Appartement Erietta

Appartement
Appartement Erietta
9,8

130 reviews over Appartement Erietta in het Nederlands

Ik zou zo weer terug willen

Lydia
17-6-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien met heerlijk eten op een schitterend eiland

Wij hadden een 3-kamer app op de begane grond naast het peuterbad.

App was niet gerenoveerd maar prima & ruim. Woonk met hoekbank(je), keukentafel met 4 stoelen, keuken met (combi)magnetron, oven, (filter)koffiezetapp, waterkoker, broodrooster., pannen, bestek, keukengerei, theedoek, schuursponsje en afwasmiddel. Koelkast (+vriesvak) met fles water.

Badkamer klein maar erg netjes.

2 slaapkamers (1 met 2pers bed en 1 met 2 1-pers bedden). Prima matrassen en ruim!

Ramen met luiken & hor.

Prima airco (sleutel moet wel int contact zitten).

SmartTV en DVD speler.

Ruim terras zeezicht, tafel, 4 stoelen, hekje met kindersluiting.

2 zwembaden (1 peuterbad), prima temp en peuterbad 60cm diep. Goed schoon. Genoeg bedden & parasols. 2 jacuzzi's.

Het restaurant is Top. Eten van de kaart (geen buffet).

Personeel extreem vriendelijk en meedenkend.

Auto huren: (tip van personeel)

Niet meer verder kijken maar boeken!

thuiskomen

vandam
24-5-2018

voor de 3de keer - en was weer super. Hele fijne mensen die alles willen doen om je vakantie fijn te maken. Super eten in het kleine restaurantje en een prachtig complex.

Zo goed dat veel mensen terugkomen voor volgende vakantie

Geweldig

Lafeber
10-1-2018

Accommodatie en de vriendelijke mensen

Geweldig gastvrij; prachtig schoon appartement!

Christa Verhoek
10-11-2017

Alles was goed! Mooi schoon appartement. Elke dag met aandacht schoon gemaakt. Directe actie bij kapotte toilet. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Restaurant aanwezig. Goed eten en zeer vriendelijke bediening. Uitzicht op zee prachtig!! Goede ligbedden. Kortom om nog eens terug te komen! Heerlijk!

Super fijne vakantie gehad

Van Dam
7-10-2017

Erietta heeft ruime, schone appartementen met veel comfort. De ligging aan de kust is prachtig met uitzicht over zee.De eigenaren zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels. De 2 zwembaden zijn zeer schoon en goed onderhouden. Het eten is prima, lekkere ontbijtjes en genoeg keuze aan avondeten wat ook prima was. We hebben wel wat last gehad van wespen bij het ontbijt.Een auto of scooter is wel een aanrader, het complex ligt wat afgelegen aan een drukke weg waar het onverstandigis om naar beneden of boven te lopen. De wegen zijn niet goed onderhouden op Zakynthos. Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Erietta, Denia, Alexander, George en Jannes hiervoor hartelijk bedanken.

Bertus B
19-9-2017

Accommodatie is rustig en schoon zwembad goed bedjes héérlijk erg vriendelijk personeel evt excursies doen met lokaal bureau

warm welkomen, was weer geweldig

pieterse
3-9-2017

Fijne mensen, gevoel van thuiskomen.

Doen alles om de gasten een goede vakantie te bezorgen.

Gaan eind september weer.

Fantastisch!

van de Ven
28-8-2017

Schitterende accommodatie. Kleinschalig complex met mooie appartementen. Wij hadden een niet gerenoveerd 3 kamer appartement geboekt. Deze was leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. En zeer schoon. Ruim terras met grote tafel en 4 heerlijke stoelen.Elke dag nieuwe handdoeken en ook elke dag schone badlakens te krijgen bij de receptie. Wij hadden vrij uitzicht op zee. Erg mooi. Genoeg bedjes bij het zwembad en parasols aanwezig. Zonne terras en 2 jacuzzi's.

Voor kinderen een erg leuk complex met mooi kinderzwembad. Familie en medewerkers doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken.

Wij hadden ontbijt erbij en dit was prima. Voor ieder wat wils bijvoorbeeld pannenkoeken en tosti's maar ook Engels en continentaal ontbijt. In het nabij gelegen Tsilivi kun je heerlijk dineren in een van de vele restaurants.

2 kleine minpuntjes: complex ligt wat afgelegen op een berg dus huurauto is een aanrader. En geen directe toegang tot bijv. strand.

Wel Top service en overal schitterend uitzicht over zee. Dikke aanrader!!!

Super verblijf

Fam van Seggelen
12-8-2017

Het is een bijzonder plekje op Zakynthos met uitzicht op zee. Een aantal app. hebben zeezicht op zij. Het is kleinschalig (19 app.) Een zwembad tot 1.90 diep en een kinderbad. Goede en voldoende ligbedden aanwezig. 2 hot tubs die elke dag worden schoon gemaakt. Een restaurant gedeelte (zeer goede keuken) met uitzicht op zee. Het betreft een complex die zeer goed onderhouden is. Wifi is aanwezig maar niet overal even sterk en stabiel (hebben 1 extra wifi punt bij het zwembad gemaakt). Ontbijt verkrijgbaar van 07.30 tot 11.30 uur.

Aangezien het complex op een rustige plaats ligt is een auto noodzakelijk wil je wat van de omgeving zien. Naar het plaatsje Tsivili is toch ruim 30 min lopen (bergaf). Taxi kost 6 euro hiernaar toe.

Wespen waren nadrukkelijk aanwezig zeker bij het restaurant

Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Denia, Alex, George, Jannes en Erietta zelf hiervoor bedanken.

PS. Toch nog 1 punt van Kritiek en dat betreft app. 9B (1 week in gezeten). Deze is gelegen boven een opslag/pompkamer. De tegels in het app. (slaapkamer) waren extra warm en er was sprake van het aan/af slaan van apparatuur in de nachturen. Hierover een klacht ingediend en dat hebben zij netjes opgelost door een app 8A. met zeezicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Erietta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erietta in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Erietta scoort een 9.8 uit 10 op basis van 165 reviews.