Géén boekingskosten

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Hotel Koukla Mare is een van onze populairste hotels op Zakynthos. Wij begrijpen wel waarom! Hotel Koukla Mare is kleinschalig en rustig gelegen. Hierdoor kom jij helemaal tot rust op vakantie! Toch ligt het niet in the middle of nowhere, want je bent zó op het strand! Wat wil je nog meer tijdens jouw vakantie naar Zakynthos?

De ligging

Hotel Koukla Mare ligt op het mooie Griekse eiland Zakynthos, bij de plaats Porto Koukla. Dit is een gezellige plaats waar je lekker kan fietsen en wandelen. Kortom: lekker weg van de massa! Als je opzoek bent naar wat levendigheid, ben je zo in het gezellige Laganas. Vanaf Hotel Porto Koukla is het slechts 100 meter lopen naar het dichtstbijzijnde zandstrand. De gezellige boulevard van Agios Sostis ligt een wandeling van 1,5e kilometer verderop. Vanaf Hotel Koukla Mare loop je zo naar diverse restaurants en een minisupermarkt toe, die op ongeveer 200 meter afstand vanaf het hotel liggen. Vanaf het vliegveld naar het hotel is het circa 10,7 kilometer rijden.

Het hotel en faciliteiten

Hotel Koukla Mare is een kleinschalig hotel met slechts 25 kamers, verspreid over 3 verdiepingen. Helaas is er geen lift aanwezig. Nadat je aankomt, heet het vriendelijke personeel je welkom bij de receptie, die 24 uur per dag geopend is. Eventueel kan je je bagage kwijt in de bagagerie, terwijl je kamer wordt klaargemaakt. In de openbare ruimtes en op je kamer kan je gebruik maken van gratis WiFi. Er is een parkeerterrein aanwezig, waar je een huurauto kan parkeren. De beschikbare parkeerplaatsen zijn beperkt. Bedlinnen en handdoeken zijn inclusief. Het bedlinnen wordt twee keer per week verschoond en de handdoeken drie keer per week. Ga jij met de kids op vakantie naar Koukla Mare? Er kan een babybedje en een kinderstoel op de kamer worden bijgeplaatst!

De kamers

Koukla Mare heeft twee verschillende kameropties. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje en een badkamer met een douche of bad, toilet en haardroger. De kamers beschikken over een kitchenette met koelkast (met vriesvak), een kookplaat, een mini oven, een koffiezetapparaat, een waterkoker en een broodrooster. De kamers hebben een televisie en je kan gratis gebruik maken van WiFi. Tegen betaling kan je gebruik maken van airconditioning, voor circa €6 per dag. Dit moet ter plekke worden betaald. Daarnaast kan je tegen betaling gebruik maken van een kluisje op de kamer. Dit kost ongeveer €12 per stuk per week.Het verschil in kamersDe studio's zijn geschikt voor maximaal drie gasten, omdat er drie slaapplaatsen zijn. Er is een slaap-/woonkamer met daarin 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. De studio's zijn ongeveer 26m² groot. De 2-kamerappartementen zijn geschikt voor maximaal vier gasten. Er is een losse slaapkamer met daarin 1 tweepersoonsbed. De woon-/slaapkamer heeft 2 eenpersoonsbedden. De 2-kamerappartementen zijn ongeveer 55m² groot.

Sport en entertainment

Koukla Mare beschikt over een mooi buitenzwembad, waar je terecht kan voor een verfrissende duik! Bij het zwembad is een zonneterras, waar je gratis gebruik kan maken van ligstoelen en parasols. Ideaal voor een lekker dagje aan het zwembad! Wil jij een dagje wat anders? Het is maar 100 meter lopen naar het strand.Voor vermaak in de avonduren beschikt Koukla Mare over een eigen discotheek!

Eten en drinken

Je verblijft bij Koukla Mare op basis van logies of logies en ontbijt. Heerlijk om de dag lekker te beginnen met een ontbijtje op het terras!

Goed om te weten

Deze accommodatie is niet geschikt voor gasten met verminderde mobiliteit, want er is geen lift aanwezig. Airconditioning is tegen betaling beschikbaar op de kamers. Dit kost circa €6 per dag.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

128 Reviews over Koukla Mare

• 9Paulien21-09-2021

Heel erg relaxed!

Het is een mooi, klein, rustig en zeer schoon complex. Het ontbijt krijg in een mandje voor de deur. Echter is dit niet gevarieerd. De bedden zijn prima. De omgeving is rustig maar je hebt alles in de buurt wat je zoekt bij een fijne vakantie bv een klein supermarktje en je kunt bij omliggende hotels gebruik maken van beachbar, zwembad en (klein)strand. Het beste restaurantje op loopafstand is Ole Ole in Agios Sostis. Wij hebben twee dagen een scooter gehuurd en naar de mooiste stranden gereden. Bananabeach etc. Als je naar het noorden wilt moet je zeker een auto gebruiken.

