Appartement Pierrossterster

Zoover silver Award 2019

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Vlakbij het strand ligt het kleinschalige appartement Pierros op Zakynthos. De keuken in het appartement is klein en niet volledig uitgerust, maar in de buurt zijn genoeg restaurants te vinden. Er is een zwembad aanwezig en een supermarkt zit om de hoek. Al lopend ben je binnen afzienbare tijd op het strand of in het centrum van Laganas.

571 reviews over Appartement Pierros

• 2019
    10Corrie K.12-12-2019

Fantastisch,Eigenlijk alles bij de hand.

Geweldige locatie , zeer vriendelijk personeel dus alle reviews kloppen inderdaad . Ben er in 2019 niet geweest maar voor 2020 al geboekt!! Spirios en Dimitris top gasten Griekse avond moet je een keer meemaken. Dusssssssssss gewoon heen gaan. In de reisgids staat Agios sostis maar het is het begin van Laganas waar je geen enkele last van heb , Agios sostis centrum is 15 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Hellen18-11-2019

Gastvrij en vriendelijke mensen Zeer welkome ontvangst

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Robert22-10-2019

Gezellig

Het is een gezellig , kleinschalig complex. Ik had op de 1e etage gewild, maar die hele verdieping was of werd gesloten., zoals alles aan t strand en in het niet zo aantrekkelijke Laganas. I.p.v. de begane grond heb ik toen voor de 2e verdieping gekozen voor het uitzicht, nr 304, maar zijnde lang en ouder dan de gemiddelde bezoeker ( 73) en in minder goede conditie was althans deze studio niet zo comfortabel,alles klein.Zo ook het balkonnetje.Wel prima bed. Verder gehorig.

Fotis, manager van de receptie,had mij vast wel een andere studio bezorgd,maar heb ik niet gevraagd.. Deze man is fantastisch, zo aardig, zoals al aren beschreven staat.Hij is zeer hulpvaardig . Helaas was hij de laatste dagen al niet meer in dienst, een gemis !!!!

Het restaurant is geweldig , het eten , het personeel, de eigenaren Spiros en Natasja , zo vriendelijk.Alleen voor hen allen zou je teruggaan.

Een auto of ander vervoer huren is beslist aan te raden

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Ageeth van den Beld20-10-2019

FANTASTISCH

Mooi goed onderhouden kleinschalig complex. Nette kamers, schoon.Mooie ligging aan zee en ook lopend een uitvalsvasis voor Laganas en Agios Sostis.

Bij aankomst een warm ontvangst door Fotis, de manager. Gedurende de tijd die volgde kon je bij hem voor alles terecht. Vol liefde en passie verteld hij je alles over Zakynthos en geeft hij je veel tips.Niks was hem teveel. Hoe belangrijk zo iemand is in een bedrijf was te merken toen hij ineens niet meer aanwezig was.

Het restaurant werd gerund door Spiros en Natasha. Mensen met veel passie voor hun werk. Altijd vriendelijk, en bijzonder goed te eten. Het restaurant ligt echt bijna aan zee, alleen door een smalle weg gescheiden.

Ik heb genoten hier, hele fijne tijd gehad . en Spiros Natash en Fotis bedankt!!! Jullie waren top!!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Matthias en Amber11-10-2019

Heerlijke week gehad

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fotis kan je voor alles vragen, de schoonmaak dames zijn goed in wat ze moeten doen en zeggen altijd gedag, de bediening/keukenpersoneel doen hun werk top. Locatie is goed, lekker zwembad, de weg over en je bent in zee en aan de rustige kant van Laganas. Kamers zijn prima, wel aan de gehorige kant en minimale keukengerei maar kamer was ruim en in de badkamer werkte alles.

• 9Thomas en Daniëlle09-10-2019

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar bij aankomst. Alles wat je vraagt wordt voor je geregeld niks is teveel. Fotis is top. Restaurant was top, goed eten en vriendelijk personeel. Altijd sport op TV. Elke donderdag griekse avond, zeer leuk om mee te maken. Appartement werd elke dag schoongemaakt, super vriendelijke personeel ook. Hotel ligt aan het strand en de boulevard dus zeer goed gelegen! Dit is zeker een aanrader!

• 9Fam. Blue Lagoon02-10-2019

Aanrader!

