Sorteren

vakanties Candidasa

Reviews over Candidasa

Waarschuwing: opgelicht worden door taxichauffeur

Marjolijn Koot
    21-6-2018
    Bali is een heerlijk eiland, gewoon genieten. Bij ons vertrek van ons park haalde een taxi ons op om naar het vliegveld te brengen. De chauffeur vertelde dat we op het vliegveld belasting moesten betalen maar als we dat al aan hem zouden betalen dan kwam alles goed. Als goedgelovige Nederlandse hebben we dus betaald. Na het uitstappen bij het vliegveld verdween de chauffeur om "zaken te regelen". Jaja, u begrijpt het al: op het vliegveld moesten we dus weer betalen, we waren gewoon opgelicht. Helaas geen bewijzen dus ook geen mogelijkheid om dit op onze verzekering of ons reisbureau te verhalen. Sindsdien zijn we niet meer zo goedgelovig. Tegenwoordig wordt je vaak al van te voren gewaarschuwd door reisbureaus dat je alert moet zijn voor oplichters, met name voor taxichauffeurs. Kies altijd een betrouwbaar bedrijf.

Geweldige ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

Berkelmans
    13-5-2018
    Het resort was goed..ligt prachtig aan zee met een zeer verzorgde tuin..bij helder weer kon je de vulkaan zien . Het enige wat jammer is dat als de wind draaide ..je al het plastic uit zee op het strand kwam. Hier moet echt iedereen iets aan gaan doen. We zijn een aamtal dagen doorgereisd naar Soerabaya /Java..familie bezocht..en een overleden familielud thuis gebracht..een prachtige ervaring rijker.Bali is zeer zeker voor herhaling vatbaar..houd je niet van de drukke stranden zoals Sanur en b.v. Kuta..reis naar het oosten..prachtig en vele malen rustiger....nog wel😉

Erg klein plaatsje waar weinig te doen is.

Martinus
    10-5-2017
    wel heel rustig en je kan erg goed fietsen ,Wel zijn er voldoende restaurants waar je fantastisch kan eten .

overwinteren

Rudi
    7-5-2017

Candidasa ligt in Oost Bali. Een rustig maar prachtig gebied. Vanuit Candidasa kun je vele excursies over het eiland maken. Padang Bay ligt vlakbij, de haven waar je gemakkelijk andere eilanden kunt bezoeken.

Candidasa is een leuk stadje, leuke hotels en restaurant. Deukscholen zijn aanwezig, voor mensen die onder water een kijkje willen nemen. De ,mensen zijn erg vriendelijk. Wij verblijven er 3 maanden, De sfeer is heerlijk, wij genieten van de rust. Ons hotel heeft een heel fijn zwembad, met uitzicht op zee .Kortom, een prachtig en gastvrij gebied.

heerlijk rustig,weg van de drukte van Kuta

Dirk Proost
    20-8-2016
    als je rust wilt ga dan naar candidasa
Candidasa scoort een 7,8 uit 10, op basis van 74 reviews