Jakarta

Jakarta

vakanties Jakarta

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Jakarta voor je op een rij gezet:

Indonesie Online
Indonesie Online
Van Verre
Van Verre

Reviews over Jakarta

• 9Magnolia Loppies20-06-2019

Wereld stad!

Jakarta is echt een wereldstad, met heel veel mooie shopping malls, heel veel warungs tot aan chique restaurants. Voor ieder wat wils. Nu net een dag terug en ik mis Jakarta nu al.. alleen het verkeer daar... dat zal ik niet missen. Daar is een file in NL niks bij😂

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

juni 2019

• 8Rodney26-04-2019

geweldig, leuk, goed eten en vriendelijke mensen

Wat jammer dat het Hotel waar wij verbleven er niet in staat. Sofyan Hotel Menteng Jakartra. Vriendelijke mensen. Goede kamers. Zeker een aanrader. Ja daarna Java in met de trein. Dit is het mooiste wat er is. Uiteindelijk via Bogor, Jokjakarta, Verder met de trein naar Malang geweest. Achteraf een risico genomen om met Lion Air van Malang naar Bali te vliegen. Tot onze grote vreugde hadden ze op het laatste moment nog 4 plaatsten beschikbaar. Twee voor ons dus. We moesten n.l. 2 dagen daarna terugvliegen naar Jakarta om onze vlucht naar Amsterdam via China te halen. Als de vlucht niet gelukt was, stond ons een loodzware treinreis te wachten van Bali naar Jakarta. We zouden zo moe geweest zijn want vanaf station Jakarta moesten we gelijk door naar het vliegveld. Hoe zwaar kan een reis zijn, maar wel leuk. Een land met veel herinneringen en vriendelijke mensen. Hopelijk ontmoeten we elkaar. Groeten Roderick van Woerden, Amersfoort

• 8Cultuur
    • 5Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Robin09-04-2019

Overgetelijk!

Het was mijn eerste keer in Jakarta en ik heb echt mijn ogen uitgekeken. Los van dat ik hier mijn roots heb, ben ik verliefd geworden op deze stad! De mensen zijn zo extreem gastvrij en lief. Jakarta is echt een wereldstad! Je kan hier van alles doen. Cultuur snuiven; vele (oude) bezienswaardigheden bezoeken, over markten slenteren, heerlijk eten, shoppen tot je er bij neervalt, moskeeën en tempels bezoeken. Het is gewoon teveel om op te noemen! Ik ga hoe dan ook zsm terug!!

• 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

Alleen gereisd in september 2018

• 7MS B Sedzikowska04-10-2018

Good for 1 day trip!

Good for 1 day rip. Must see place- Kota district. Nice views from rooftops at night.

• 7Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 6Edith15-09-2016

overweldigend!

Een stad met veel tegenstellingen, rijkdom en armoede naast elkaar, door elkaar! Krotjes langs de weg maar ook veel Koloniale gebouwen met een rijke geschiedenis uit Ned-Indie. Je kijkt je ogen uit met het drukke verkeer.Het was heel erg indrukwekkend om te zien

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6KATTIE11-05-2016

Chaotisch met enkele bezienswaardigheden

Dagje jakarta betekent urenlang in files staan om van bezienswaardigheid naar bezienswaardigheid te gaan. Leuk om wat historische plekken te bezoeken, maar verder snel wegwezen.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving

Gereisd met partner in april 2016

• 8R.11-08-2015

Bijzondere stad met contrasten

Stad die je ooit gezien moet hebben.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 7tim0108-07-2015

Gigantische stad

Stad met vele gezichten. Vriendelijke mensen.

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 7Marc en Marleen27-05-2015

Druk

Jakarta is een grote "file" stad. Druk verkeer van auto's en "motorcycles". Een echte mierennest. Geen aanrader.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 6Gast17-11-2014

Rommelige en smerige stad

Een zeer grote stad waar het verkeer vrijwel altijd hopeloos vast loopt. Zeker in de spits. Alles rijd dan stapvoets en zit je soms drie uur in de taxi om van het ene punt naar het andere te komen. Gelukkig kosten de taxiritten niet veel. Jakarta bekommert zich niet om zijn erfgoed en zo ligt Batavia en het oude fort er slecht bij. De taxichauffeur wist zelfs het oude fort (nu maritiem museum) niet te vinden. Als je da haven bezoekt schrik je van de vuiligheid in het water en de normen waarmee ze met het milieu omgaan.

• 4Uitgaanslevenn

juli 2014