Appartement Koukla Mare

111 reviews over Appartement Koukla Mare in het Nederlands

heerlijk, ontspannen

Joanne
29-10-2018

Prachtig appartementencomplex met een zwembad en mooie tuin. Goede service en schone kamers. Er zijn 2 supermarktjes in de buurt (aan te lopen) waar je elke dag lekker je boodschappen kunt halen.

Twee kleine minpuntjes: het stadje Agios Sostis ligt best ver weg en is aan te raden om fietsen/auto te huren. Ook was de internetverbinding niet geweldig, maar ach dat hebben we ook overleefd!

Voor herhaling vatbaar!

Super appartement

Meta Niesing
7-10-2018

Een fantastisch kleinschalig appartementencomplex met een heerlijk zwembad en mooi appartement. Om de dag werd het appartement schoongemaakt, echt heel erg schoon! Heerlijk om 's ochtends te ontbijten op het balkon. De winkel in de buurt is de hele dag open tot 's avonds laat. De eigenaresse kwam af en toe langs om te vragen of alles naar wens was.

Twee kleine minpuntjes: het is erg gehorig en de internetverbinding is niet al te best.

Voor herhaling vatbaar, zeker als je eind september, begin oktober daar bent, want dan is het heerlijk rustig.

Heel aangenaam verblijf

Jan
17-9-2018

Wel wat afgelegen, maar niet te toeristisch

Fantastisch!

Smit
11-8-2018

Heerlijk rustig en de drukte kun je makkelijk op zoeken.

Nette studio's

Hendrik en Isa
23-7-2018

Prima studio's met goede maar basic uitrusting.

Erg schoon en om de dag wordt het beddengoed en handdoeken verschoond.

Keuken zit in de hal, kookplaat is op te koken maar dat duurt wel een tijd omdat hij niet heel warm wordt en te klein is om twee pannen tegelijk op te zetten.

Douche is klein.

Bij het fijne zwembad staan voldoende ligbedden en parasols.

Zee is te bereiken via het hotel Gloria Maris, aldaar zijn bedjes waar je gebruik van mag maken.

Twee supermarktjes dichtbij.

Agios Sostis is met 15 minuten lopen prima te bereiken, daar kan je gezellig zitten en betaalbaar dineren.

Het meer dichterbij gelegen Taverne Vardiola is ook zeker een aanrader.

Het feit dat het complex iets meer afgelegen ligt vonden wij juist een plus.

Nooit weer

Hilly
6-7-2018

Appartement is schoon, kan niet beter!!

Het appartement is basic.

Het ontbijt vonden wij tegen vallen. Iedere ochtend het zelfde... De plek is heel rustig. Voor ons te rustig, er was s'avonds weinig te doen.

Het strand viel ons ook tegen.

Ook de winkeltjes in Zakyntos en Laganas vielen ons tegen.

Wij gaan er zekers niet weer heen!!

De gastvrouw had ons wel wat hartelijker mogen ontvangen...

Supergoed appartement voor weinig geld.

N. Lubken
5-7-2018

Ik herken me totaal niet in beide onderstaande negatieve reviews. Wij hebben het bijna 2 weken fantastisch gehad in Koukla Mare. Groot appartement met een inrichting die zeker voldoende was en waar alles werkte. (ook een unicum in Griekenland) en een groot balkon met uitzicht op zee. Wat ook fijn is is dat er 2 supermarktjes in de buurt zijn waar je werkelijk alles kunt kopen. Het appartement is ook superschoon. Om de dag wordt er schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd. Tijdens ons verblijf zijn de bedden 3 x verschoond. Inderdaad ligt het plaatstje Agios Sostis wat verder weg en dat is wel heel jammer. Een shuttlebusje laten rijden (betaald door alle ondernemers in de wijk) zou heerlijk zijn. Vooral 's avonds in het donker is teruglopen via de zee geen optie en over de straat levensgevaarlijk. Wij hebben fietsen gehuurd waardoor het enigszins te doen was.

nooit meer

Josje
2-7-2018

Het appartement was redelijk, het ontbijt viel tegen . en de omgeving was rommelig inderdaad wel groen maar een bult met vuilniszakken naast de appartementen op de parkeerplaats. Verder weinig gezellige terrasjes en leuke winkeltjes in de buurt. geen warm welkom van de gastvrouw. Eigenlijk voor ons een dikke tegenvaller.

Een spartaans 3 sterren verblijf op 20 minuten lopen van centrum.

Zeer gehorige kamers, waar je de buren hoort snurken en minimaal ingericht.

Het zwembad is klein maar voldoet. Het strand is te bereiken via gevaarlijke houten trap aan einde van betonnen trap, zeker niet voor kleine kinderen. Het strand hier is minimaal alleen de steenstrook is ongeveer 1-2 meter het zand begint onder de vloedlijn.

Mensen klagen over ontbijt dat wel een dag is lijkt. De wifi hapert regelmatig.

In de kamer alleen een bed geen bank of i.d. alleen zitje op balkon waar iedereen je ziet. De bedden zijn goed als je onder de 1.90 bent.

De keuken is ook de hal met combi oven/kookplaat , koelkast, waterkoker en koffie perlator en bestek voor max 3 personen.

Je zit best afgelegen, en Lidl is op 45 minuten fietsen, lokale supermarkt zijn duur.

De stad Zakynthos heeft leuke winkelstraat (je), maar bruist niet.

Mooi, superschoon appartement

Sylvia poel
28-6-2018

Wat een geweldig schoon appartement. Om de dag werd alles keurig schoon gemaakt en bed en handdoeken verschoond. Ook de ligging was prima. Ongeveer een kwartiertje lopen langs de olijvenbomen naar Agios Sosti.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koukla Mare in Porto Koukla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koukla Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.