Appartement Erietta

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Appartement Erietta
9,8

Omschrijving
Kleinschalig Appartement Erietta op Zakynthos wordt gerund door eigenaresse Erietta. Het personeel is zeer gastvrij en deelt alles met je over dit eiland. Je verblijft in een ruim appartement met uitzicht op zee dat elke dag wordt schoongemaakt. Er zijn altijd bedjes vrij bij het zwembad. Zakynthos-stad ligt op 2,5 kilometer afstand.

Laatste review

Mooie appartementen, met 2 slaapkamers ipv bedbank. Rustige ligging met geweldig uitzicht. Iedere dag schoonmaak. Erg vriendelijke mensen

Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad
Kinderopvang

138 reviews over Appartement Erietta in het Nederlands

Een aanrader voor wie niet in de drukte wil zitten

N. Van der Veeken,
30-10-2018

Fantastisch!

Eef,
26-9-2018

Wat een TOP bestemming! Eigenlijk is alles hier onder al geschreven en gezegd, maar wil toch nog even een review achterlaten. Wat een mooi appartement, elke dag schoonmaak en handdoekenservice. Ons verblijf was op basis van halfboard en echt geweldig! Veel Nederlandse kinderen. Bedankt Erietta, George, Januz, familie en personeel. Jullie zijn geweldig! Zelfs op de verjaardag van onze dochter werd er door Erietta een prachtige taart geregeld! Een vakantie om nooit te vergeten! Bedankt, het was super!

TOP week!!

Femke,
13-8-2018

Wat was dit een top vakantie! Wij hebben genoten van het luxe appartement die met alles voorzien was en ook van alle service die hier gegeven wordt. Je wordt als ware behandeld als een koningin, het personeel heeft alles voor je over en ze zijn ook nog eens super gezellig! Ieder appartement heeft mooi uitzicht op zee, het zwembad en de tuin. Er heerst rust en er zijn altijd heel veel bedjes vrij bij het zwembad of in de tuin om tot rust te komen. Alles wordt iedere dag schoongemaakt plus schone handdoeken.

Wij willen het personeel bedanken voor deze top week!

Direct boeken

Wat een fantastische accommodatie en mensen.

Frank Jansen,
11-8-2018

Legendarisch goed. Nog nooit op vakantie geweest waarbij we zo verwend zijn door het personeel. Erietta, George, Januz en Kostic zijn geweldige lieve mensen die een gast weren te verwennen, jong en oud. Het was fantadtisch!!!

Geweldig!!

Kim,
3-8-2018

Perfect! Alles was helemaal in orde. Fantastisch uitzicht, heerlijk eten, lieve mensen. Helaas een paar dagen minder mooi weer gehad, maar alsnog een heerlijk verblijf gehad. Ik kom zeker nog eens terug! Echt een aanrader.

Erietta is het best bewaarde geheim van Zakynthos!

Fam. Hartman,
27-7-2018

Geweldig appartement met fantastisch eten. Wij hebben echt een suer tijd gehad. Absoluut een aanrader!

Top verblijf!

Fam van de Vis,
17-7-2018

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad bij Erietta! Echt alles is aanwezig om een fijne vakantie te hebben maar het allerfijnste waren toch wel de medewerkers! Wat een lieve betrokken en zorgzame mensen! Niks was teveel! Onze dochter van twee vond het heerlijk om zoveel aandacht te krijgen! Geweldig uitzicht en geweldig eten voor een super prijs! 2x naar het strand geweest van Tsilivi met de auto! Aanrader met kinderen; Barracuda beach bar; heel leuk speeltuintje er bij en aardige mensen!

Top locatie voor herhaling vatbaar

Robbie Tol,
2-7-2018

Alles was top hier , we hebben geen min punt konden ontdekken !!!!

Ik zou zo weer terug willen

Lydia,
17-6-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien met heerlijk eten op een schitterend eiland

Wij hadden een 3-kamer app op de begane grond naast het peuterbad.

App was niet gerenoveerd maar prima & ruim. Woonk met hoekbank(je), keukentafel met 4 stoelen, keuken met (combi)magnetron, oven, (filter)koffiezetapp, waterkoker, broodrooster., pannen, bestek, keukengerei, theedoek, schuursponsje en afwasmiddel. Koelkast (+vriesvak) met fles water.

Badkamer klein maar erg netjes.

2 slaapkamers (1 met 2pers bed en 1 met 2 1-pers bedden). Prima matrassen en ruim!

Ramen met luiken & hor.

Prima airco (sleutel moet wel int contact zitten).

SmartTV en DVD speler.

Ruim terras zeezicht, tafel, 4 stoelen, hekje met kindersluiting.

2 zwembaden (1 peuterbad), prima temp en peuterbad 60cm diep. Goed schoon. Genoeg bedden & parasols. 2 jacuzzi's.

Het restaurant is Top. Eten van de kaart (geen buffet).

Personeel extreem vriendelijk en meedenkend.

Auto huren: (tip van personeel)

Niet meer verder kijken maar boeken!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erietta in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.