• Type accommodatie

Reviews over Amed

Watersport plaats.

Annejet
    5-9-2015

Moest even wennen om enig overzicht te krijgen van het vele wat er is. Een goede plek voor te duiken en snorkelen. Maar ook een prachtige natuur in de hele omgeving, rijstvelden ed. Vele leuke zaakjes, warungs, markt, ceremonies....die je kunt ontdekken.

heerlijk bali

irma
    17-6-2015

strand is niet op blote voeten te lopen . maar de zee is wel kind vriendelijk

Het traditionele Bali

t.westdijk
    10-4-2015

Hier vind je het echte Bali. De stranden zijn niet al te schoon maar wij kijken daar doorheen. Mooi snorkel en duik paradijs. De bevolking is zeer behulpzaam. Veel ceremonies etc. In Amed heb je veel restaurantjes/Warungs en betaalbaar. Amed is nog niet zo toeristisch en hopen dat het ook zo blijft want dat geeft Amed de charme die het heeft.

Nog authentiek

Bert
    21-12-2014

Amed is nog een authentiek Oost-Balinees dorp, waar je de echte Balinese cultuur kunt 'proeven'. Waar je ook meer dan welkom bent binnen die cultuur, de gemeenschap. Zo warm, zo puur, zo echt. Amed is vanuit de Villa gemakkelijk wandelend te bereiken (ongeveer een kwartier).

Heerlijke vakantie

W.L. Wen
    14-12-2014

Een rustig klein plaatsje in het oosten van Bali. Veel te zien in de omgeving en ideal voor duik of snorkelen watersport.

Amed scoort een 8,1 uit 10, op basis van 62 reviews