Candidasa

Candidasa

vakanties Candidasa

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Candidasa voor je op een rij gezet:

Indonesie Online
Indonesie Online
Van Verre
Van Verre

Reviews over Candidasa

• 8Robert Blaauw04-03-2020

Pluspunten zijn zonder meer de schitterende ligging aan zee, de rust en heerlijke bediening. Het eten was goed, het zwembad meer dan fijn. Het dorpje ligt wel wat ver, maar taxi is goedkoop. In dorpje prima eten, wij lunchten vooral bij Vincent restaurant. Heerlijk!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in februari 2020

• 8G.M. Haenen - Hoekveld01-12-2018

genieten van de zon en omgeving en cultuur.

Wij hebben dit verblijf gekozen om de ligging. Net buiten het plaatsje, maar op loopafstand. Het ligt aan zee, heeft een prachtige tuin en een goed restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Zwembad is ook prachtig. De mensen zijn erg vriendelijk, ze doen er alles aan om het naar de zin te maken. Een mooie locatie, waar we rust vinden, genieten van al het moois om ons heen. Massage is ook heerlijk en voor een redelijke prijs. Het hotel bied tripjes aan , er kunnen brommers worden gehuurd. Boot is ook aanwezig voor de mensen die willen snorkelen of duiken. (vissen). Speciale wensen, praat met de eigenaar, hij is maar al te graag bereid je te helpen. Wij hebben hier een fantastische tijd gehad en komen zeker in dit paradijsje terug.

• 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marjolijn Koot21-06-2018

Waarschuwing: opgelicht worden door taxichauffeur

Bali is een heerlijk eiland, gewoon genieten. Bij ons vertrek van ons park haalde een taxi ons op om naar het vliegveld te brengen. De chauffeur vertelde dat we op het vliegveld belasting moesten betalen maar als we dat al aan hem zouden betalen dan kwam alles goed. Als goedgelovige Nederlandse hebben we dus betaald. Na het uitstappen bij het vliegveld verdween de chauffeur om "zaken te regelen". Jaja, u begrijpt het al: op het vliegveld moesten we dus weer betalen, we waren gewoon opgelicht. Helaas geen bewijzen dus ook geen mogelijkheid om dit op onze verzekering of ons reisbureau te verhalen. Sindsdien zijn we niet meer zo goedgelovig. Tegenwoordig wordt je vaak al van te voren gewaarschuwd door reisbureaus dat je alert moet zijn voor oplichters, met name voor taxichauffeurs. Kies altijd een betrouwbaar bedrijf.

• 10Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Berkelmans13-05-2018

Geweldige ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

Het resort was goed..ligt prachtig aan zee met een zeer verzorgde tuin..bij helder weer kon je de vulkaan zien . Het enige wat jammer is dat als de wind draaide ..je al het plastic uit zee op het strand kwam. Hier moet echt iedereen iets aan gaan doen. We zijn een aamtal dagen doorgereisd naar Soerabaya /Java..familie bezocht..en een overleden familielud thuis gebracht..een prachtige ervaring rijker.Bali is zeer zeker voor herhaling vatbaar..houd je niet van de drukke stranden zoals Sanur en b.v. Kuta..reis naar het oosten..prachtig en vele malen rustiger....nog wel😉

• 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2018

• 5Frans B20-08-2017

Kun je overslaan

Heeft ons het minst bevallen.

• 5Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 3Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 4Stranden

augustus 2017

• 8Martinus10-05-2017

Erg klein plaatsje waar weinig te doen is.

wel heel rustig en je kan erg goed fietsen ,Wel zijn er voldoende restaurants waar je fantastisch kan eten .

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Rudi07-05-2017

overwinteren

Candidasa ligt in Oost Bali. Een rustig maar prachtig gebied. Vanuit Candidasa kun je vele excursies over het eiland maken. Padang Bay ligt vlakbij, de haven waar je gemakkelijk andere eilanden kunt bezoeken. Candidasa is een leuk stadje, leuke hotels en restaurant. Deukscholen zijn aanwezig, voor mensen die onder water een kijkje willen nemen. De ,mensen zijn erg vriendelijk. Wij verblijven er 3 maanden, De sfeer is heerlijk, wij genieten van de rust. Ons hotel heeft een heel fijn zwembad, met uitzicht op zee .Kortom, een prachtig en gastvrij gebied.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Dirk Proost20-08-2016

heerlijk rustig,weg van de drukte van Kuta

als je rust wilt ga dan naar candidasa

• 4Uitgaanslevenn
    • 2Stranden

Gereisd met partner in mei 2016

• 7R. Haenen01-05-2016

Vriendelijk plaatsje aan de oostkust.

Candidasa ligt aan de oostkust van Bali. Tegenover de lagune ligt de tempel. Een grootvariëteit van restaurant, een goedkope warung, (Astawa), of super gezellig en sfeervol eten met (op donderdag) livemuziek bij Vincent's. Er zijn wat kleine strandjes, zelf kies ik voor het zwembad in ons hotel. Vanuit Candidasa kun je leuke tochtjes maken. Amlapura, Klungkung, Amed, Tirtaganga en Ujung (waterpaleizen), Tenganan. Zelf loop ik regelmatig. Gewoon onder de bananenbomen, over de kleine paatjes, langs kleine juisjes. Of langs de kust. Zo kom je in contact met de plaatselijke vriendelijke bevolking. Kies een vroeg tijdstip voor de wandeling, In Bali is altijd wat te beleven en op mijn tochten en wandelingen werden we regelmatig verrast door ceremonies. Dat alleen is al een feest voor het oogt. Candidasa is een rustige omgeving, zodat je lekker kunt relaxen.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in februari 2016

• 9John & Glenny19-04-2016

Candidasa een lint van huisjes langs de kustweg.

Hier is nog geen "High Life" zoals in Kuta of Sanur, prima zo. Leuke restaurantjes met een goede Indische- of Europese keuken. Goede supermarkten, money exchange en scooter verhuur. Op 7 km afstand het mooie Virgin Beach.

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn