• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Java

Mooi en goed hotel

Rianne
    10-8-2018

Wij verbleven hier één nacht tijdens een rondreis. Mooi hotel, oogt groots en luxe. We waren te vroeg en konden nog niet inchecken, maar kregen een welkomsdrankje en de kamer werd extra snel klaargemaakt, binnen 20 minuten konden we onze kamer in. Goed restaurant, veel keuze, zowel bij ontbijt als diner.

Wel vonden we dat het hotel nogal midden in de drukke wijk lag en we zijn 's avonds niet het hotel uitgeweest, omdat we ons niet helemaal op ons gemak voelden. Dat kan ook aan onszelf hebben gelegen, aangezien we hier op onze eerste dag verbleven en nog niet gewend waren aan het land.

Top Hotel!!

Don L
    17-3-2018

Wederom vanuit Bali een week vertoeven in dit Top hotel, wij hebben elke avond heerlijk all inn gedineerd voor €6.00 pp

Het eten was voortreffelijk !! En de bediening zeer attent en vriendelijk

Java scoort een 7,1 uit 10, op basis van 461 reviews