar Anacapri omdat we met de stoeltjeslift op de mount Solaro wilden. Ik raad het af om met de bus naar Anacapri te gaan. Het duurt lang voor de bus er is en je wordt met z'n allen in een roze minibusje gestopt als ie er is. En het is erg druk in juli. Ik zou de taxi nemen, heen en terug is 50 euro en dat is duur maar de taxi is erg comfortabel. Je kan misschien het bedrag delen met anderen. Boven op mount Solaro is het erg mooi en de stoeltjeslift is leuk. Maar openbaar vervoer is dus slecht, het is allemaal ook niet zo goed aangegeven. We wisten bijvoorbeeld niet wat we nog meer konden doen op Capri, er staan nergens boordjes met wegwijzers naar toeristische attracties.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 2Livia29-03-2016

Een goed geoliede, onbetaalbare toeristen machine.

Een retour vanaf Napels met de hoovercraft kost €40,-. Capri viel ontzettend tegen er is eigenlijk niets te doen. Ook de blauwe grot viel ontzettend tegen. In de kleine straatjes waar de plaatselijk bevolking woont heb je niks te zoeken en ben je zo uitgekeken. Er is een zeer dure en exclusieve straat met Cucci, Fendi, Monclear en dat soort zaken. Rond 1 uur gaan de winkels dicht voor de fiesta. Voor ons Nederlanders lunche tijd. Aangezien cappuccino €.5,50 kost (en dat is nog een speciale prijs) schrokken we van de absurd hoge prijzen van de horeca. Bij kleine winkeltjes kan je broodjes kopen. De aanbiedingen zijn echter voor de plaatselijke bevolking en niet voor toeristen. Verder staat nergens een blankje of zitje waar je even tot rust kan komen dus je bent echt afhankelijk van de terrasjes rondom. Dit is geen idyllisch plekje, maar een goed geoliede en onbetaalbare toeristen machine. Je kan beter een dagje naar Pompei gaan en het stadje Salerno. Daar heb je ook nog mooie stranden. Wij hadden een een dagretour, maar zaten binnen 2 uur terug op de boot naar Napels.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9givago07-01-2016

Prachtige dagtrip

We maakten de dagtrip met de boot vanuit Sorrento,met gids en vervoer ter plaatse(78 €).In Anacapri bezochten we een villa met een prachtige tuin.we gingen met de stoeltjes lift naar de hoogste top vanwaar men een prachtig uitzicht heeft op het eiland.Na een lichte maaltijd in Capri en het bezichtigen van de dure winkels vaarden we rond het eiland en bezochten de blauwe grot(17€).Een prachtige maar dure uitstap.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2015

• 10f_chelseafc30-10-2015

Prachtig

Het is hier echt prachtig. Een van de mooiste plekken van Italie.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10raffaele capuozzo10-05-2015

un posto meraviglioso

bellissima isola,molto affollato di notte,spiggie bellissime

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Waldemar30-06-2014

najpiękniejsza wyspa Morza Tyrreńskiego

Niewielka, o wydłużonym kształcie, górzysta wyspa na Morzu Tyrreńskim w Zatoce Neapolitańskiej, na której łagodny klimat i wspaniałe widoki zapewniają wiele atrakcji turystycznych. Była jednym z ulubionych miejsc pobytu cesarzy Oktawiana Augusta i Tyberiusza.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9jiskefett28-06-2014

Mooi dagje uit

Met de boot vanuit Sorrento naar Capri. Wel duur (€ 36,- pp) voor een boottochtje van nog geen half uur. Maar het eiland zelf is betoverend mooi. Prachtige kleurige huisjes en stijle rotspartijen die oprijzen vanuit het blauwe water van de Baai van Napels. Aanrader is de bus naar Anacapri te nemen en dan daar de stoeltjeslift naar het hoogste punt van het eiland: het uitzicht is werkelijk adembenemend! Vervolgens terug naar Capri en dan slenteren langs de waanzinnig dure winkels en etalages. De terugreis naar Sorrento was voor ons één grote chaos: voor de juiste boot werden we van pier 3 naar 4 naar 13 en naar pier 21 gestuurd om uiteindelijk bij pier 3 aan boord te gaan: er wordt niets aangegeven en de "officials" spreken elkaar ook telkens tegen; die weten het ook niet.

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad