Porto Koukla

Dagen regen1311863111381113

Reviews over Porto Koukla

• 7Familie Zwagerman05-07-2018

Héél erg genoten.

Elf dagen in hotel Porto Koukla. Erg genoten, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Kamers zijn netjes en schoon, wel wat gedateerd op de bovenverdieping. Wat mist zijn goede horren of er waren er geen. Anti muggenbeet meenemen :). Direct aan het water. Tijdens het eten uitzicht over de baai, fantastisch. Half pension, het eten was lekker en goed. Ontbijt niet erg afwisselend. Snorkelen voor de kust, zeer zeker aan te raden. Rustig gelegen en fantastisch uitzicht zowel tijdens het eten als bij het zwembad. Fietsen gehuurd, auto gehuurd en een boot voor een halve dag. Fietsen is niet altijd even makkelijk, maar redelijk goed te doen. Met de auto kom je op plekjes/baaitjes om te snorkelen, zéér mooi. Met de boot weer op plekjes waar je met de auto niet kan komen. Kortom alles is een aanrader...

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 7jacquelinevanleijden25-05-2017

Verwacht geen bruisend uitgaansleven!

Goeie restaurantjes,ole ole heerlijk eten!! Wat ik zelf afraad is een speedboot huren,als er iets gebeurt draai je op voor de kosten,en ze houden je rijbewijs achter,was ons niet verteld,door ons af te leiden kwamen we erachter dat het rijbewijs in een afgesloten kistje lag! Dus dat zouden wij nooit meer doen!! Ook een auto gehuurd! was prima!! Wat ik ook negatief vond was dat er overal zwerfvuil lag! Af en toe zelfs een rat gezien!

• 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 7ielmeeijmij29-06-2015

Rustige plaats

Rustige omgeving, ver weg van het feestoord Laganas. Agios Sostis is met de auto vlakbij. Te voet is het wel een end lopen (over de weg, langs/door het water ben je er in 10 min).

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 10vanhooftkevin15-07-2014

Rust en genieten !

Lekker relaxen en genieten van een ontspannen vakantie in Zakhyntos! Dank aan alle gastvrije grieken! top!

• 6Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Sofie Van Dyck03-07-2014

Rustig en dus goed voor onze reis

Porto Koukla is prima voor rustzoekers, verder niet speciaal. Wel mooi uitzicht op Marathonissi. Heel zielig: op de weg van Porto Koukla naar Agios Sostis staan een geit en hond vastgeketend op droge aarde (zonder groen). Echt dieronwaardig...

• 6Zorg voor natuur
    • 7Stranden

Gereisd in juni 2014

• 8Niels02-10-2013

Fantastische plek!

Een zeer aangenaam dorpje in Zakynthos!

Gereisd met partner in september 2013

• 7elly0119-09-2013

Heerlijk rustig tussen de olijfbomen

Rustige plek, omgeven door olijfbomen, voor uitgaan moet je niet in porto koukla zijn. Ook geen mooi strand, wel zeer vriendelijke mensen, hele relaxte sfeer.

• 8Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Marc26-08-2013

Prachtig!

Zakynthos is écht een prachtig eiland. Wat een mooie dingen hebben we gezien. De grotten, de schildpadden, maar vooral ook de aardige mensen maken dit eiland een parel. Ik snap niet dat Zakynthos niet drukker bezocht wordt dan dat nu het geval is. Ook het appartement Koukla Mare in Porto Koukla was ronduit prima. Je kreeg er door de 'bazin' echt een familiegevoel, je werd er behandeld als familie en zo voelde het ook. Ook is het eten er goedkoop, bij hotel Koukla kun je voor 9€ pp je rond eten, er is namelijk voor die prijs een lopend buffet beschikbaar. Ook het restaurant 'Adelfia' is echt geweldig. We kwamen toen we het eten besteld hadden er achter dat we bij dit restaurant niet konden pinnen, en we hadden alleen een pinpas bij de hand. We hebben dit toen direct vermeld aan de ober en hij zei dat we gewoon rustig moesten gaan eten en er van moesten genieten. Toen we klaar waren met het eten reed de chef ons naar de dichtstbijzijnde pinautomaat (5km verderop in Laganas). Behulpzaam!

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ton Schuit11-06-2013

Geweldig uitzicht, prima restaurants en stranden

Als je uit wilt eten heb je in de nabije omgeving volop keuze, alles is op loopafstand en tegen hele fatsoenlijke prijzen. Wij waren met z'n twee-en gemiddeld nog geen € 35 euro kwijt. Vooral El Greco en Scloubou's kunnen we aanbevelen, wat een heerlijke keuken hebben die en wat een Griekse sfeer tref je er aan, Omgeving hebben we verkend met de scooter, wat een geweldige natuur heb je er en mooie stranden vind je bijv, in Tsilivi

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Irene06-05-2013

Piepklein maar o zo mooi en rustig!

Zeer goede bestemming voor mensen die rust willen. Heel landelijk gelegen. Het bestaat maar uit enkele huizen, 2 winkels en wat toeristische accomodaties. Van hieruit is Agios Sostis goed te bereiken. Mooie uitvalsplek om het eiland te verkennen met fiets, scooter of auto (te huur in Agios). In dit hele kleine plaatsje is niets meer te doen dan genieten van rust, uitzicht en omgeving. Zoek je dat, zit je hier helemaal goed!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur