Sorteren

Reviews over Vieste

Gauw over doen!!!

Cherie
    3-2-2018
    Weinig massatoerisme, onontdekte pure schoonheid, schattige stadjes, olijfgaarden en heerlijke traditionele gerechten. Een echte aanrader! Je voelt je zo welkom door de warme gastvrijheid van de inwoners. Prachtige streek we kwamen niks te kort!

geweldig mooi plaatje en toeristisch centrum

Hans en Marijon
    9-8-2017
    Zeer toeristisch echter niet duur . Veel restaurants en winkeltjes , steile trappen , sfeer doet Kroatisch aan.

Leuke plaats

Marjolein
    7-11-2016
    De enige 'grote' plaats in dit gebied. Leuk Italiaans, wel druk. 's Avonds maken ze er voetgangersgebied van. Leuk om naar toe te gaan, ligt geweldig. Er zijn niet echt veel winkels, wel genoeg restaurantjes. Die vind je overigens ook langs de stranden. Parkeren valt niet mee, ga vroeg op de avond dan lukt het misschien.

Diverse leuke stadjes

rowejulu
    5-9-2016
    In de omgeving van camping Spiaggia Lunga zijn er diverse leuke stadjes te bezoeken. Vieste is een van deze plaatsen met een zeer authentiek centrum met vele kleine straatjes. Hier bevinden zich kleine winkeltjes met allerlei (al dan niet lokale) goederen. Zeer gezellige omgeving met de bijbehorende restaurantjes. Zoals op veel plekken in Italië is ook hier het eten zeer goed betaalbaar. Naast Vieste is ook een bezoek aan Peschici zeer aan te bevelen!

Middeleeuws centrum

givago
    19-6-2016

Het middeleeuws centrum van Vieste heeft smalle straatjes steegjes en pleintjes,het is er leuk wandelen.Ook trappen waarvan je soms een mooi uitzicht hebt.Vieste heeft mooie stranden,veel restaurantjes,een klooster,een kasteel en een 11de eeuwse kathedraal.

Maak een boottocht met "valentina tour" en vaar langs de prachtige rotskust van gargano

Vieste scoort een 8,7 uit 10, op basis van 55 reviews