Hotel Bo18

9,3

31 reviews over Hotel Bo18 in het Nederlands

Top locatie!

Andrea Spoelstra, 12-1-2018

Alles erop en eraan! Top locatie! Alles is goed qua eten en service! Echt een aanrader!

Top hotel!

Hilde, 4-6-2017

Perfecte ligging, rustige straat. Groot winkelcentrum aan het eind vd straat incl metro. Lijn 3 gaat naar Deak (centrum 3de halte eruit) koop Geen Budapest kaart maar een travelcard, veel goedkoper!

Kristof van receptie weet werkelijk alles en helpt je met alles. Pinnen en geld wisselen kan praktisch op elke hoek vd straat. Budapest is een prachtige stad!!

In één woord super, een dikke tien

Conny, 11-5-2017

Aan de buitenkant niet te zien wat voor fantasch hotel zich achter de muren bevind. Personeel allemaal even vriendelijk, op iedere vraag een antwoord. Alles heel scjhoon, mooie kamer, lekkere wellnes. Heel gastvrij. Aan alles is gedacht. Gratis koffiel en limonade. Laptop en Ipad om te gebruiken. Wifi werkt goed Heerlijk ontbijt. . Winkelcentrum om de hoek, evenals metro.

Taxi werd netjes geregeld.

Geen minpunten.

aan te raden!

Kenny, 9-4-2017

Prachtig hotel, alhoewel je er toekomt dat je zou denken dat het in een wat 'rare buurt' ligt. Dit is helemaal niet het geval. Er is een modern en gezellig shopping center vlakbij. Net als de metro. Via de metro ben je op een dikke 5 minuten in het centrum van de stad. Vriendelijke receptionisten en personeel. Gratis sauna en jacuzzi, 's ochtens een glaasje bubbel bij het ontbijt, zoveel je wil. Waar kan je dit nog bij een 3-sterrenhotel krijgen? Het ontbijt is trouwens zeer uitgebreid en lekker, zeker voor ieders wat wils. Propere en grote kamers, net als de rest van het hotel, en dat voor een zeer aanvaardbare prijs. Ik zou iedereen dit hotel durven aanraden, maar dat zie je ook aan de (terecht) hoge score. Zeker een dikke 9 waard! Het enige spijtige is dat de ganse mini-bar betalend is, terwijl ik vind dat er een aantal basisdrankjes zoals water en frisdrank zouden inbegrepen moeten zijn. Wat dan weer wel gratis is, is een kluis op de kamer. En gratis koffie aan de bar. Eigenlijk zijn er geen echte minpunten. Niet twijfelen.

Het hotel was super! Voor herhaling vatbaar.Toppie

Baltzar Gisela, 27-9-2016

Mooie kamer,goed bed, een uitgebreid ontbijt,vriendelijk personeel ook behulpzaam Een lekkere jaccuzi.Goed gekozen van Outspot.Voor herhaling vatbaar.

Een minpuntje is de afstand, tot 15 min. gaan voor de hop on off bus zeker voor mensen die slecht te been zijn.

Zeer vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Prima kamers en service. Uitgebreid ontbijt. Kortom, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Hotel ligt net buiten het centrum, maar dichtbij metrostation en tramhaltes. Goede verbindingen. Vanuit het hotel ben je binnen een klein half uurtje in het centrum. Mede in het kader van het openbaar vervoer (tram, bus en boot) raad ik het gebruik van een Budacard aan. Mocht ik nog eens naar Boedapest gaan, dan zou ik wederom van dit hotel gebruik maken.

Super vriendelijk personeel en goede service

Franciska, 8-5-2016

Ik ben in het algemeen vrij kritisch wat hotels betreft maar dit hotel overtrof mijn verwachtingen.

Het personeel bij de receptie spreekt goed engels en is erg hulpvaardig. Het personeel in het restaurant (ontbijt) is ook erg vriendelijk. Het ontbijt is prima en altijd voldoende. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is de locatie van het hotel, hoewel er ook een metrostation in de directe nabijheid is. Dus eigenlijk valt ook dat wel mee.

Super hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Uitstekend hotel

hramaker_1, 19-2-2016

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kamers compleet en netjes.

Dicht bij centrum,metro en overdekt winkelcentrum .

Gratis wellness, sauna,bubbelbad.

De gehele dag gratis koffie en thee.

Uitstekend ontbijt , desnoods met champagne.

Vriendelijk personeel

Echt een top hoteL.

Prima

Sieltjuh, 25-11-2015

Prima hotel! Vriendelijk personeel, schone kamers, heerlijke douche! Enige minpunt is dat het behoorlijk warm was op de kamer (ruim 20 graden). En het raam openhouden was 's nachts geen optie, vanwege het geluid (met het raam dicht niks van te horen trouwens).

Locatie ligt op loopafstand van een metrostation, waarmee je zo in het centrum van Pest zit. Bij de receptie zijn verschillende activiteiten te boeken, waaronder de Hop on, Hop off bus (aanrader!).

Ontbijt was prima. Er werd genoeg aangevuld en tafels waren schoon en vlug afgeruimd.

Al met al een prima hotel, zeker voor de prijs/kwaliteit die je er krijgt!

Erg goed

Paul, 1-11-2015

Prima hotel, erg goede ontvangst en behulpzaam personeel. Schone kamers met ruime en goede douches, heerlijk ontbijtbuffet. Het hotel ligt in een rustige wijk, net buiten de verkeersring rond het centrum, in het zuidoostelijke deel van Pest.

We hebben een aantal aanbieders voor Bo18 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bo18 in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bo18 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bo18 scoort een 9.25 uit 10 op basis van 31 reviews.