Super kindvriendelijk! Kinderen staan hier op de eerste plaats. Het appartementencomplex is kleinschalig, wat wij erg prettig vonden. We zaten op de 2e verdieping met een gerenoveerde badkamer. De keuken is niet heel groot, maar wel handig met kleine kinderen. (Flesjes warmen enzo) Geen schaar in de keuken, dus zelf meenemen ;-) Dagelijks komen de schoonmaaksters langs. Bij aankomst ontvangen door Fotis, die je helpt met wat je maar wilt. Leuke bezienswaardigheden, restaurants, boot- en autoverhuur , taxi's en een gezellig praatje. In de bus onderweg naar het vliegveld waren we de buggy vergeten. Fotis gebeld en binnen een kwartier was de buggy weer bij ons terecht. Dat is pas service! Het restaurant Pierros heeft heerlijk en goedkoop eten. Het personeel is oprecht vriendelijk. Ook weer helemaal gek van kinderen. Ligging is ook prima. Strand aan de overkant van de weg en supermarkt naast het appartement.
    Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Richard24-09-2019

Heerlijk verblijf gehad bij Pierros waar we zeer hartelijk werden ontvangen door receptionist Fotis die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Appartementen zien er netjes uit en verzorgd uit. elke dag schoonmaak en om de dag schone handdoeken. Zwembad is wat klein maar wij zijn strandmensen. Je loopt zo het strand op even naar rechts lopen en je zit heerlijk rustig. Het bijgelegen restaurant Pierros wordt gerund door een fijn stel mensen waar je lekker kan eten. Uiteraard ook bij het strand genoeg eettentjes. Kortom een heerlijke vakantie gehad.

• 10René en lisanne23-09-2019

Top vakantie gehad door het geweldige aardige personeel! Ze willen alles voor je doen. Ze regelen alles als je wat vraat niks is te gek of teveel gevraagd! Fotis top gast! Niks is te gek gevraagd en hij regelt het voor je! Kamer schoon groot genoeg om lekker 1/2 weken te verblijven! Restaurant is geweldig!! Fijn eten altijd sport op de tv wanneer er wat op is! Dus nogmaals niks te klagen over deze vakantie!

• 10Gertie en Teus20-09-2019

In een woord geweldig

Heelaas zit onze vak erop 😢wij hebben genoten daar wat een vriendelijke mensen. Fortis ,Natasja,sarita,en spirros alles was gewoon perfect. Een dikke 10 .

89 tips over Appartement Pierros

• Cristel, 10-07-2019

Boek een boottocht met kapitein dan zie je net ff wat meer. Neem waterschoentjes mee! Ga tussen 7 en 8 naar het haventje. Je ziet gegarandeerd een Carretta carretta als de visser zijn vangst deelt. De specials bij Pierros restaurant zijn zalig. Zo proef je de pure smaken van Griekenland bereid met liefde. Mocht je iets zijn vergeten, in de kleine supermarkt aan de overkant van de straat kun je veel kopen . Is geopend van 7.00 uur tm 00.00 uur!!!!

• Rob van 't Hof, 25-06-2014

voor verse koffie neem een koffie kan en een filter mee. en een waslijn met knijpers

• Mei2011, 11-05-2012

Eigenlijk bij alle restaurants helpen ze je zeer vriendelijk. Eten is prima, maar niet altijd echt vers. Verse groente in voorseizoen nauwelijks te vinden, wel in Zakynthos stad. Spraken Nl-se restaurantbaas van Mambo, z'n tomaten komen uit Nederland, niks streekproducten dus ;) Huur absoluut een auto!

52 vragen over Appartement Pierros

• sonja, 17-12-2019

ontbijt

Hallo, Ik begrijp dat ontbijt helaas niet te boeken is. Is er in de buurt een mogelijkheid om te ontbijten? Bakker/supermarkt in de buurt voor diverse broodjes?

• sonja, 16-12-2019

ontbijt

Pierros biedt zelf geen ontbijt. Is er dichtbij een mogelijkheid om te ontbijten? Of een bakker of supermarkt met vers brood/broodjes in keuze oid?

• wendy, 11-12-2019

geschikt voor tieners

GOedendag, dit lijkt me een superleuke accomedatie maar zijn er in het hoogseizoen ook Nederlanders met kinderen aanwezig? Mijn zoon is dan 13 en een kameraadje voor hem is dan altijd leuk? Betreft zomer 2020

Appartement Pierros info

• Aantal sterrensterster