Reviews over Roseto degli Abruzzi

Grote badplaats, veel strand en strandtenten

Sebastiaan
    28-8-2017

Roseto verdient wat mij betreft alleen een + omwille de ligging. Vanuit daar zit je snel op de snelwegen om Abruzzi te bezoeken. Roseto zelf is een langgerekte badplaats met weinig inhoud en veel strand(tenten).

Leuk rustig strandplaatsje

Osdorp
    11-9-2015

Italiaanse sfeer, niet zo'n kermis als elders aan Italiaanse stranden

Stelt niet zoveel voor. Omgeving is veel mooier.

Smits
    4-8-2015

Typisch strand dorp. Veel eettentjes ad boulevard en luchtbedden te koop. Op zich best gezellig maar de omgeving is veel interessanter.

Beetje saai dorp, mooie omgeving

Nicole van Steensel
    3-1-2015

Dorp is niet wat je verwacht van een typisch Italiaans dorp. Weinig authentiek en wat er is aan oude gebouwen is vervallen. We hebben ook niet veel leuke restaurantjes gevonden, alleen die aan het strand zijn wel aardig. Het strand is sowieso wel erg mooi, en daarvoor kom je ook naar dit dorp, denk ik. Het binnenland is wel erg mooi. Prachtige berglandschappen, en schattige authentieke dorpjes. Zorg wel dat je voor 13.00 gedaan hebt wat je wilde, want dan gaat alles dicht.

Mooie ruwe natuur omgeving

Frank
    29-9-2014

Veel natuur en leuke bergdorpjes

Roseto degli Abruzzi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 46 reviews