Appartement Koukla Marestersterster

• 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Appartement Koukla Mare op Zakynthos biedt uitkomst als je wilt ontsnappen aan massatoerisme. Een kleinschalig appartementencomplex net buiten de drukte van de toeristische plekken. Wakker worden met een zelfgemaakt ontbijt op je balkon. Na afloop neem je een duik in het zwembad. Het centrum van Agios Sostis bereik je te voet in 15 minuten.

130 reviews over Appartement Koukla Mare

• 9Lynn11-11-2019

Wij waren de laatste gasten van het seizoen (half oktober). Hierdoor was er in de omgeving al veel dicht. Ons appartement op de bovenste verdieping was ruim en erg schoon. Vanaf het balkon hadden we zicht op zee. Het complex is, zeker voor de prijs, goed onderhouden en zag er mooi en verzorgd uit. Wij hebben tweemaal schoonmaak en handdoekenwissel gehad. Een huurauto is aan te raden in verband met de rustige ligging. In de directe omgeving zijn een paar restaurantjes, een leuke beachbar aan de overkant van de weg en een paar kleine winkeltjes.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Gonnie Cornelisse02-10-2019

Heerlijk relaxen op een mooi eiland .

Heerlijk weekje relaxen. Mooi weer , aardige mensen , goed appartement. Schoon en ruim ( wij hadden een studio ). Leuk balkon met uitzicht. Zeker een auto huren en op eigen gelegenheid het eiland ontdekken. Mooi groen eiland .

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jan26-08-2019

Heerlijke vakantie

Een mooi complex met heerlijk zwembad. Alles is erg netjes en wordt goed bij gehouden, elke 2 dagen schone handdoeken en wordt het appartement schoongemaakt. Het is wel slim om een auto te huren omdat het complex een beetje aan het eind van het dorp ligt. Wat voor diegene die rust zoeken erg fijn is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9W.weijers14-08-2019

Uitstekend

Uitstekend, schoon, lieve aardige mensen. Kleinzoon kreeg last van het zwembadwater. Andere geen last

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Klaassen11-08-2019

Heerlijk!

Prima appartement! Alles mooi schoon en net zwembad. Alles is lopend goed te doen. Twee supermarktjes dichtbij en een paar restaurantjes (tegenover hotel strandtent met ligbedden) Het is rustig gelegen, wat wij heerlijk vonden! De wat drukkere boulevard zit op ca. 500m. Volg dan de borden naar ole ole (dit is trouwens een goed restaurantje, maar het restaurant rechts daarnaast vonden wij het best! Echt traditioneel Grieks eten!). Je kunt ook via het water naar de boulevard. Ga dan via de trap omlaag bij Gloria Maris en loop over het strand en stukjes door de zee. Waterschoentjes en snorkel mee is aan te bevelen! Er zijn zandstrandjes maar ook strandjes met veel stenen. Wij vonden de jeepsafari erg leuk! Je ziet dan veel van het eiland en gaat ook nog een stukje met de boot (en tevens verschillende zwemstops o. a. bij de grotten dus wederom snorkelset mee!). Deze hebben we gewoon via een kraampje op de boulevard geboekt voor 45 euro pp.

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Lieke09-07-2019

Nooit meer

Prima appartement voor wat je ervoor betaald. Basic maar prima. Erg afgelegen, must om en scooter te huren om de gezelligheid op te zoeken. Toen we aankwamen was de eigenaresse erg gestrest en kwam niet vriendelijk over. Het ontbijt wat erbij zit is elke dag exact hetzelfde. Zelfs het stukje fruit was twee weken lang hetzelfde. Wederom prima, maar na een week ben je de jam wel beu. Na het zwemmen in het zwembad kreeg ik pijnlijke bultjes die zich uitbreidden over mijn lijf. Ermee naar de dokter gegaan en hij gaf aan dat het uitslag van het zwembad is. Het komt omdat het zwembad niet goed genoeg wordt schoongemaakt en bacteriën die van het menselijk lichaam afkomen zoals zweet, lotion, poep en urine in het water blijven zitten. Medicatie gekregen en dit gemeld bij de eigenares. Zij lachte me letterlijk in mijn gezicht uit. Zei dat de dokter 'Crazy' is en dat het gewoon bultjes van de zon waren. Ik kon gewoon weer gaan zwemmen.

