Reviews over Corigliano Calabro

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

marija,
    13-12-2016

na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Niet boeken

Lidwien Kok,
    7-8-2013

Caravan was incompleet, vies en oud. Kapotte stoel en na 2 dagen kregen we een nieuwe stoel. Invertarislijst klopte totaal niet met brochure. Geen eigen medewerkers, maar een receptie van het totale park die ons probeerde te adviseren.

Leuke camping in zuid Italie

Dico van Ginkel,
    28-7-2013

Voor een vakantie in zuid italie is dit een leuke plek , ook voor gezinnen met ouder kinderen. De combinatie van een mooi strand wwar je vanaf de camping zo oploopt naar je eigen parasol en ligbedje en het mooie zwembad is super. 's avonds vanaf negen uur gaat de animatie los, alleen alles in het italiaans .... Met een leuk enthousiast team. De plaatsen van de stacaravans is mooi in de schaduw , van vacansesolei met veranda. Op 1 km een grote supermarkt en Corigliano op slechts 10 min. rijden.

Echter buiten de camping het echte zuid italie, veel rommel langs de weg....maar leuk om een keer geweest te zijn.

Super camping!

Carin,
    28-8-2012

Perfecte camping ook voor onze pubers. Zij willen volgende jaar weer naar Il Salice. Veel animatie voor groot en klein. Wij zaten in een mobilhome met houten veranda, schoon en netjes. 1x per week schoon beddengoed was inclusief. Je loopt van de camping zo het strand op waar 2 ligbedden en een parasol voor je klaar staan. Tot laat wel muziek op de camping te horen, maar niet storend (wel gezellig).

Verzorgde camping met veel faciliteiten

sandra_peek,
    3-10-2011

Deze camping ligt direct aan zee wat voor ons veel waard was. Strandbedjes zijn gratis voor campinggasten en het strand en water is erg schoon. Dat is op sommige andere plekken in Calabrie wel anders. We hadden een ruime stacaravan, groot genoeg voor 4 pers. Mijn ouders zaten iets verderop op de camping in een caravan ruim genoeg voor 6 pers!! Schoon, compleet inventaris, goede bedden (matrassen!!), heerlijke douche met volle straal en warm water. Alle caravans op deze camping hebben een houten veranda (ideaal voor onze 2 kleine kids). De mobilehome stond onder pijnbomen wat juist in deze periode wel de nodige 'rotzooi' gaf. Fijn zwembad, goede pizzaria (tegen erg vriendelijke prijzen). Winkel op het park behoorde om 08.30 te openen, maar was altijd later!! Groot winkelcentrum bevindt zich echter op 5 min rijden. Directe omgeving is echter niet erg spectulair.

Aanrader zijn de modderbaden op half uurtje rijden.

Corigliano Calabro scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews