• Type accommodatie

• Waardering

31 accommodaties in

Candidasa

Reviews over Candidasa

Erg klein plaatsje waar weinig te doen is.

Martinus, 10-5-2017
    wel heel rustig en je kan erg goed fietsen ,Wel zijn er voldoende restaurants waar je fantastisch kan eten .

overwinteren

Rudi, 7-5-2017

Candidasa ligt in Oost Bali. Een rustig maar prachtig gebied. Vanuit Candidasa kun je vele excursies over het eiland maken. Padang Bay ligt vlakbij, de haven waar je gemakkelijk andere eilanden kunt bezoeken.

Candidasa is een leuk stadje, leuke hotels en restaurant. Deukscholen zijn aanwezig, voor mensen die onder water een kijkje willen nemen. De ,mensen zijn erg vriendelijk. Wij verblijven er 3 maanden, De sfeer is heerlijk, wij genieten van de rust. Ons hotel heeft een heel fijn zwembad, met uitzicht op zee .Kortom, een prachtig en gastvrij gebied.

heerlijk rustig,weg van de drukte van Kuta

Dirk Proost, 20-8-2016
    als je rust wilt ga dan naar candidasa

Vriendelijk plaatsje aan de oostkust.

R. Haenen, 1-5-2016

Candidasa ligt aan de oostkust van Bali. Tegenover de lagune ligt de tempel. Een grootvariëteit van restaurant, een goedkope warung, (Astawa), of super gezellig en sfeervol eten met (op donderdag) livemuziek bij Vincent's.

Er zijn wat kleine strandjes, zelf kies ik voor het zwembad in ons hotel.

Vanuit Candidasa kun je leuke tochtjes maken. Amlapura, Klungkung, Amed, Tirtaganga en Ujung (waterpaleizen), Tenganan.

Zelf loop ik regelmatig. Gewoon onder de bananenbomen, over de kleine paatjes, langs kleine juisjes. Of langs de kust. Zo kom je in contact met de plaatselijke vriendelijke bevolking. Kies een vroeg tijdstip voor de wandeling,

In Bali is altijd wat te beleven en op mijn tochten en wandelingen werden we regelmatig verrast door ceremonies. Dat alleen is al een feest voor het oogt.

Candidasa is een rustige omgeving, zodat je lekker kunt relaxen.

Candidasa een lint van huisjes langs de kustweg.

John & Glenny, 19-4-2016

Hier is nog geen "High Life" zoals in Kuta of Sanur, prima zo.

Leuke restaurantjes met een goede Indische- of Europese keuken.

Goede supermarkten, money exchange en scooter verhuur.

Op 7 km afstand het mooie Virgin Beach.

Candidasa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 72 reviews