Appartement Pierros

478 reviews over Appartement Pierros in het Nederlands

Top place

Michie
12-8-2018

Mooi en leuk appartement. Goede service, goede kamers alleen bedden een beetje aan de harde kant. Keukentje stel niet veel voor maar dat heb je niet nodig. Restaurant Pierros zit ernaast en is geweldig voor ontbijt, lunch en diner. Lieve mensen die je een onvergetelijke vakantie laten beleven op het gebeid van eten.

Gezellig

Lynn
1-7-2018

Een super appartement!

Een hele mooie kamer en het wordt dagelijks schoongemaakt. 3x per week bad handdoeken wissel. Badkamer is wel erg klein, maar dit is goed te doen.

Het personeel is erg vriendelijk. Het gebouw ligt op een mooie plek met een zwembad en genoeg ligbedden.

Top,,,

André en ellen
23-6-2018

Het is echt top hier,aan het strand supermarkt om de hoek, goed restaurant erbij met hele leuke mensen in de bediening , Rita is super ze kan ook Nederlands, dus echt een aanrader dit complex

D-reizen

Een appartement om naar terug te gaan!

Ria van Erve
21-6-2018

Mooi appartementencomplex . Werkelijk overal dichtbij. Om te eten is er volop keuze bij een van de vele gezellige strandtenten aan zee. ( Mambo, Tasos, Sea Side) Ook bij Pierros kun je lekker eten. Schoonmaak is prima en om de dag schone handddoeken. Alleen maar Nederlandse gasten bij Pierros. Dichtbij de Mainstreet van Laganas, maar je merkt er niets van.

Genoten!

e.hoorn
18-6-2018

Klein complex (35 appartementen) .Alles keurig verzorgd. Schoon. Vriendelijke mensen. Restaurant heeft prima eten.

Zeker een aanrader om uit eten te gaan bij Sanpiero , Laganas Beach.

Heerlijk. Vriendelijke bediening met een lach. Goed eten. Onbetaalbaar uitzicht.

Een aanrader!

Margo
23-5-2018

Keurige accommodatie. Wordt voornamelijk (of alleen maar) bezocht door Nederlanders. De ligging is werkelijk perfect, echt 20m van het strand af. Langs het strand loop je Laganas in en 20 minuten lopen het weggetje op ben je in het plaatsje Agios Sostis wat een paar fantastische restaurantjes heeft en een prachtig haventje met Cameo Island niet te vergeten.

Het restaurant wat eraan vast zit heeft dezelfde naam maar is niet van dezelfde eigenaar. Het personeel in het restaurant heeft een aantal zinnen Nederlands geleerd en spreekt je in het Nederlands aan.

De schoonmaak van het appartement is goed maar je moet soms wel om schone handdoeken vragen. Je krijgt slechts 1 wc-rol en dus komt het dan voor dat je (net als op een camping) bij de receptie om een w.c.-rol moet vragen en daarmee op pad moet. Als je een douche neemt is al binnen 2 minuten de hele badkamervloer zeiknat.

The best People

Zuijderduin
14-5-2018

Best place, very goed 10

fantastisch!!

Anne
14-4-2018

geweldig app complex heerlijk alles heel dicht bij zeker een aanrader wij gaan voor de 3e x

Prima appartement en geweldig restaurant

Lindsay
6-11-2017

De ligging van het appartement was perfect, op steenworp afstand van het strand en 5 minuten lopen naar de Mainstreet (de straat met alle leuke winkels en uitgaansgelegenheden). De studio die wij hadden was erg klein, en de 'mobiele' keuken was verschrikkelijk en vies. Die stond er meer voor de show. De gastvrouw van het appartement, (het is geen hotel, maar een appartement. Vreemd dat het wel zo wordt benoemd) Denia, was in het begin vriendelijk, maar nadat er van alles misging met het reserveren van een auto werd ze heel fel, onaardig en respectloos. Ze bood ook haar excuses niet aan, maar gaf ons een verontwaardigde blik. Het restaurant, Pierros restaurant, staat los van het hotel maar is er wel naast gevestigd. Prachtig restaurant, met heerlijk eten en geweldige mensen! Het restaurant heeft ook een leuke lounge hoek voor als je alleen een drankje wilt doen. Het appartement mag van geluk spreken met zo'n restaurant. Er zijn voldoende ligbedjes bij het zwemband en ook het zwembad was groot genoeg. De schoonmakers deden hun uiterste best om alle kamers schoon te maken (met z'n tweeën), desondanks kunnen de kamers beter schoongemaakt worden. Hier is het management verantwoordelijk voor, echter gaven zij hier geen gehoor aan.

geweldig na 10 jaar het einde

hans en jannie
17-10-2017

een geweldig app maar ik wil toch iets vertellen over het app ten eerste het ligt in laganas niet in agio sostis zoals ze bij touroperator vertellen nu het over genomen is door touroperator is de reis voor volgend jaar er minimaal voor 2 pers 15 dagen in juni er 140 euro pp duurder geworden en het rest dat los staat van de app dus heeft niets te maken met pierros en word gerund door 3 geweldige mensen panos niki en Yiannius de ober zij zullen er na dit seizoen ook mee stoppen dus is het nog niet zeker dat er volgend jaar een rest bij zit dat is in het kort samen gevat dat we er na 10 jaar mee stoppen maar niets als goeds over de app did wilde ik jullie even laten weten als je van plan bent om te boeken

mvg hans

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierros in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pierros scoort een 8.37 uit 10 op basis van 478 reviews.