Reviews over Corigliano Calabro

Ottimo camping

Trolli Fulvio
    27-7-2018

Sono ormai sette anni che veniamo in questo camping in camper e devo dire che ci sentiamo come a casa.Bello comodo e pulito, gestito molto bene dai proprietari.Tutto il personale molto gentile e simpatico.Buoni tutti i servizio con un ristorante e pizzeria al top.Quest'anno il mare e' stupendo.Ottime le offerte camper...Camperisti non esitate a provare il camping Thurium.

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

marija
    13-12-2016

na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Krásná dovolená

Václav Popelík
    31-1-2016

Máme obytný automobil a jezdíme po Evropě. Při našich cestách jsme také navštívili Kalábrii na doporučení našich přátel jsme se zakempovali v kempu Thurium kemp je na pobřeží dobře vybaven i v lednu tam bylo nádherné počasí . Vřele kemp doporučujeme.

Niet boeken

Lidwien Kok
    7-8-2013

Caravan was incompleet, vies en oud. Kapotte stoel en na 2 dagen kregen we een nieuwe stoel. Invertarislijst klopte totaal niet met brochure. Geen eigen medewerkers, maar een receptie van het totale park die ons probeerde te adviseren.

Leuke camping in zuid Italie

Dico van Ginkel
    28-7-2013

Voor een vakantie in zuid italie is dit een leuke plek , ook voor gezinnen met ouder kinderen. De combinatie van een mooi strand wwar je vanaf de camping zo oploopt naar je eigen parasol en ligbedje en het mooie zwembad is super. 's avonds vanaf negen uur gaat de animatie los, alleen alles in het italiaans .... Met een leuk enthousiast team. De plaatsen van de stacaravans is mooi in de schaduw , van vacansesolei met veranda. Op 1 km een grote supermarkt en Corigliano op slechts 10 min. rijden.

Echter buiten de camping het echte zuid italie, veel rommel langs de weg....maar leuk om een keer geweest te zijn.

Corigliano Calabro scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews