• Type accommodatie

Siofok

Reviews over Siofok

genoten.

Fam.Bogaard, 13-2-2018
    Siofok is een levendig, touristisch stadje met veel terrasjes en een leuke permanente markt. Je kan er geweldig lekker ijs eten. Het stadje is een goede uitvalsbasis om de omgeving van het Balatonmeer te verkennen. Er vertrekken (boot)lijndiensten naar diverse bestemmingen aan het meer. Ook Budapest ligt op niet al te grote afstand. Voor 65+ is het openbaar streekvervoer gratis, erg prettig als het hotel een aantal kilometers van de stad ligt.

Hebben ons goed vermaakt

Greven, 30-8-2017
    Het aantal winkels viel ons tegen... ook misten we een markt. Prachtig verlichte watertoren in de avond. Het eten van Roxy's viel ons wat tegen, erg dunne pizza's en weinig gyrosvlees. Wel veel clubs voor de jeugd.

Renesse op z'n Hongaars

Marc, 11-9-2016
    We zijn er een avond in het week-end geweest. Dan aan de kade boulevard. Hier loop je tussen de jeugd in een startende live uitvoering van "zon zee zuipen". Met onze kids erbij bleven we niet tot de nachtelijke uurtjes, maar wat we in de vooravond hebben gezien voorspelde niet veel goeds. De rest van het plaatsje is best gezellig. Toevallig waren we er tijdens het jaarlijkse volksfeest (met vuurwerk), en was er nog vanalles te beleven.

Fantastische tijd gehad

Koen, 21-8-2015
    Geweldige tijd gehad in Siofok. Mooi en schoon strand waar je goedkoop een bootje kunt huren. Verder kun je er goed feesten en is alles een stuk goedkoper dan in Nederland.

Fantastische plek.

Jeroen, 29-6-2015

Plek ideaal voor jongeren en dertigers. Strand is vlakbij, balatonmeer is ideaal. En heerlijke beachclubs waar je een halve liter bier hebt voor nog geen twee euro.

Het uitgaansleven bruist. Vele nationaliteiten feesten hier de in zomer, duitse,nederlands en engelse clubs. Discotheek the palace is echt een aanrader. 10 euro entree en onbeperkt gratis bier drinken!

Daarnaast heb je leuke kraampjes en winkeltjes waar je kan shoppen. Het eten en drinken in siofok kost helemaal niets, zeker niet net buiten het centrum, kijk eens bij het restuarantje naast de plaatselijke profclub/stadion. Een oud vrouwtje, zeer schoon en eten voor echt geen geld.

Siofok scoort een 7,2 uit 10, op basis van 142 reviews