Sorteren

vakanties Vieste

Reviews over Vieste

Jopie Hoogenberg
    18-6-2018

Prachtige plaatst Vieste van ons appartement prima te voet te bereiken. Baia degli aranzia leuk appartement met alle basic benodigdheden , hele mooie zwembaden en een prima verzorgde tuinen. Heerlijk breed strand te voet te bereiken via tunnel onder de weg. Op het strand ligbedden en parasol inbegrepen. Geweldig schoon strand met prima strandtent voor de dorst en kleine trek. Zeer vriendelijke bevolking en op het park problemen gelijk opgelost. Wat wil je nog meer. Een dikke 9 is zeker verdient

Gauw over doen!!!

Cherie
    3-2-2018

Weinig massatoerisme, onontdekte pure schoonheid, schattige stadjes, olijfgaarden en heerlijke traditionele gerechten. Een echte aanrader! Je voelt je zo welkom door de warme gastvrijheid van de inwoners. Prachtige streek we kwamen niks te kort!

geweldig mooi plaatje en toeristisch centrum

Hans en Marijon
    9-8-2017

Zeer toeristisch echter niet duur . Veel restaurants en winkeltjes , steile trappen , sfeer doet Kroatisch aan.

Leuke plaats

Marjolein
    7-11-2016

De enige 'grote' plaats in dit gebied. Leuk Italiaans, wel druk. 's Avonds maken ze er voetgangersgebied van. Leuk om naar toe te gaan, ligt geweldig. Er zijn niet echt veel winkels, wel genoeg restaurantjes. Die vind je overigens ook langs de stranden. Parkeren valt niet mee, ga vroeg op de avond dan lukt het misschien.

Diverse leuke stadjes

rowejulu
    5-9-2016

In de omgeving van camping Spiaggia Lunga zijn er diverse leuke stadjes te bezoeken. Vieste is een van deze plaatsen met een zeer authentiek centrum met vele kleine straatjes. Hier bevinden zich kleine winkeltjes met allerlei (al dan niet lokale) goederen. Zeer gezellige omgeving met de bijbehorende restaurantjes. Zoals op veel plekken in Italië is ook hier het eten zeer goed betaalbaar. Naast Vieste is ook een bezoek aan Peschici zeer aan te bevelen!

Vieste scoort een 8,7 uit 10, op basis van 56 reviews