Reviews over accommodaties in Java

prima hotel

g.smit,
    29-11-2018

geweldig mooi hotel, en goede service. prima bediening in het restaurant.

je kunt hier heerlijk indisch eten. het ontbijt is zeer uitgebreid. het hotel ligt aan een drukke weg. mooi uitzicht over Jakarta vanaf je hotelkamer. roltrap en gewone trap naar de lobby .

N prima verblijf!

Sylvia Weenink,
    31-10-2018

Netjes met naambordje opgewacht op het vliegveld en direct n transfer naar het hotel. Zeer vriendelijk ontvangen. Goed eten, net personeel en kregen n upgrade naar luxere kamer.

Geweldig om het authentieke Java te bezoeken

Wim & Petra,
    14-9-2018

Voor de tweede keer naar Sjaak en Linda geweest. De eerste keer om wat familiaire historie op te halen. Jappenkamp Banjoebiroe bezocht, dicht bij Ambarawa. Nu om het platteland rond Salatiga te bekijken. Huize de Wit ligt in Getasan en is in verband met hoogte niet te warm. Prima temperatuur. Sjaak en Linda doen alles om het je naar de zin te maken. Als ze tijd hebben gaan ze de hele dag met je op pad, voor wandeling, beklimming of bezoek van tempel, markt, plantage of wat je zelf maar aangeeft. Linda kookt voortreffelijk, het ontbijt is goed verzorgd en ruim voldoende. Linda spreekt Behasa wat heel makkelijk kan zijn als je iets speciaals wilt (bijv toegang tot een voormalig jappenkamp wat nu als politiekazerne dienst doet). Linda krijgt het voor elkaar om op het terrein binnen te komen en wat later staan we er allemaal. Geweldig! De omgeving van Getasan is prachtig om te wandelen. Rijstvelden, maar ook teelt van tomaten, kool etc

Ontspannen!

Annelies,
    9-9-2018

Hele fijne logeerplek! Prachtige tuin, ruim appartement, schoon en luxe. De omgeving is ook prachtig: weg van de drukte van de stad en uitzicht op Gunung merbabu! We voelden ons erg welkom en het ontbijt was heerlijk. Sjaak en Linda, dank!

Mooi en goed hotel

Rianne,
    10-8-2018

Wij verbleven hier één nacht tijdens een rondreis. Mooi hotel, oogt groots en luxe. We waren te vroeg en konden nog niet inchecken, maar kregen een welkomsdrankje en de kamer werd extra snel klaargemaakt, binnen 20 minuten konden we onze kamer in. Goed restaurant, veel keuze, zowel bij ontbijt als diner.

Wel vonden we dat het hotel nogal midden in de drukke wijk lag en we zijn 's avonds niet het hotel uitgeweest, omdat we ons niet helemaal op ons gemak voelden. Dat kan ook aan onszelf hebben gelegen, aangezien we hier op onze eerste dag verbleven en nog niet gewend waren aan het land.