We hebben een aantal aanbieders voor Vieste voor je op een rij gezet:

vakanties Vieste

We hebben een aantal aanbieders voor Vieste voor je op een rij gezet:

Reviews over Vieste

Prachtig stadje houdt rekening met Siesta

J. Nelisse,
    14-11-2018

Half oktober zijn er veel restaurants gesloten. Ook was er maar 1 strandtent meer open. Een voordeel is dat de stranden niet meer volstaan met ligstoelen. Als je door de prachtige straatjes dwaalt Van Vieste is er nog genoeg open. Let wel ook na het seizoen houden de winkels hier siësta van 1 tot 5. De restaurants sluiten in de middag vaak een tijd vanaf 3 uur.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Jopie Hoogenberg,
    18-6-2018

Prachtige plaatst Vieste van ons appartement prima te voet te bereiken. Baia degli aranzia leuk appartement met alle basic benodigdheden , hele mooie zwembaden en een prima verzorgde tuinen. Heerlijk breed strand te voet te bereiken via tunnel onder de weg. Op het strand ligbedden en parasol inbegrepen. Geweldig schoon strand met prima strandtent voor de dorst en kleine trek. Zeer vriendelijke bevolking en op het park problemen gelijk opgelost. Wat wil je nog meer. Een dikke 9 is zeker verdient

Gereisd met partner in mei 2018

Gauw over doen!!!

Cherie,
    3-2-2018

Weinig massatoerisme, onontdekte pure schoonheid, schattige stadjes, olijfgaarden en heerlijke traditionele gerechten. Een echte aanrader! Je voelt je zo welkom door de warme gastvrijheid van de inwoners. Prachtige streek we kwamen niks te kort!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Leuke plaats

Marjolein,
    7-11-2016

De enige 'grote' plaats in dit gebied. Leuk Italiaans, wel druk. 's Avonds maken ze er voetgangersgebied van. Leuk om naar toe te gaan, ligt geweldig. Er zijn niet echt veel winkels, wel genoeg restaurantjes. Die vind je overigens ook langs de stranden. Parkeren valt niet mee, ga vroeg op de avond dan lukt het misschien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Diverse leuke stadjes

rowejulu,
    5-9-2016

In de omgeving van camping Spiaggia Lunga zijn er diverse leuke stadjes te bezoeken. Vieste is een van deze plaatsen met een zeer authentiek centrum met vele kleine straatjes. Hier bevinden zich kleine winkeltjes met allerlei (al dan niet lokale) goederen. Zeer gezellige omgeving met de bijbehorende restaurantjes. Zoals op veel plekken in Italië is ook hier het eten zeer goed betaalbaar. Naast Vieste is ook een bezoek aan Peschici zeer aan te bevelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Vieste scoort een 8,7 uit 10, op basis van 57 reviews