Sorteren

Reviews over Silvi Marina

Prima camping met super uitzicht

Charlotte
    27-6-2017

Wij hebben in Juni 1 week op de camping gezeten in een stacaravan geboekt via touroperator. De camping ligt op een berg maar hier door heb je wel een super mooi uitzicht over de zee. Je moet hierdoor wel 2.5km omhoog rijden met de auto en kunt dus niet eventjes de camping makkelijk aflopen, alles moet met de auto. Op de camping zijn ook hele stijle stukken om omhoog te lopen. Zwembad ligt heel mooi met uitzicht op zee, met toen wij er waren meer dan genoeg bedjes. Badmuts was verplicht. Ook op het strand waar je heen kan met het pendelbusje van de camping zijn strandbedjes en een parasol gratis beschikbaar voor de campinggasten. Eten in het restaurant was op zich prima maar stelde niet zo heel veel voor. Stacaravan was ook prima en zag er netjes uit. Wij hadden alleen een probleem met de airconditioning (waar we ook apart voor moesten betalen) die het tot 3x toe niet deed. Omgeving vonden wij ook erg saai, weinig leuke dorpjes en steden om te winkelen. Verder een prima verblijf gehad!

Geweldig!

Rob
    21-8-2016

Met uitzondering van het geluidsgeweld in het zwembad tussen 16 en 17:30 een fantastisch verblijf (comfort bungalow). Perfecte locatie. Pendelbus naar strand. Parasol en ligstoelen gratis beschikbaar.

fantastisch

Henk en Janet Hovingh
    20-7-2016

Het is een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, gastvrije eigenaars, een sprookjesachtige tuin!!

Het eten is super en zeer gevarieerd!!

Je loopt vanaf het hotel zo het privestrand op, alwaar je heerlijk kunt genieten van de mooie zee, die ook voor kleine kinderen zeer geschikt is!

Het hotel is zeer schoon en heeft ook een heerlijk zwembad met ligbedjes en zitjes.

De omgeving is wonderschoon en met de auto zijn uitstapjes naar de bergen in het natuurpark Gran Sasso en het schitterende keramiekdorp Castelli zeer aanbevolen!

Wij zijn er nu 2 jaar geweest en komen beslist voor een 3e jaar weer terug!

prachtig uitzicht

hanny
    30-6-2016

Wij stonden met de camper op een veld waar een schitterend uitzicht was. Maar even naar beneden gaan van de berg af , naar het strand, is met fiets niet te doen. Gelukkig gaat er een gratis bus een paar maal per dag. Camping bestaat hoofdzakelijk uit stacaravans . Zwembad is mooi, apart peuterbad is best wel diep .Wifi is gratis en goede ontvangst. Vriendelijk personeel, leuk animatieteam, die ook op het strand werken , waar een eigen gedeelte is met gratis ligbedden en parasol voor campinggasten.

na 1 okt niet gaan alles is dicht

arie en jacqueline
    17-10-2014

camping lake placid italie , mooi gelegen direct aan het strand

omgeving kan mooi zijn maar na 1 okt is alles dicht , dus niet te beoordelen

caravan niet ingericht om te koken

kosten voor de hond zijn fors 55 euro per week

wil je alleen zijn dan de ideale plek in deze tijd

Silvi Marina scoort een 7,5 uit 10, op basis van 25 reviews