vakanties Sulawesi

Reviews over accommodaties in Sulawesi

Mooi resort met schitterend huisrif

25-8-2018

Mooi resort met heel aardig personeel en heerlijk eten! Wij hadden de spa suite, die vonden we wat minder. We hadden geen ramen en/of ventilatieruimtes, alleen de voordeur kon open. Er stond heel weinig druk op het water in de douche en van de 5 dagen hadden we 1x warm water. Van andere gasten die in een gardenview cottage zaten, hoorden we dat ze wel gewoon konden douchen met warm water. Dat was wel een beetje jammer. De prijzen zijn flink hoger dan de rest van Sulawesi. Het huisrif is schitterend, je moet even een stukje zwemmen, maar ook in het zeegras kun je al aparte dieren zien. Mijn man heeft tijdens het snorkelen bij de drop-off zelfs een witpunt rifhaai gezien! Ook zitten er diverse schildpadden. Wij hebben ook de dolfijnen excursie gedaan en echt héél veel dolfijnen gezien!

Schitterend gelegen resort!

25-8-2018

Schitterend gelegen resort! Heel leuk om met een bootje er naartoe te varen. Het weggetje is inderdaad erg slecht en best lang, maar het is de moeite waard! Je kunt goed zwemmen in het poso meer en het uitzicht van je terras is zo mooi. Wij hebben daar heerlijk gegeten. De huisjes zijn heel ruim.

Net hotel en centraal gelegen

25-8-2018

Het hotel ligt centraal gelegen, je kunt zo naar de winkels lopen. De bezienswaardigheden zijn met de auto goed te bereiken. Nette kamer met airco. Leuke binnentuin met praatgrage vogel. Aardig personeel en je kunt eerder ontbijten als dat nodig is.

Fantastisch!!!!

Jolanda Lefers,
    18-8-2018

We voelden ons hier echt welkom door de fijne persoonlijke service en aandacht! Je komt hier echt tot rust met een prachtig uitzicht over het Poso-meer! Ook mooie excursies, zoals naar de Saluopa waterval en de Bada vallei, waar je ook kunt overnachten. Ook hebben we hier de pra htige neushoornvogel en een zwarte makaak gespot. Heerlijke keuken, met gerechten gemaakt op eigen wijze! Echt een aanrader!!

Armand,
    29-3-2018

Alle superlatieven gelden hier.

De voorgaande reviews overdrijven in niets.

Als je hier in de buurt bent mag je dit niet missen.

Fijn dat dit er is.