hotels Düsseldorf

Reviews over Düsseldorf

een hotel waar je je welkom voelt!!

Corrie,
    23-9-2018

Een super hotel met zeer aardige mensen. Lekker eten, geweldige wijn en in de zomer een prachtig terras. Al bij aankomst merk je dat je hier heel welkom bent en men graag met je meedenkt. wij hebben genoten van onze paar dagen hier en komen zeker nog eens terug

Gea en Arie,
    26-8-2018

Een Nederlandse receptioniste die er op stage was, het kon echt niet vriendelijker,

Wilde overal mee helpen op elke vraag die je had, die krijgt van mij 10 punten

Hotelkamer super schoon, ontbijt het was teveel om op te noemen of het was er, verse ananas, meloen, heerlijke sappen, enz

De avond ervoor in het hotel gegeten,

Er werd ons eerst een plankje met broodjes, kruidenboter en olijfboter gegeven wat we niet hadden besteld, maar was gratis,

Normaal betaal je toch zo 10,00 euro voor als voor gerecht

Erg vriendelijke bediening zoveel avonds of morgens

Komen zeker terug,

Alles super

Ayman,
    2-8-2018

Echt super hotel. Jij heb hier alles en goed servies. Zelf heb ik deze keer probleem met de kamer de minder goed uitzicht heeft. Maar ik dacht ja dat wordt niks veranderd . Ik heb toen bij site van hotel dat ik de kamer niet goed vind. Daarna gelijk contact met mij door assistant manger. Mw. Manuela. De heeft gelijk alles opgelost en andere kamer gegeven. Echt had ik niet verwacht. Super. En heeeeeel erg bedankt namens mij en mij kind. De was heel blij mij

Gr

Ayman

Super hotel met excellente service

Diego,
    13-5-2018

We hebben 1 nacht geboekt met een Park, Sleep en Fly arrangement. We hadden een grote kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima en uitgebreid ontbijt. De auto hebben we voor 2 weken op de parkeerplaats gezet zonder extra kosten. Het hotel heeft een eigen shuttlebusje van maandag tm vrijdag. Op zaterdag en zondag maken ze gebruik van taxi's. De kosten hiervoor komen voor rekening van het hotel. Op de heenweg werd de taxi gelijk getaald door het hotel. Na 2 weken bij aankomst op de luchthaven konden we een taxi nemen naar het hotel en de taxi voorschieten. De rekening van de taxi kregen we vergoed door het hotel alsmede een uitrijkaart voor de parkeerplaats. Het was de eerste keer dat we vanaf Dusseldorf vlogen, maar zeker de moeite waard icm met dit hotel. Dit gaan we zeker vaker doen en dat zeker weer terug naar Lindner Airport hotel. Het hotel ligt op ca 10 minuten van het vliegveld.

uitstekend ontbijt

luc hendrickx,
    20-1-2018

minuspunt is dat er geen parking is en dat de wellness zich verdere op het plein bevindt