Reviews over Roseto degli Abruzzi

Een aanrader!

Aad,
    22-9-2018

We hebben hier 2 nachten gestaan voor doorreis richting Puglia. Een zeer rustige goed verzorgde camping. Het zand- en kiezelstrand is zeer dichtbij, je hoeft alleen de weg over te steken. Het sanitair is uitstekend en wordt goed schoon gehouden.

De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Al met al een prima camping!

De directie, Gestore, 26-10-2018
    Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie! WIj kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen op onze camping! Vriendelijke groet, het Eurcamping team.

heerlijke camping aan zee

Erik van Altena,
    15-9-2018

Het is een kleine camping met een hand voll vaste campers. Ligging is fantastisch, meer een camping voor campers met honden dan voor campers met kinderen. Te weing speelruimte voor kinderen. Met de hond kan je uren wandelen langs het natuurstrand. Sanitair is niet modern maar wel goed schoon. De mensen die er werken zijn allen erg vriendelijk en behulpzaam. Voor een snelle hap is de kantine fantastisch , wil je echte regio-keuken zijn er in de omgeving top restaurants. De omgeving is ook prachtig binnen een uur rijden zit je in parco gran sasso een echte aanrader. Het is was ons 4 de jaar op deze camping en volgend jaar rijden wij er weer heen voor 4 weken. Beste tijd is eind mei en de hele maand juni.

Heerlijk verblijf, misschien nog wel weer terug.

Familie van der Zee,
    8-8-2018

Heerlijke camping! Een van de weinig campings in Italie waar je zo dicht bij het strand kan zitten. Op een paar minuten loopafstand stond je al op het strand. In de branding kunnen zelfs kleine kinderen een stuk lopen, het loopt langzaam af. Ook is er een standwacht op het strand, maar ik heb het idee dat die drukker is met de bedjes dan met het opletten.. Nou ja.. daar zijn we natuurlijk zelf voor :-).

De supermarkt van de camping is wel een dure, maar heeft veel voor de eerste behoeften. De camping af richting de grote weg en dan rechtsaf, na ongeveer 700 m een lidl aan de linkerhand en ga je niet rechtsaf, maar linksaf, dan kom je in Roseto centrum (2-3 km rijden).. Aan het einde van Roseto een supermarkt aoasi.

In de omgeving is niet veel te doen, maar omdat de camping zo fijn is (netjes, opgeruimd en er wordt elke dag wel gewerkt aan verbeteringen) was ons verblijf een groot succes! Ook het restaurant was goed!

Geweldig.

Ronald,
    3-8-2018

Geweldige camping. We hadden een bungalow met airco, type sauvignon blanc. Perfect. En bizar dat in juli de camping bij lange na niet vol was!

Soms hoor je wel een trein. Maar niet heel storend.

De directie, Gestore, 26-10-2018
    Beste Ronald, bedankt voor uw positieve commentaar. Wij kijken er naaruit u weer te ontvangen bij uw volgende vakantie! Het Eurcamping Team!

Goeie camping met nog wat puntjes op de i!

Familie Knol,
    27-6-2018

Prachtige camping.

Mooie stacaravans/huisjes (nieuw 2016/2017)

Vriendelijk personeel, vooral in het restaurant en de entertainment. Echter kunnen ze niet goed Engels wat soms wat vervelend is, maar met hand en voet werk kom je ver!

De foto's die je ziet zijn allemaal wel verouderd. Zijn veel dingen nieuw en verbeterd. We zouden zeker nog eens terugkomen.

Min puntjes

- betalen voor strandbedjes (beetje betalen is geen probleem) maar de prijzen zijn absurd hoog!

- betalen voor een bedje bij t zwembad. Dat vinden we vreemd!

- Wi-Fi werkt niet, je betaalt er ook niet veel voor maar promoot het dan niet!

- buitenom de camping is er niet veel te doen! (Wij hebben ons echter prima vermaakt)

Roseto degli Abruzzi scoort een 8,4 uit 10, op basis van 46 reviews