Roseto degli Abruzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Roseto degli Abruzzi voor je op een rij gezet:

Reviews over Roseto degli Abruzzi

Grote badplaats, veel strand en strandtenten

Sebastiaan
    28-8-2017

Roseto verdient wat mij betreft alleen een + omwille de ligging. Vanuit daar zit je snel op de snelwegen om Abruzzi te bezoeken. Roseto zelf is een langgerekte badplaats met weinig inhoud en veel strand(tenten).

Beetje saai dorp, mooie omgeving

Nicole van Steensel
    3-1-2015

Dorp is niet wat je verwacht van een typisch Italiaans dorp. Weinig authentiek en wat er is aan oude gebouwen is vervallen. We hebben ook niet veel leuke restaurantjes gevonden, alleen die aan het strand zijn wel aardig. Het strand is sowieso wel erg mooi, en daarvoor kom je ook naar dit dorp, denk ik. Het binnenland is wel erg mooi. Prachtige berglandschappen, en schattige authentieke dorpjes. Zorg wel dat je voor 13.00 gedaan hebt wat je wilde, want dan gaat alles dicht.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Een gezellige, gastvrije stad.

Toelen
    28-6-2014

Roseto is een langgerekte stad met veel winkels, lido's en niet te vergeten restaurants en pizzeria. De inwoners zijn vriendelijk en vooral gastvrij en doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Indien je het Italiaans niet goed beheerst dan zal iedereen zijn uiterste best doen om je toch te begrijpen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Echt een badplaats met een mooie omgeving

heer den ouden
    29-9-2012

Gezellige en sfeer volle stadjes in een groene en bergachtige omgeving. Roseto is echt een vakantie badplaats, waar de nodige terassen, restaurants en winkels zijn te vinden. Het strand strekt zich uit langs de gehele plaats. In deze periode (vanaf 2e week september) is het echter wel rustig met de toeristen en zijn de stranden en parken erg verlaten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supertof voor de kids

Desmet
    6-8-2009

Heel aangenaam strand: zee loop heel langzaam af zodat de kinderen meters en meters ver in het water kunnen en nog maar water tot aan de knieën hebben. Geeft een veilig gevoel. Aangenaam slenteren op de dijk 's avonds. Superlekkere ijsjes. Goede ligging om de autostrade te nemen en andere steden te bezoeken: wij deden 2400 km in 14 dagen: Atri, Pescara, Teramo, Rome, Ancona, ...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
Roseto degli Abruzzi scoort een 8,5 uit 10, op basis van 46 reviews