vakanties Abruzzo

Reviews over accommodaties in Abruzzo

Verzorgde strandcamping, maar ruimte ontbreekt.

Sylvia Lammertink,
    27-12-2018

Hoofdweg camping is zeer smal, waardoor camping krap aandoet. Straatje waar wij met onze caravan aanstonden was ook zeer smal. Ik mis ruimte op deze camping. Plekken zelf zijn wel redelijk groot, maar zeer vervelend opkomen met de auto en caravan door de diepe goot. Auto zat al aan de grond, maar uiteindelijk opgelost door grote stenen. Het bleef echter een gemanouvreer bij het op- en afrijden.

We waren in juli. Camping was druk en stond helemaal vol met Italianen en Nederlanders die hier al jaren komen.

Camping is zeer verzorgd. De huuraccomodaties zagen er goed uit en hadden vaak wel veel ruimte rondom. Fijn zwembad. Fijn dat je door de vele poorten zo op het strand bent. Ook een fijn groot vrij strand.

Direct naast de camping en het strand is een lang fietspad, maar door de vele overstekende strandgangers, is het niet echt fijn fietsen in het hoogseizoen.

Toplocatie!

van Bremen,
    8-11-2018

Supernette kamer, heerlijk zwembad, lekker eten, alle uitjes tot in de puntjes geregeld. Bergen en zee, heerlijk!

Geweldig

Joyce,
    7-11-2018

Niets hoeft, alles kan geregeld worden. Wandelen onder leiding van een gids, raften, fietsen onder leiding van een gids. Ze hebben eigen wandelingen op GPS, ook super leuk. En het ontbijt is niet te overtreffen.

Fantastische b&b gerund door twee lieve schatten

Marjan,
    3-11-2018

Leuke themaweek (Italiaans koken) die gelukkig herhaald gaat worden

Aanrader wie op een unieke mooie plek wil genieten

Marjan,
    3-11-2018