Appartement Eriettasterstersterster

181 reviews over Appartement Erietta

• 2019
    10Jan de Jong06-10-2019

Een echte aanrader.

We hebben het hier geweldig gehad. Je wordt echt in de watten gelegd. Alles is keurig verzorg, vriendelijk personeel, een prachtig zwembad en uitzicht op zee. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Uma14-09-2019

Prachtig!

Prachtig uitzicht, ontzettend aardig personeel, lekker eten, mooi zwembad. Dit is een prachtige plek om tot rust te komen. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10CVW06-08-2019

Ik was er met mijn man en dochter in de maand juli. Appartement valt niets op aan te merken. Alleen de wifi was wat minder (we zaten in de bovenste appartementen) maar ze deden er alles aan om dit te herstellen dus dat waardeerde we enorm. Wel aan te raden om een auto te huren als je het complex af wilt want lopen of fietsen vond ik echt gevaarlijk daar. Maar, wil je naar het strand, dan kun je ook een taxi nemen voor 7 euro enkele reis. Lekker aan het strand liggen en in de avond weer heerlijk de rust opzoeken op het complex. Ontbijt en lunch en diner zijn top. Heerlijk gegeten. Zeeer vriendelijke mensen en iedere dag schoonmaak. We komen zeker terug! Top locatie, echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Familie Van Aalst18-07-2019

Paradijs op aarde. Heel mooi gelegen, schitterend uitzicht op zee. Appartement is heel schoon, de eigenaren en personeel super vriendelijk. Staat bij ons voor Griekenland accomodaties met stip op 1. Je zit op een heuvel, maar loopafstand naar leuk plaatsje Tsilivi is goed te doen. Aanraden is wel om een scooter of auto te huren. Ook Zakynthos stad is dichtbij. Leuk om te doen Shipwreck beach, blue caves, Keri beach, schildpadden spotten, bergen, natuur. Kortom top vakantie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10C. Tol12-07-2019

Geweldig

Ga je hiernaartoe,dan zit je goed. Of beter gezegt TOP. Schoon, lief en zorgzaam personeel,goede locatie en lekker eten. Waakhondjes leika en Rosa zijn al net zo lief als het personeel. We hebben het super gehad,mede dankzij enrieta

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10robbie tol02-07-2019

Fantastisch weer

Net als vorig jaar was het weer top !!! Alles klopte weer , de service het eten de ligging

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Arjen B.21-06-2019

Er is al veel positiefs over Erietta geschreven, dit kan ik alleen maar beamen. Paradijsje waar je niet alleen vakantie viert, maar ook een totale belevenis krijgt. Wat een hardwerkende, lieve en attente familie! Niet vanuit de optiek om zoveel mogelijk centen te verdienen, maar om de gasten in de watten te leggen vanuit liefde voor hun eiland en hun fantastische appartementen complex.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Mandy03-05-2019

Geweldig!

Wat een Fantastische plek! Mooie ligging, geweldig uitzicht. Heel lieve, behulpzame mensen, eten in het restaurant was heerlijk, het appartement mooi en schoon. Wij hadden het niet echt getroffen met het weer, maar dit appartementencomplex maakte alles goed. We hebben genoten! Dank je, Erietta, Denia, Janus en George!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9N. Van der Veeken30-10-2018

Een aanrader voor wie niet in de drukte wil zitten

Mooie appartementen, met 2 slaapkamers ipv bedbank. Rustige ligging met geweldig uitzicht. Iedere dag schoonmaak. Erg vriendelijke mensen

Gereisd met partner in september 2018

• 10Eef26-09-2018

Fantastisch!

Wat een TOP bestemming! Eigenlijk is alles hier onder al geschreven en gezegd, maar wil toch nog even een review achterlaten. Wat een mooi appartement, elke dag schoonmaak en handdoekenservice. Ons verblijf was op basis van halfboard en echt geweldig! Veel Nederlandse kinderen. Bedankt Erietta, George, Januz, familie en personeel. Jullie zijn geweldig! Zelfs op de verjaardag van onze dochter werd er door Erietta een prachtige taart geregeld! Een vakantie om nooit te vergeten! Bedankt, het was super!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

25 tips over Appartement Erietta

• Pascal van Beusekom, 03-06-2014

Huur een auto en ontdek het binnenland, huur een bootje in agios nikolaos en bezoek de blue caves. Half pension is eveneens een aanrader want de keuken van erietta is onovertroffen goed.

• Jane van de Sande, 12-06-2014

Als je wat meer wil zien is een auto noodzakelijk. De appartementen begane grond zijn ideaal voor een gezin met kinderen.

• Hans Glas, 07-06-2014

Neem een Quad, je kan er overal mee terecht, zelfs in de bergen op de zandwegen. Het eiland is overzichtelijk en niet te groot. In 2 weken prima alles te bezien.

25 vragen over Appartement Erietta

• Lonneke, 23-01-2018

Glutenvrij

Is er een mogelijkheid voor glutenvrij te eten?

• lce, 28-06-2017

Leeftijd kinderen

Wij willen misschien volgend jaar hierheen. Onze kinderen zijn dan 9 en 12. Zullen zij leeftijdsgenoten tegenkomen, of is het vooral geschikt voor jongere kinderen?

lce, 20-07-2017

O dat klinkt goed! Bedankt dat je de moeite nam om nog even te reageren.

Diana, 20-07-2017

Je kunt hier met een gerust hart boeken, het stikt hier van de leeftijdsgenoten( vooral uit NL).er lopen hier juist ook wat oudere kinderen tussen. Leeftijd tussen de 6- 16 jaar. Hele kleintjes ook wel maar die zijn in de minderheid.

Diana, 28-06-2017

Wij gaan deze zomer met onze kinderen van 8 en 10 jaar. Ik laat het weten als we terug zijn😉 Mocht het niet het geval zijn dan vermaken ze zich wel in het zwembad.

lce, 28-06-2017

Alvast bedankt!

• Diana, 01-06-2017

Badlakens voor op het strand

Ik las ergens dat je in principe geen badlakens in de koffer mee hoeft te nemen omdat deze bij Erietta te verkrijgen zijn. Die mag je ook meenemen naar het strand word er gezegd. Klopt dat? Dat zou weer wat ruimte schelen in de koffer 😉

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12