• 9Lynn11-11-2019

Wij waren de laatste gasten van het seizoen (half oktober). Hierdoor was er in de omgeving al veel dicht. Ons appartement op de bovenste verdieping was ruim en erg schoon. Vanaf het balkon hadden we zicht op zee. Het complex is, zeker voor de prijs, goed onderhouden en zag er mooi en verzorgd uit. Wij hebben tweemaal schoonmaak en handdoekenwissel gehad. Een huurauto is aan te raden in verband met de rustige ligging. In de directe omgeving zijn een paar restaurantjes, een leuke beachbar aan de overkant van de weg en een paar kleine winkeltjes.

• 8Gonnie Cornelisse02-10-2019

Heerlijk relaxen op een mooi eiland .

Heerlijk weekje relaxen. Mooi weer , aardige mensen , goed appartement. Schoon en ruim ( wij hadden een studio ). Leuk balkon met uitzicht. Zeker een auto huren en op eigen gelegenheid het eiland ontdekken. Mooi groen eiland .

• 9Jan26-08-2019

Heerlijke vakantie

Een mooi complex met heerlijk zwembad. Alles is erg netjes en wordt goed bij gehouden, elke 2 dagen schone handdoeken en wordt het appartement schoongemaakt. Het is wel slim om een auto te huren omdat het complex een beetje aan het eind van het dorp ligt. Wat voor diegene die rust zoeken erg fijn is.

• 9W.weijers14-08-2019

Uitstekend

Uitstekend, schoon, lieve aardige mensen. Kleinzoon kreeg last van het zwembadwater. Andere geen last

• 9Klaassen11-08-2019

Heerlijk!

Prima appartement! Alles mooi schoon en net zwembad. Alles is lopend goed te doen. Twee supermarktjes dichtbij en een paar restaurantjes (tegenover hotel strandtent met ligbedden) Het is rustig gelegen, wat wij heerlijk vonden! De wat drukkere boulevard zit op ca. 500m. Volg dan de borden naar ole ole (dit is trouwens een goed restaurantje, maar het restaurant rechts daarnaast vonden wij het best! Echt traditioneel Grieks eten!). Je kunt ook via het water naar de boulevard. Ga dan via de trap omlaag bij Gloria Maris en loop over het strand en stukjes door de zee. Waterschoentjes en snorkel mee is aan te bevelen! Er zijn zandstrandjes maar ook strandjes met veel stenen. Wij vonden de jeepsafari erg leuk! Je ziet dan veel van het eiland en gaat ook nog een stukje met de boot (en tevens verschillende zwemstops o. a. bij de grotten dus wederom snorkelset mee!). Deze hebben we gewoon via een kraampje op de boulevard geboekt voor 45 euro pp.

• 5Lieke09-07-2019

Nooit meer

Prima appartement voor wat je ervoor betaald. Basic maar prima. Erg afgelegen, must om en scooter te huren om de gezelligheid op te zoeken. Toen we aankwamen was de eigenaresse erg gestrest en kwam niet vriendelijk over. Het ontbijt wat erbij zit is elke dag exact hetzelfde. Zelfs het stukje fruit was twee weken lang hetzelfde. Wederom prima, maar na een week ben je de jam wel beu. Na het zwemmen in het zwembad kreeg ik pijnlijke bultjes die zich uitbreidden over mijn lijf. Ermee naar de dokter gegaan en hij gaf aan dat het uitslag van het zwembad is. Het komt omdat het zwembad niet goed genoeg wordt schoongemaakt en bacteriën die van het menselijk lichaam afkomen zoals zweet, lotion, poep en urine in het water blijven zitten. Medicatie gekregen en dit gemeld bij de eigenares. Zij lachte me letterlijk in mijn gezicht uit. Zei dat de dokter 'Crazy' is en dat het gewoon bultjes van de zon waren. Ik kon gewoon weer gaan zwemmen.

• 8In hols09-07-2019

Geweldig

Een scooter, auto, of fiets huren. We hebben het heerlijk gehad

• 8ME23-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Studio netjes schoon, keukentje basic ingericht. Mooie ligging, geen lift. Aardige en vriendelijke mensen.

• 10Fam. Schuhmacher28-05-2019

Heerlijk...schoon....mooie omgeving...rustig

We hebben een heerlijke week gehad. Het appartement ligt in rustige mooie omgeving en het is lekker schoon. Waren hier voor de tweede keer en komen zeker terug.

Appartement Koukla Mare info

Soort hotel