Amed

Reviews over Amed

Oost Best

Margot Alsemgeest
    20-11-2018

Heerlijk rustige omgeving met weinig toerisme. Je kunt hier nog heerlijk rustig op het strand liggen zonder lastig gevallen te worden en de duik en snorkelspots zijn hier adembenemend. Daarnaast zijn er in de omgeving ontzettend mooie bezienswaardigheden waar je nog niet overhoop word gelopen door de toeristen. Wij hebben heel erg genoten van de mensen hier, het voelt nog echt. Ik kom hier elk jaar met heel veel liefde terug.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Watersport plaats.

Annejet
    5-9-2015

Moest even wennen om enig overzicht te krijgen van het vele wat er is. Een goede plek voor te duiken en snorkelen. Maar ook een prachtige natuur in de hele omgeving, rijstvelden ed. Vele leuke zaakjes, warungs, markt, ceremonies....die je kunt ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het traditionele Bali

t.westdijk
    10-4-2015

Hier vind je het echte Bali. De stranden zijn niet al te schoon maar wij kijken daar doorheen. Mooi snorkel en duik paradijs. De bevolking is zeer behulpzaam. Veel ceremonies etc. In Amed heb je veel restaurantjes/Warungs en betaalbaar. Amed is nog niet zo toeristisch en hopen dat het ook zo blijft want dat geeft Amed de charme die het heeft.

Gereisd Met partner in Thu Mar 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog authentiek

Bert
    21-12-2014

Amed is nog een authentiek Oost-Balinees dorp, waar je de echte Balinese cultuur kunt 'proeven'. Waar je ook meer dan welkom bent binnen die cultuur, de gemeenschap. Zo warm, zo puur, zo echt. Amed is vanuit de Villa gemakkelijk wandelend te bereiken (ongeveer een kwartier).

Gereisd Met partner in mei 2014

Authentiek Bali

Bakker
    17-5-2014

Amed is een rustig vissersdorpje, met wat lokale winkeltjes. Sfeerproeven van hoe het hier werkelijk is dus, en geen toeristische praatjes of façade. Het strand is zwart door de vulkaanuitbarsting van 1963, maar is relatief schoon en het water is glashelder en warm. Vriendelijke mensen. Heerlijk vis gegeten, zo uit de zee! Prachtig snorkelen. Ook goed vertrekpunt naar de Gili eilanden: slechts 45 minuten!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014
Amed scoort een 7,2 uit 10, op basis van 64 reviews