Reviews over Padangbai

prima kamers

Jeanne
    29-9-2014

Het ligt zeer centraal, mooi zwembad, en ze hebben er een tap biertje!

Verrassend!aangenaam hotel

Wicky
    11-8-2014

1 nachtje hier geslapen omdat we zmet de boot zouden oversteken naar Lombok,had best langer mogen zijn! Heel gezellig hotel! wij werden gastvrij ontvangen,mooie sfeervolle kamers rond goed zwembad waar duik lessen worden gegeven door Belgische duikinstructeur.In dit hotel kan men het internationaal duikbrevet voor open water in 4 of 5 dagen halen. Het ontbijt was in buffet vorm en lekker: men bakt pannekoekjes en omeletten. In de mooie tuin staat een steenoven waar heerlijke pizza's worden gemaakt,ook weer eens lekker na 2 weken Aziatische te hebben gegeten.happy hour.

Strand en bootjes voor de deur waar de plaatselijke bevolking speelt zorgt voor gemoedelijke sfeer: 's avonds stil op straat. Restaurant van het hotel werd goed bezocht.

Wij waren verrast en kunnen dit hotel aanraden.

De fijnste plek op Bali

A_aartsen
    15-8-2013

Topi Inn. De plek waar ik altijd met liefde naar terugkeer als ik op het mooie Bali ben. De sfeer (het ruisen van de zee, zacht muziekje, lampionnetjes, mozaïeken bankjes en tafels, vrolijke kleuren), de rust, de natuur, het overheerlijke eten en de enorme gastvrijheid maken dat ik geen betere plek kan noemen. Ik ben de afgelopen jaren meerdere malen naar Bali gekomen en verbleef elke keer met evenveel plezier op deze plek. Toen ik langere tijd op het eiland verbleef (9 maanden) kwam ik in de weekenden graag naar Topi Inn om de rust en gezelligheid op te zoeken. Lekker een middag lezen met een grote kom fruit met yoghurt en home made muesli en uitzicht op de zee. Een avond lang vertoeven met andere gasten, een lekker muziekje en heerlijk eten.. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zo ook de eigenaar Teun. De kamers zijn eenvoudig maar alles is aanwezig en het past gewoon bij de knusse setting. Topi Inn, mooie herinneringen!

Ge-wel-dig!!!

Rosanne
    1-8-2013

Topi Inn, van een Nederlandse eigenaar en zijn vrouw, wordt gerund door uiterst professioneel, vriendelijk, passievol en behulpzaam personeel. Een oase van rust, gecombineerd met een gezellige en welkome sfeer. Topi Inn is goed onderhouden en schoon, en ontworpen en gebouwd met hout door de eigenaar zelf. Met mozaiek, lampionnen en lichtjes in vrolijke kleuren heeft het geheel een bijna magische uitstraling.

De gasten zijn heel divers: backpackers, stelletjes, oudere mensen etc.

Allemaal met hetzelfde doel: in rust van elkaars gezelschap genieten of je juist kunnen terug trekken met een goed boek.

Dit, en de tips over het eten hieronder, lijkt mij al voldoende om Topi Inn te bezoeken wanneer je op Bali bent. Wat hier nog aan wordt toegevoegd zijn de muziekavonden met lokale artiesten, de internetservice en de te boeken uitstapjes.

Ik zeg: DOEN!

Mooie plek en leuke eigenaar

Leon Nak
    22-4-2013

Als backpacker kan je dit plekje niet overslaan. Het eten is erg lekker en het personeel is vriendelijk. Ik heb hier een hele mooie periode gehad. Prachtig weer (zeker in de ochtend is de baai rustgevend en ideaal over het water te kijken en er wat op los te filosoferen), rustige plek en een leuke eigenaar. Ik heb me laten vertellen dat Teun ( de eigenaar ) en erg goed is voor de lokale bevolking. Momenteel zorgt hij ervoor dat 19 mensen werk hebben ( 1 hele familie ! ). Het eten is erg lekker en genoeg. Ga dus lekker een stuk snorkelen of duiken en wat honger kweken, want daarna wordt je honger goed gestild. Heerlijk geslapen daar en je voelt je 1 met de natuur als je tussen de bamboe wakker wordt en je kopje koffie besteld met prachtig uitzicht vanaf het balkon op de eerste etage. Voor de rest heb ik genoten van de vrijheid die je in dit dorp voelt.

Padangbai scoort een 8,1 uit 10, op basis van 32 reviews