Reviews over Amed

Prachtige locatie om te relaxen en de lokale sfeer

Irene,
    4-8-2018

Nette bungalows direct aan het strand.

Eenvoudig ingericht, schoon en netjes met een goed bed en klamboe. Buitendouche en toilet. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is een keuze menu. Je kunt hier s'avonds wel warm eten, het eten laten ze uit een andere waren komen. Wat heerlijk lokaal eten is! Fijn zwembad en je loopt zo het strand op helaas waren dit wel kiezels. Je kunt hier prachtig snorkelen. Eigenaar komt langs voor een praatje en kan je veel info over de omgeving geven.

Heerlijk huis met fijn groot zwembad

Inge en Dick,
    16-4-2018

Fijne villa met heerlijk zwembad. Aan de voorkant de zee aan de achterkant het boerenleven.

Enige wat wij misten waren 2 stoelen die echt lekker zaten.

Hulp van de drie dames was fantastisch.

Heerlijk!

Lian,
    26-11-2017

Villa Sinar Cinta, een geweldig mooie villa in een rustige omgeving!

Wij zijn daar echt tot rust gekomen.

Er is genoeg ruimte, een super mooi en net zwembad, een prachtige tuin maar vergeet de slaapkamer + het balkon boven niet!

Er staat een groot bed binnen maar ook buiten op het balkon. Hier kun je heerlijk slapen. Je hebt uitzicht over de zee waar je 's ochtends de zon kunt zien opkomen, over de rijstvelden en je ziet de prachtig vulkaan!

Het personeel is een vaste familie. Zij komen elke ochtend naar de villa, waar je overigens echt geen last van hebt! Ze komen je bed opmaken en maken een heerlijk ontbijt voor je klaar. Het zijn super lieve mensen! Ze staat altijd voor je klaar.

Wij hebben een scooter gehuurd en hebben zo de omgeving verkend. Op deze manier hebben wij veel gezien en gedaan.

Ita en Mary, bedankt voor de fijne tijd in jullie prachtige villa maar ook voor de trip die wij samen met jullie hebben gemaakt!

Heerlijk oord

Klompjes reis,
    20-8-2017

Wat een rust en eindelijk eens een hotel waar je gewoon water kon tappen in plaats van altijd maar een nieuwe wegwerp plastic fles te gebruiken. Ik herken niets van de slechte reviews. Ik zou hier zo weken kunnen verblijven. We hebben er heel goed gegeten, het was er heerlijk rustig en relaxed. Het enige wat jammer was was het tekort aan ligbedden in de schaduw. Ik was ook blij met het minder slaafse personeel. Gewoon relaxed in plaats van nederig (brrrrr).

Je kunt zo van het strand af gaan snorkelen. Prima hotel.

Prachtige villa op een super locatie

t.westdijk,
    1-5-2017

In een woord Geweldig. Wat een prachtige villa. In het echt mooier dan wat we van te voren hadden verwacht. De tuin is heel mooi aangelegd met prachtige planten, bomen en bloemen. Over de indeling en mogelijkheden in en rond de villa is goed nagedacht. Het zwembad is super en goed onderhouden. Het balkon was helemaal top, een geweldig uitzicht van alle kanten en de mogelijkheid om te slapen in het hemelbed en de zonsopgang te zien vanuit het bed. Wat uniek. De dames koken zo vol smaak en lekker. Kortom gezegd, we zijn een paar keer naar een restaurant geweest maar de smaak daar kan niet tippen aan hoe de dames Wajang en Komang koken. Niets is teveel voor het personeel. De manager Putu zeer attent en regelt alles voor je. Wat hebben wij 3 weken mogen genieten van alles. We komen zeker terug.

Amed scoort een 7,2 uit 10, op basis van 64 reviews