Sorteren

Reviews over Vieste

Prachtige streek.

J. Nelisse
    31-10-2018

Hotel met grote nette kamers. Een bad of douche met bubbels. Heerlijk uitgebreid ontbijt en 4 gangen avondeten. Er is een zwembad en wat ligbedjes. Inde zomer erg druk in het najaar heerlijk rustig. Er zijn dan wel veel strandtentjes dicht. Bezocht half oktober.

Mooi vakantiepark, personeel niet echt vriendelijk

Petra
    22-7-2018

Goed:

3kamerappartement

Vieste, leuk stadje

Mooi strand

Slecht:

Personeel is duidelijk niet gericht op buitenlanders. Zeer vriendelijk naar Italianen maar helaas minder tot niet vriendelijk naar buitenlanders. De meeste zeggen je nog geeneens gedag

De pool jongens zeggen geen gedag en zitten maar een beetje te hangen en te kletsen ipv dat ze echt op het zwembad letten

1 x per week wordt het beddengoed verschoond, dat is prima. Handdoeken daarentegen worden niet verschoond. Moet je zelf wassen of betalen voor verschoning

WiFi is heel slecht

Hebben we gedaan en gezien. 10 dagen is genoeg.

HPvdH
    19-5-2018

Verblijf in een 3 kamerappartement. Sober, goede bedden. Afgepast servies, beperkt. Het was schoon. Plastic terrasstoelen aan de etenstafel. Zover een TV: Oude beeldbuis waarbij links en rechts zoveel beeld wegviel dat je geen presentator of voetbaluitslagen kon zien :-). Internet dmv dagelijkse tickets voor maximaal 12 uur. Met matige tot slechte WiFi dekking in de huisjes, kon je eigenlijk niets met het internet. Geen Chromecast aansluiten op de tv en geen WiFi (noch bandbreedte) voor Netflixje. Het is maar dat je het weet. Weekendkrant downloaden bij de receptie lukte niet. Huisjes voorzien van nieuwe kozijnen, met hor bij de slaapkamers en rondom luiken die de warmte buiten helpen. Mooi zwembad, leuke omgeving, behulpzaam personeel. Voor campers en kampeerders is alles flink aangepakt. Gratis wassen. Lange kronkelroutes om ergens te komen. Wagenziekte ligt op de loer. Via Weeze aanvliegen was puike ervaring. Je leeft buiten!

mooi resort met camping

hans en marijon
    20-8-2017

prachtige ligging aan zee , camping ruim en erg fijn zwembad. we zijn hier met de camper 1 week geweest. Schaduw zoeken is een uitdaging maafr als je staat kan de vakantie echt beginnen. is vrij ver rijden 1800 km , Vieste is prachtig mooi stadje met witte straten en muren, wel erg toeristisch (ca. 1 km lopen) . In Juli was het er niet druk en konden we een goede plaats uitzoeken. Leuke restaurants op loopafstand en op het park. Vooral huisjes en hotel gasten die allerlei priviliges hadden , belangrijkste is het zwembad en het grote zwembad mochten wij ook in . Het luxe resort zwembad (leeg) helaas niet. Bar prima leuke sfeer 100% Italiaans met 100% niet Italiaanse gasten . Sanitair op camping deels modern deels verouderd. Douches goed bij entree camping.

prachtig resort met camping

Hans en Marijon
    9-8-2017

Het is ver rijden maar Camping (veel campers) en hotel liggen prachtig vrijwel aan het (eigen) strand en loopafstand van Vieste. Het kan hier erg heet zijn maar wind van land en van zee vanwege de ligging ver in zee. Rustige atmosfeer , prachtig zwembad en ietwat overwerkt restaurant. Op loopafstand aan de zeestrip zitten veel betere en rustiger restaurants. In het stadje is alles toeristisch , sfeer a la Kroatie leuke winkeltjes en restaurantjes met fantastisch uitzicht over de zee. Service op en top Italiaans evenals de animatie voor de kinderen ok maar wel wat streng (badmuts , niet duiken , ballen schreeuwen wetc. etc. ) ook Italiaans. 's avonds stil .

Vieste scoort een 8,8 uit 10, op basis van 57 reviews