Sorteren

Reviews over Boedapest

Heerlijk hotel

Ellen
    6-11-2018

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Heerlijk geslapen in de ruime kamer met goede bedden. Erg goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ligt in een rustige straat.

Nice citycamping

Melissa Sasse
    12-10-2018

Super nice people work here and the bathrooms are always clean. There's a clothes washing machine you can use for free and they even provide free detergent for it! They also hook you up with a discount at the college cafeteria next door so you get $5 USD meals.

Goede camping voor een paar dagen

RobL
    12-9-2018

Op de foto ziet de camping er erg verzorgd uit. Wij hebben dit iets minder ervaren. Het sanitair is netjes maar de indeling van de toiletgroep en douches is vreemd. Ook het douchegordijntje is niet van deze tijd. Het wordt wel allemaal goed schoon gehouden!

De trein rijd vlak langs de camping. De machinist toetert elke ochtend om 6 uur als hij langs rijdt. Van de vliegtuigen en overig verkeer hebben wij weinig last ervaren.

De ontvangst was super. Vriendelijk, correct en uiterst behulpzaam. De kosten voor 3 nachten in september 60 euro. Erg goedkoop. De verbinding naar het centrum is erg makkelijk. De bus stopt voor de deur en kaartjes koop je bij de busstop bij een (paarse) automaat. Kaartje gebruikje ook voor de metro. Om in het centrum uit te stappen, stap je uit op Deak Ferrence Ter. Budapest is Super gezellig en mooi. Alles bijelkaar zou ik deze camping aan kunnen raden.

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken.

C.v.M
    31-8-2018

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken. Bij aankomst kreeg je alle informatie die je nodig had om de stad te bezichtigen, Bushalte om de hoek die je naar de metro bracht. Vanuit daar kan je door heel de stad reizen. Super! Mooie staanplaatsen, je hoort wel de trein en de vliegtuigen die over komen. Wij vonden dit niet storend. Sanitair was schoon maar je staat inderdaad achter een douchegordijn. Wij hebben ook nog op een andere camping gestaan in Hongarije waar je wel gewoon een deur had maar hartstikke vies en oud. Dan toch liever een gordijntje. Eten bij de Universiteit geen aanrader. Camping en de stad wel. Het was wel een spannende rit om bij de camping te komen we moesten dwars door de stad heen.

Prima uitvalsbasis om Boedapest te verkennen!

Bart
    21-8-2018

Prima stadscamping met heel goede voorzieningen (zoals gratis wasmachine) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top! Als verbeterpunt zou ik zeggen wat extra douches!

Boedapest scoort een 8,5 uit 10, op basis van 708 reviews