vakanties Candidasa

Reviews over Candidasa

Prachtig resort

Petra,
    27-8-2018

Wat een prachtig hotel. Direct aan zee, waar overigens niet gezwommen wordt, mooi zwembad. Prachtige natuur, met een Zen tuin. Een massagesalon en sportschool aanwezig. De kamers zijn prima, heerlijk bed, en overal is Wifi, wel vaak opnieuw inloggen.

Het personeel doet er alles aan om je persoonlijk te benaderen en het je naar de zin te maken. Het restaurant vonden wij ietsje minder, vaak lang wachten, winderig, en niet veel keus voor onze (Europeese) smaak tijdens het ontbijt, maar al met al nog steeds voldoende. Leuk is dat er gratis activiteiten zijn zoals, fietsen, massagecursus, offer maken, yoga.

De ligging is niet centraal, naar het centrum is het een minuut of 20 lopen en daar was ook niet veel te doen. Je kan wel een gratis hotelbusje gebruiken. Voor ons was deze plek prima voor een paar dagen.

Mooie lokatie jammer van het plastic in zee

Haanskorf,
    18-3-2018

De accomodatie is fantastisch..de bediening ook heel erg vriendelijk het complex ligt in een schitterende goed onderhouden tuin als je van rust houd zit je hier prima. Zwembad is mooi en ligt direct aan zee. Het enige minpunt van het strand is de vervuiling op heel Bali..hier op candidasa hadden we er tegen de middag ook last van dit is zo jammer van een pracht lokatie..het word wel opgeruimd maar het is niet wat je verwacht van een toplokatie..blijkbaar is het op Kuta en Sanur vele malen erger. Dus al bij al wij hebben ondanks de plastic vervuiling erg genoten van dit oord. Hopelijk grijpen ze in zodat wij als toerist Bali niet de rug toe keren.

Droom vakantie

Familie van Aken,
    11-6-2017

Komen al sinds 1998 op dit Resort. Het is zo'n mooi, fijn en bijzonder Resort. Voor ons een paradijs. Voor de tweede x met kinderen geweest. De kinderen van 9 en een tweeling van 4 hebben zich opperbest vermaakt in het zwembad en het terrein. Mooie bungalows en Rooms. De familie kamer was echt fijn. Restaurant is goed en heerlijk eten op de kaart. Prachtige natuur op het park, goede was Service.

Leuk klein Bungalow park

Martinus,
    10-5-2017

Wij vonden het een mooi park waar de bungalows goed werden schoon gemaakt en het ontbijt netjes voor je wordt klaargemaakt en s-avonds een heerlijk goed verzorgt diner kunt gebruiken met uitzicht op zee !!!

het enige minpuntje was dat haast alle bungalows waren bezet door Russisch sprekende mensen , dus weinig of geen contact !

Heerlijk vertoeven

Rudi Haenen,
    2-5-2017

De vriendelijkheid van de mensen en de super schone kamer. Zwembad is ook top.

niet goed..... moeilijk te zeggen. misschien het restaurant, Maar daar is men druk mee bezig. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat is in ieder hotel.

Candidasa scoort een 7,1 uit 10, op basis van 75 reviews