Polignano a Mare

Reviews over Polignano a Mare

Gezellige stad

givago,
    28-6-2016

De stad is gebouwd op een steile rotswand,waardoor je prachtige zichten hebt op de rotskust.In die rotskust is een grot waarin een restaurant is gevestigd.Een stad met een middeleeuws centrum,met vele steegjes en een mooi kerk.De zanger Domenico Modugno werd hier geboren,hij werd wereld beroemd met zijn liedje VOLARE. Aan de kust staat zijn standbeeld.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

spectaculair gelegen!

Conny,
    19-6-2014

Polignano a Mare is spectaculair gelegen op steile kliffen boven de Adriatische Zee. Wij waren er met windkracht 7 en de golven beuken dan tegen de kliffen aan. De oude binnenstad heeft smalle straatjes in een rechtlijnig stratenplan en lopen bijna altijd uit op kliffen. Ieder uitkijkpunt geeft weer een geweldig zicht op de rest het dorp en de zee. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2014
Polignano a Mare scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews