Sorteren

Reviews over accommodaties in Java

Prima hotel

Rianne
    10-8-2018

Prima hotel, fijne ligging. Het hotel ligt op loopafstand van een groot winkelcentrum; Parijs van Java. Hier kun je winkelen en lekker eten, keuze uit tientallen restaurants.

Ruime ontvangsthal in het hotel en de kamer is goed. Het zwembad ligt in een soort binnentuin, waardoor je het idee krijgt van een open en groen, natuurlijk hotel. Het ontbijt vonden wij wat simpel.

Mooi en goed hotel

Rianne
    10-8-2018

Wij verbleven hier één nacht tijdens een rondreis. Mooi hotel, oogt groots en luxe. We waren te vroeg en konden nog niet inchecken, maar kregen een welkomsdrankje en de kamer werd extra snel klaargemaakt, binnen 20 minuten konden we onze kamer in. Goed restaurant, veel keuze, zowel bij ontbijt als diner.

Wel vonden we dat het hotel nogal midden in de drukke wijk lag en we zijn 's avonds niet het hotel uitgeweest, omdat we ons niet helemaal op ons gemak voelden. Dat kan ook aan onszelf hebben gelegen, aangezien we hier op onze eerste dag verbleven en nog niet gewend waren aan het land.