• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Capri

Zo vreselijk mooi

Desiree Neelen, 8-3-2017
    Neem de kabelbaan naar boven en kijk neer op de mooie zee en rotsen van lovely Capri

Romantisch maar ook touristisch

imke2307, 5-8-2016
    Als je hierheen gaat in het hoogseizoen weet dan dat je zeker niet alleen zult zijn. Verder blijft dit natuurlijk wel een prachtig eiland.

Mooi eiland maar erg toeristisch en druk

R., 18-7-2016
    Capri is erg mooi maar het was erg druk en toeristisch. We waren met een boot tour erheen vanuit Sorrento. We hadden 4 uur vrije tijd in Capri, we gingen meteen naar Anacapri omdat we met de stoeltjeslift op de mount Solaro wilden. Ik raad het af om met de bus naar Anacapri te gaan. Het duurt lang voor de bus er is en je wordt met z'n allen in een roze minibusje gestopt als ie er is. En het is erg druk in juli. Ik zou de taxi nemen, heen en terug is 50 euro en dat is duur maar de taxi is erg comfortabel. Je kan misschien het bedrag delen met anderen. Boven op mount Solaro is het erg mooi en de stoeltjeslift is leuk. Maar openbaar vervoer is dus slecht, het is allemaal ook niet zo goed aangegeven. We wisten bijvoorbeeld niet wat we nog meer konden doen op Capri, er staan nergens boordjes met wegwijzers naar toeristische attracties.

Prachtige dagtrip

givago, 7-1-2016
    We maakten de dagtrip met de boot vanuit Sorrento,met gids en vervoer ter plaatse(78 €).In Anacapri bezochten we een villa met een prachtige tuin.we gingen met de stoeltjes lift naar de hoogste top vanwaar men een prachtig uitzicht heeft op het eiland.Na een lichte maaltijd in Capri en het bezichtigen van de dure winkels vaarden we rond het eiland en bezochten de blauwe grot(17€).Een prachtige maar dure uitstap.

Prachtig

f_chelseafc, 30-10-2015
    Het is hier echt prachtig. Een van de mooiste plekken van Italie.
Capri scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews