vakanties Agerola

Reviews over Agerola

Een fantastische lokatie !

Fam van Noort,
    5-8-2018

Een super bed en breakfast. Vriendelijk ontvangst door de zoon.

De eigenaresse wil en maakt het helemaal naar je zin.

Kamers / sanitair / omgeving schoon en netjes. Een heerlijk zwembad.

Het ontbijt prima verzorgt en heerlijk buiten kunnen eten. Dus super!!

Prachtige vakantie op mooie locatie

JP Van Dyck,
    3-6-2018

Casa Pendola is prachtig gelegen met een mooi uitzicht op de Amalfi kust. De b&b is rustig gelegen en heeft een eigen parking, mooie tuin en zwembad. De kamers met terras zijn voorzien van airconditioning, televisie en er zijn ruime bedden. Het ontbijt is zeer uitgebreid en je kan er alle soorten koffie krijgen. Het belangrijkste is dat het super vriendelijke uitbaters zijn, nietwaar Catherina?. Besluit: grote aanrader.

Heerlijke vakantie door lieve gastvrije familie

Annet en John,
    31-8-2017

Hele lieve gastvrije familie die altijd voor je klaar staan om je verblijf tot een feest te maken. Kamers heel netjes en schoon. Ontbijt heerlijk en uitgebreid.

Doordat je in het dorp echt tussen de Italiaanse bevolking leeft, beleef je Italie nog intenser. De lokale bevolking is ook zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Wij vonden het een geweldige belevenis om de Italiaanse feestdag Ferragosto met deze familie mee te mogen vieren als hun vrienden. We komen zeker nog een keer terug!

Heerlijk!

Astrid van Ovost,
    1-7-2017

Haidi house is een prachtige en romantische locatie om een paar dagen te spenderen! Heerlijke wandelingen in de buurt, vriendelijk personeel en een verassend goed ontbijt! Ligging is niet geweldig maar geen ramp, er is een bus op 900m en met de auto is het zeker goed te doen. Kamers zijn ruim, schoon maar een beetje gehorig.

fantastisch

Linda,
    31-8-2015

Wij hebben een geweldige verblijf gehad bij divina costiera.

wat een fantastisch B&B!.

Moeder, dochter en zoon zijn enorm vriendelijk en gastvrij, verlenen goede service en staan altijd voor je klaar.

Na onze lange autorit werden we hartelijk ontvangen met sap en versgebakken koekjes.

Het ontbijt was heerlijk met een ruime keuze aan versgebakken zoetigheden, gegrilde groentes en vers fruit.

De kamers zijn ruim en schoon.

Vanaf het plein in Agerola starten prachtige wandelingen : o.a.pad der goden/sentiero degli dei. absoluut een aanrader.

Het shuttlebusje van de B&B bracht ons tegen een kleine vergoeding naar Amalfi.

De familie kan veel vertellen over de omgeving en denkt mee met de mogelijkheden die er zijn.

Een dikke pluim voor Divina Costiera.!

Agerola scoort een 8 uit 10, op basis van 14 reviews