We hebben een aantal aanbieders voor Siofok voor je op een rij gezet:

Reviews over Siofok

genoten.

Fam.Bogaard
    13-2-2018

Siofok is een levendig, touristisch stadje met veel terrasjes en een leuke permanente markt. Je kan er geweldig lekker ijs eten. Het stadje is een goede uitvalsbasis om de omgeving van het Balatonmeer te verkennen. Er vertrekken (boot)lijndiensten naar diverse bestemmingen aan het meer. Ook Budapest ligt op niet al te grote afstand. Voor 65+ is het openbaar streekvervoer gratis, erg prettig als het hotel een aantal kilometers van de stad ligt.

Gereisd Met partner in mei 2017

Hebben ons goed vermaakt

Greven
    30-8-2017

Het aantal winkels viel ons tegen... ook misten we een markt. Prachtig verlichte watertoren in de avond. Het eten van Roxy's viel ons wat tegen, erg dunne pizza's en weinig gyrosvlees. Wel veel clubs voor de jeugd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Renesse op z'n Hongaars

Marc
    11-9-2016

We zijn er een avond in het week-end geweest. Dan aan de kade boulevard. Hier loop je tussen de jeugd in een startende live uitvoering van "zon zee zuipen". Met onze kids erbij bleven we niet tot de nachtelijke uurtjes, maar wat we in de vooravond hebben gezien voorspelde niet veel goeds. De rest van het plaatsje is best gezellig. Toevallig waren we er tijdens het jaarlijkse volksfeest (met vuurwerk), en was er nog vanalles te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische plek.

Jeroen
    29-6-2015

Plek ideaal voor jongeren en dertigers. Strand is vlakbij, balatonmeer is ideaal. En heerlijke beachclubs waar je een halve liter bier hebt voor nog geen twee euro.

Het uitgaansleven bruist. Vele nationaliteiten feesten hier de in zomer, duitse,nederlands en engelse clubs. Discotheek the palace is echt een aanrader. 10 euro entree en onbeperkt gratis bier drinken!

Daarnaast heb je leuke kraampjes en winkeltjes waar je kan shoppen. Het eten en drinken in siofok kost helemaal niets, zeker niet net buiten het centrum, kijk eens bij het restuarantje naast de plaatselijke profclub/stadion. Een oud vrouwtje, zeer schoon en eten voor echt geen geld.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Een fantastische plek en betaalbaar

Hannah
    24-9-2013

Een super plek voor elk wat wils. Lekker stappen voor de jongeren heerlijk poedelen in het Balatonmeer voor jong en oud. lekker shoppen in het mooie centrum en overal heerlijk eten. En alles erg lekker betaalbaar. In mei nog niet heel erg toeristisch maar wel de Hongaren in Hun eigen doen erg vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013
Siofok scoort een 7,4 uit 10, op basis van 143 reviews