vakanties Sumatra

Reviews over accommodaties in Sumatra

Erg goed voor een hotel midden in de jungle

Quirin Tiemissen,
    6-11-2018

Echt een hotel midden in de jungle. Je hoort de rivier en de geluiden van de jungle terwijl aan je drankje zit. Je zit op loopafstand van de oerang oetangs. Het bed ligt erg hard en in de kamer staat alleen het hoognodige. Dat is misschien ook wel te verwachten in een hotel wat midden in jugele zit. Op het bed hebben ze een klamboe zodat je geen last hebt van muggen. Het restaurant is erg goed. Je hebt een hoop keus en de service is ook erg goed.

Fantastisch, echt een aanrader

Anja Bouwens,
    3-10-2018

Heel mooi in de ongerepte natuur van Bukit Lawang. Restaurant helemaal van bamboe gemaakt en heerlijk eten. Op de bovenverdieping van het restaurant heerlijke hangmatten en relax kussens. Vanuit de lodges loop je zo de jungle in om opzoek te gaan naar de Orang oetans. Bij de lodges zie je de apen spelen en rennen gaaf hoor. Om bij de lodges te komen moet je lopend over een hangbrug om de rivier over te kunnen steken dat is ook een ervaring op zich.

Fantastisch, volgende keer zeker weer...

Robin,
    29-9-2018

Eerste en laatste nacht hier doorgebracht incl. Luchthaven transfers. Keurig nette kamers, zeer goed restaurant (beef rendang is een absolute aanrader) heerlijk zwembad.

Familie Bornebroek,
    14-8-2018

In Hotel Deli River kun je in het drukke Medan helemaal tot rust komen. De kamers zijn prachtig met een heerlijk terrasje ervoor en uitzicht op de tuin. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en ook daar een prachtig uitzicht op de natuur. Het eten is heerlijk en wordt allemaal puur natuur gemaakt. Niet te vergeten de mensen die allemaal even vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij hebben genoten!

Geweldig!

Kylian,
    13-8-2018

5 dagen hier verbleven. Alles was geweldig. Mooi verblijf met heerlijke bedden. Heerlijk vers gekookt eten. Fantastisch zwembad en top dat kayaks, bootjes de hele dag gebruikt kunnen worden. Verblijf is direct aan het meer met mooi uitzicht.