vakanties Boedapest

Reviews over Boedapest

Het echte luxe Zwitserleven-gevoel, in Boedapest

DansCentrum Wijgers,
    22-12-2018

Historische Art-Deco grandeur met sublieme serviceverlening...

Als verwende reizigers waren wij al direct zéér aangenaam verrast. Alleen al dat de transferbus E100 vanaf de luchthaven recht voor de deur van het Hotel Danubius Astoria haar drop-off heeft is erg aangenaam. Even door de onderdoorgang lopen en je staat aan de receptie van dit historische Grandeur hotel op waarschijnlijk één van de meest centrale liggingen ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Boedapest. Alles in dit Hotel is blinkend schoon, zéér gastvriendelijk georiënteerd en zéér professioneel. Een ware lust voor het oog en je waant je in de twintiger jaren van paardentram en Oldsmobile. De kamers zijn voldoende ruim +/- 16 M en voorzien van een afzonderlijke (lig)badkamer en geluidsdichte ramen. HDMI-televisie (géén I-TV), Drie liften verzorgen het interne transport naar in ons geval de 6 verdieping (Kamer 606). Perfecte bedden en een s'avonds een gezellige bar.

Echt een fantastische ervaring

Lea,
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Heerlijk hotel

Ellen,
    6-11-2018

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Heerlijk geslapen in de ruime kamer met goede bedden. Erg goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ligt in een rustige straat.

Goede camping voor een paar dagen

RobL,
    12-9-2018

Op de foto ziet de camping er erg verzorgd uit. Wij hebben dit iets minder ervaren. Het sanitair is netjes maar de indeling van de toiletgroep en douches is vreemd. Ook het douchegordijntje is niet van deze tijd. Het wordt wel allemaal goed schoon gehouden!

De trein rijd vlak langs de camping. De machinist toetert elke ochtend om 6 uur als hij langs rijdt. Van de vliegtuigen en overig verkeer hebben wij weinig last ervaren.

De ontvangst was super. Vriendelijk, correct en uiterst behulpzaam. De kosten voor 3 nachten in september 60 euro. Erg goedkoop. De verbinding naar het centrum is erg makkelijk. De bus stopt voor de deur en kaartjes koop je bij de busstop bij een (paarse) automaat. Kaartje gebruikje ook voor de metro. Om in het centrum uit te stappen, stap je uit op Deak Ferrence Ter. Budapest is Super gezellig en mooi. Alles bijelkaar zou ik deze camping aan kunnen raden.

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken.

C.v.M,
    31-8-2018

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken. Bij aankomst kreeg je alle informatie die je nodig had om de stad te bezichtigen, Bushalte om de hoek die je naar de metro bracht. Vanuit daar kan je door heel de stad reizen. Super! Mooie staanplaatsen, je hoort wel de trein en de vliegtuigen die over komen. Wij vonden dit niet storend. Sanitair was schoon maar je staat inderdaad achter een douchegordijn. Wij hebben ook nog op een andere camping gestaan in Hongarije waar je wel gewoon een deur had maar hartstikke vies en oud. Dan toch liever een gordijntje. Eten bij de Universiteit geen aanrader. Camping en de stad wel. Het was wel een spannende rit om bij de camping te komen we moesten dwars door de stad heen.

Boedapest scoort een 8,4 uit 10, op basis van 714 reviews