Padangbai

Padangbai

vakanties Padangbai

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Padangbai voor je op een rij gezet:

Van Verre
Van Verre

Reviews over Padangbai

• 7Jeanne29-09-2014

veel backpackers op weg naar de gili's

Leuk stekje voor een paar dagen. Duikstekken om de hoek die erg mooi zijn, dus nooit lang in boot met hoge golven en golfslag.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2014

• 7Wicky11-08-2014

gezellig havenplaatsje op Oost Bali

Jammer dat wij maar 1 nacht in dit plaatsje hebben verbleven! Er schijnen prachtige stranden te zijn en een mooi duikgebied heb ik me door de duikinstructeur diw ooit 2 jaar op de Gili's werkte laten vertellen. Ongecompliceerde onopgesmukte basic sfeer.

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2014

• 10A_aartsen15-08-2013

Het leukste plekje op Bali

Ik kom graag naar Padangbai als ik op Bali ben! Er komen steeds meer hotels bij maar toch heeft het nog iets authentieks. Het heeft alles wat je nodig hebt en de mensen zijn erg vriendelijk. Bij Topi Inn (aan het einde van de straat) heb ik veel lange, gezellige avonden met lekker eten en goed gezelschap beleefd! Overdag lekker vertoeven op het strand en 's avonds verse vis en een koude Bintang!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Rosanne01-08-2013

Zoek de ontspanning op!

Padang Bai is een ultieme plek om te ontspannen: aan het strand, in hotel Topi Inn (thé place to be in Padang Bai), of lopend door het winkelstraatje. Het is er niet druk en weinig toeristisch. Een hele fijne plek!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 5Amanda12-04-2013

Niet bijzonder

Wordt aangeprezen als een van de beste stranden. Eerst zien dan geloven. Ik vond het niet bijzonder en zeker niet een van de betere stranden van Bali.

• 2Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 4Cultuur
    • 4Stranden

Alleen gereisd in april 2013

• 7maria hartwig16-01-2013

Gut für Zwischenstopp

Ein Örtchen, in dem man vor einer Weiterreise nach Lombock oder auf die Gilis gut ein paar gemütliche Tage verbringen kann

• 8Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2012

• 6Angelab25-09-2012

Echt een 'doorvoer' plaats

Padangbai vonden wij echt een 'doorvoer' plaatsje, weinig te doen, naast het duiken en snorkelen wat je rondom padangbai goed kunt doen. Verder vonden we het druk, vies en niet aantrekkelijk. Dagje strand was leuk, mooi strand, alleen enorme hoge golven zodat je moeilijk kon zwemmen. een nachtje was voldoende voordat we naar de gili eilanden vertrokken.

• 5Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Bart Van Loo14-07-2012

Mooie plek en strandjes links en rechts

Goed voor 1 nacht te verblijven en te snorkelen in Bloo Lagoon Beach! Oppassen met de ticketverkopers! Overtocht naar Gili Air mag maximaal 200000 roepia kosten en zeker niet de 600000 die ze op hun brochure vermelden. Best ook vragen naar type boot! Golven zijn erg hoog in straat van Lombok, wij kunnen ervan meespreken

• 6Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Steve01-06-2010

Perfecte uitvalsbasis voor Balinese cultuur

Perfecte uitvalsbasis om de Balinese cultuur te proeven. Via het haventje kun je een aantal eilanden bezoeken en gaan duiken. Met de auto kan je andere plaatsen bezoeken en het eiland Bali verkennen. Hiervoor kan je het beste een auto met chauffeur regelen voor een hele dag. We hebben goede ervaringen met de heer Made uit Padang Bai. Hij heeft een ruime auto met airco, spreekt Engels en is meestal te vinden in het restaurant Depot Segara aan het strand. In dit restaurant kan je heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ze hebben namelijk een grote grill buiten waar vis en vlees worden bereid. Padang Bai is niet de plek voor mooie stranden. Hiervoor moet je naar het zuiden van Bali.

• 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met partner in juni 2010

• 3roger toelen14-05-2010

zeker niet meer dat mooie van 2006 en voordien

neen, de uitstraling is er niet meer. Viul en niet de moeite. Ook het Blue Lagoon strand is echt niet meer de moeite.

• 3Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn