Sorteren

hotels Düsseldorf

Reviews over Düsseldorf

een hotel waar je je welkom voelt!!

Corrie
    23-9-2018

Een super hotel met zeer aardige mensen. Lekker eten, geweldige wijn en in de zomer een prachtig terras. Al bij aankomst merk je dat je hier heel welkom bent en men graag met je meedenkt. wij hebben genoten van onze paar dagen hier en komen zeker nog eens terug

Gea en Arie
    26-8-2018

Een Nederlandse receptioniste die er op stage was, het kon echt niet vriendelijker,

Wilde overal mee helpen op elke vraag die je had, die krijgt van mij 10 punten

Hotelkamer super schoon, ontbijt het was teveel om op te noemen of het was er, verse ananas, meloen, heerlijke sappen, enz

De avond ervoor in het hotel gegeten,

Er werd ons eerst een plankje met broodjes, kruidenboter en olijfboter gegeven wat we niet hadden besteld, maar was gratis,

Normaal betaal je toch zo 10,00 euro voor als voor gerecht

Erg vriendelijke bediening zoveel avonds of morgens

Komen zeker terug,

Alles super

Ayman
    2-8-2018

Echt super hotel. Jij heb hier alles en goed servies. Zelf heb ik deze keer probleem met de kamer de minder goed uitzicht heeft. Maar ik dacht ja dat wordt niks veranderd . Ik heb toen bij site van hotel dat ik de kamer niet goed vind. Daarna gelijk contact met mij door assistant manger. Mw. Manuela. De heeft gelijk alles opgelost en andere kamer gegeven. Echt had ik niet verwacht. Super. En heeeeeel erg bedankt namens mij en mij kind. De was heel blij mij

Gr

Ayman

heel goed

fam ernsten
    7-7-2018

het was een heel goed en schoon hotel wij hadden kamer 435 daar is geen koelkast en geen airco wij weten niet of dat wel op een andere kamer is het ontbijt is heel goed heerlijk gegeten als je naar dusseldorf wil kun je bij de achter uitgang op de bel drukken en dan ben je dicht bij de tramhalte je moet tram 72 hebben en dan ga je naar heinrich allee in dusseldorf en op de terugweg ga je ook weer in tram 72 en dan stap je uit bij sudring alleen in de buurt bij het hotel is niets te doen wij hadden het geboekt bij touroperator

Fantastisch mooi hotel met vriendelijke service

Frank
    21-5-2018

Hotelkamers zijn mooi en gezellig ingericht. Service was heel goed en ze waren zeer behulpzaam. Ontbijt was geweldig met zeer ruime keus. Diner was lekker maar culinair, dus niet zo veel.