• 8In hols09-07-2019

Geweldig

Een scooter, auto, of fiets huren. We hebben het heerlijk gehad

• 8ME23-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Studio netjes schoon, keukentje basic ingericht. Mooie ligging, geen lift. Aardige en vriendelijke mensen.

• 10Fam. Schuhmacher28-05-2019

Heerlijk...schoon....mooie omgeving...rustig

We hebben een heerlijke week gehad. Het appartement ligt in rustige mooie omgeving en het is lekker schoon. Waren hier voor de tweede keer en komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8John Bakker25-05-2019

Heerlijke week gehad !!

Een heerlijke week gehad in dit prima complex, super schoon en ziet er verzorgt uit. Bij ontvangst werden verwelkomt met een flesje olijfolie uit eigen oogst. Vervoer is wel een must door de rustige ligging is het wat ver naar de "gezelligheid" of je moet hiervan houden er zijn wandel mogelijkheden genoeg. Wij hadden kamer met half zicht op zee wat het ontbijtje extra lekker maakt. De taveerne om de hoek is een prima gelegenheid om de griekse keuken te ontdekken. Wij vonden het heerlijk om bij Koukla Mare te verblijven en alle negatieve review's ach hoort dat niet een beetje bij Griekenland soms geen wifi en een beetje lauw water.......relax je bent op vakantie ☀️🥂

Gereisd met partner in mei 2019

19 tips over Appartement Koukla Mare

• Thijs, 27-06-2012

Huur een motorboot en verken zelf de vele mooie grotten en blauwe kusten. Vergeet niet de nabijgelegen eilandjes en de baai waar de zeeschilpadden vertoeven. Prijs per uur is ongeveer 25 euro (incl. brandstof) maar wordt algauw lager naar gelang de boot langer wordt gehuurd.

• marjolein, 26-06-2013

Tip: huur een Quad in Agios Sostis!! Ga eten bij Ole Ole, zeer vriendelijke mensen, goed eten, voor goede prijs Af te raden: Fietsen is een uitdaging met al die heuvels! Let op: voor loslopende waakhonden, niet elke hond ligt aan een ketting! Excursies: Het spotten van de Caretta Caretta schildpadden is het geld niet waard. We hadden er 3 (onder water) gezien en dat was het dan al. (we waren net kwartier onderweg) 40 euro lichter en niks kunnen zien helaas.

• L. Verhagen, 13-06-2013

Vraag een appartement op de bovenste etage, wat een uitzicht! Huur een auto of scooter zeker aan te raden, zo kom je nog eens ergens. Ga voor je inkopen naar de Lidl veel keus en goedkoop! Schrik niet als je bed 's nachts af en toe wiebelt, dat is een aardbeving daar zijn er jaarlijks honderden van!

4 vragen over Appartement Koukla Mare

• Angelique, 19-03-2018

Bar Bij zwembad?

Weet iemand of er een bar aanwezig is bij het zwembad.

MJ, 14-05-2018

In 2017 was er geen bar bij het zwembad. Maar je mocht ook gebruik maken van het zwembad bij Porto Koukla aan de overkant en daar zat wel een barretje bij het zwembad.

• Molly, 17-01-2017

De prijzen voor eten en drinken

We overwegen om in mei 2017 na Zakynthos te gaan Hoe zijn de prijzen daar voor het eten en drinken.En kun je overal pinnen?

• Winnie, 22-02-2016

Info Porto Koukla

Hoe ver is het lopen naar Laganas? Zijn er voldoende eettentjes in de buurt? Hoe is het openbaar vervoer? Bijv. naar Zakynthos stad. Verder alle info en tips welkom. Wij willen in juni gaan.

Appartement info

• De staf spreektEngels