Padangbai

Reviews over Padangbai

gezellig havenplaatsje op Oost Bali

Wicky,
    11-8-2014

Jammer dat wij maar 1 nacht in dit plaatsje hebben verbleven! Er schijnen prachtige stranden te zijn en een mooi duikgebied heb ik me door de duikinstructeur diw ooit 2 jaar op de Gili's werkte laten vertellen. Ongecompliceerde onopgesmukte basic sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Het leukste plekje op Bali

A_aartsen,
    15-8-2013

Ik kom graag naar Padangbai als ik op Bali ben! Er komen steeds meer hotels bij maar toch heeft het nog iets authentieks. Het heeft alles wat je nodig hebt en de mensen zijn erg vriendelijk. Bij Topi Inn (aan het einde van de straat) heb ik veel lange, gezellige avonden met lekker eten en goed gezelschap beleefd! Overdag lekker vertoeven op het strand en 's avonds verse vis en een koude Bintang!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Zoek de ontspanning op!

Rosanne,
    1-8-2013

Padang Bai is een ultieme plek om te ontspannen: aan het strand, in hotel Topi Inn (thé place to be in Padang Bai), of lopend door het winkelstraatje. Het is er niet druk en weinig toeristisch. Een hele fijne plek!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Echt een 'doorvoer' plaats

Angelab,
    25-9-2012

Padangbai vonden wij echt een 'doorvoer' plaatsje, weinig te doen, naast het duiken en snorkelen wat je rondom padangbai goed kunt doen. Verder vonden we het druk, vies en niet aantrekkelijk. Dagje strand was leuk, mooi strand, alleen enorme hoge golven zodat je moeilijk kon zwemmen. een nachtje was voldoende voordat we naar de gili eilanden vertrokken.

Gereisd met partner in september 2012

Mooie plek en strandjes links en rechts

Bart Van Loo,
    14-7-2012

Goed voor 1 nacht te verblijven en te snorkelen in Bloo Lagoon Beach! Oppassen met de ticketverkopers! Overtocht naar Gili Air mag maximaal 200000 roepia kosten en zeker niet de 600000 die ze op hun brochure vermelden. Best ook vragen naar type boot! Golven zijn erg hoog in straat van Lombok, wij kunnen ervan meespreken

Gereisd met partner in juli 2012
Padangbai scoort een 8,1 uit 10, op basis van 32 reviews