Appartement Koukla Mare

Appartement
Appartement Koukla Mare
8,8

101 reviews over Appartement Koukla Mare in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Bouk
3-6-2018

Heerlijk kleinschalig complex waar je prima kunt vertoeven, alleen of samen! De eigenaresse is een lieve vrouw die alles voor je wil doen. De schoonmaakdames zijn beiden aardig en doen hun werk meer dan prima! Schoon appartement, niks op aan te merken, mooi groot ook en een fijn balkon met zicht op zee! Neem wel zelf keukenlinnen mee, dat is er niet. Zwembad ook lekker en voldoende ligbedjes. In de nabije omgeving is niet heel veel, een supermarktje en bij Taverne Vardiola, kun je prima eten! Langs het strand wandel je naar het dorpje zelf waar meerdere eettentjes zijn. Bij "hoog" water zul je door het water moeten, of je gaat via de gewone weg. Dit duurt iets langer maar is een leuke wandeling voor na het eten! Wij hebben fietsen gehuurd en zijn lekker op pad geweest.

Fam de Vries
17-5-2018

Super plek rustig maar alles toch dichtbij veel goeie restaurantjes

Super eigenaresse echt heerlijk vakantie vieren

Echt een super vakantie gehad

Restaurant taverne. Boomerang top gegeten olé olé veel te druk slechte bediening

Geweldig goed

Fam. Van Herk
7-10-2017

Zeer geschikt voor stellen die er graag op uittrekken. Het thuiskomen is ook weer heerlijk!

Schoon, zonnig gelegen en goed onderhouden onderkomen, gemoedelijke sfeer in een prachtig groene omgeving.

Niets op aan te merken. Wij gingen 's avonds graag eten bij Scoublous taverne en Syrtakis in Agios Sostis. Ook de muzikale avonden op het romantische terras van Koukla beach hotel zijn onvergetelijk.

Kortom een vakantie op Zakynthos in deze studio's is een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Koukla Mare voor je op een rij gezet:

lieve mensen , mooie ligging , netjes en schoon , dichtbij het strand , kortom fantasties !

Super. Schoon. Vriendelijke,behulpzame mensen.

Erwin bannink
9-8-2017

Gewoon lekker genieten.lees overal veel positieve reacties op restaurant ole ole.wij hebben een andere ervaring.1x gegeten,daarna nooit meer. Wat wel een super restaurant is is syrtaki.in tegenstelling tot ole ole hier goed georganiseerd,snelle en vriendelijke bediening. En uitstekend eten voor een lage prijs.

Super!

Marloes
27-7-2017

Absolute aanrader! Als je op stap wil is september te laat, veel is al dicht. Verder super, niks op aan te merken

Super!!

jacquelinevanleijden
25-5-2017

Super leuke accommodatie, netjes en schoon,ligt wel wat afgelegen,dus een auto huren is aan te raden,lopend wel goed te doen naar Agios Sostis!

Oude reviews (archief)

fantastisch

elma
17-9-2016

bijzonder vriendelijke mensen heerlijk rustig en een superschoon ruim appartement met een groot terras prachtig uitzicht.

Jammer dat de zee zo dichtbij is maar er geen stand is .Wel een heerlijk zwembad.

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Super

D******
15-9-2016

Mooi appartementen complex, is zoals de meeste appartementen daar in de buurt.

De eigenaresse is een super lieve vrouw en je kan alles aan haar vragen.

Er werd om de dag schoongemaakt en dan kreeg je ook 2 nieuwe handdoeken.

Zwembad was schoon en werd ook elke dag netjes gereinigd.

Het strand kan je zeker aanlopen en laganas via het strand wel maar via de verharde weg is het wel wat langer.

Het is een prima verblijf!

Prima appartement met mooi zwembad en tuin.

Schoon

Aardige eigenaresse

De kortste weg naar Laganas is via het strand, door het water. Dit is niet altijd even fijn. Vooral als er veel zeewier is aangespoeld of als je in het donker terug gaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Koukla Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koukla Mare in Porto Koukla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koukla Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Koukla Mare scoort een 8.77 uit 10 op basis van 103 reviews.