Appartement Pierros

Appartement
Appartement Pierros
8,4

479 reviews over Appartement Pierros in het Nederlands

Helemaal top nooit meer naar huis

Patrick
18-9-2018

Genieten van alles ,ligging eten zo vriendelijke mensen

Heel goed

Familie Bond
26-8-2018

Goed appartement met zwembad supermarkt met broodjes en croissants op 20 meter afstand strand met strandstoelen en parasol op 20 meter ook kon je daar een bootje huren het restaurant zit aan het appartement en daar is het eten lekker.Je kan er ook ontbijten wij hebben het ontbijt zelf gemaakt op onze kamer met bruine broodjes uit de supermarkt die hadden ze niet in het restaurant.Er was ook een Griekse avond met live muziek en Griekse dansers in het restaurant, was gezellig. Om de 2 dagen schone handdoeken elke dag schoonmaak in de kamer.Auto huren via de receptie ging ook goed. Redelijke prijs voor een auto huren.

Top place

Michie
12-8-2018

Mooi en leuk appartement. Goede service, goede kamers alleen bedden een beetje aan de harde kant. Keukentje stel niet veel voor maar dat heb je niet nodig. Restaurant Pierros zit ernaast en is geweldig voor ontbijt, lunch en diner. Lieve mensen die je een onvergetelijke vakantie laten beleven op het gebeid van eten.

Gezellig

Lynn
1-7-2018

Een super appartement!

Een hele mooie kamer en het wordt dagelijks schoongemaakt. 3x per week bad handdoeken wissel. Badkamer is wel erg klein, maar dit is goed te doen.

Het personeel is erg vriendelijk. Het gebouw ligt op een mooie plek met een zwembad en genoeg ligbedden.

Top,,,

André en ellen
23-6-2018

Het is echt top hier,aan het strand supermarkt om de hoek, goed restaurant erbij met hele leuke mensen in de bediening , Rita is super ze kan ook Nederlands, dus echt een aanrader dit complex

Een appartement om naar terug te gaan!

Ria van Erve
21-6-2018

Mooi appartementencomplex . Werkelijk overal dichtbij. Om te eten is er volop keuze bij een van de vele gezellige strandtenten aan zee. ( Mambo, Tasos, Sea Side) Ook bij Pierros kun je lekker eten. Schoonmaak is prima en om de dag schone handddoeken. Alleen maar Nederlandse gasten bij Pierros. Dichtbij de Mainstreet van Laganas, maar je merkt er niets van.

Genoten!

e.hoorn
18-6-2018

Klein complex (35 appartementen) .Alles keurig verzorgd. Schoon. Vriendelijke mensen. Restaurant heeft prima eten.

Zeker een aanrader om uit eten te gaan bij Sanpiero , Laganas Beach.

Heerlijk. Vriendelijke bediening met een lach. Goed eten. Onbetaalbaar uitzicht.

Een aanrader!

Margo
23-5-2018

Keurige accommodatie. Wordt voornamelijk (of alleen maar) bezocht door Nederlanders. De ligging is werkelijk perfect, echt 20m van het strand af. Langs het strand loop je Laganas in en 20 minuten lopen het weggetje op ben je in het plaatsje Agios Sostis wat een paar fantastische restaurantjes heeft en een prachtig haventje met Cameo Island niet te vergeten.

Het restaurant wat eraan vast zit heeft dezelfde naam maar is niet van dezelfde eigenaar. Het personeel in het restaurant heeft een aantal zinnen Nederlands geleerd en spreekt je in het Nederlands aan.

De schoonmaak van het appartement is goed maar je moet soms wel om schone handdoeken vragen. Je krijgt slechts 1 wc-rol en dus komt het dan voor dat je (net als op een camping) bij de receptie om een w.c.-rol moet vragen en daarmee op pad moet. Als je een douche neemt is al binnen 2 minuten de hele badkamervloer zeiknat.

fantastisch!!

Anne
14-4-2018

geweldig app complex heerlijk alles heel dicht bij zeker een aanrader wij gaan voor de 3e x

Prima appartement en geweldig restaurant

Lindsay
6-11-2017

De ligging van het appartement was perfect, op steenworp afstand van het strand en 5 minuten lopen naar de Mainstreet (de straat met alle leuke winkels en uitgaansgelegenheden). De studio die wij hadden was erg klein, en de 'mobiele' keuken was verschrikkelijk en vies. Die stond er meer voor de show. De gastvrouw van het appartement, (het is geen hotel, maar een appartement. Vreemd dat het wel zo wordt benoemd) Denia, was in het begin vriendelijk, maar nadat er van alles misging met het reserveren van een auto werd ze heel fel, onaardig en respectloos. Ze bood ook haar excuses niet aan, maar gaf ons een verontwaardigde blik. Het restaurant, Pierros restaurant, staat los van het hotel maar is er wel naast gevestigd. Prachtig restaurant, met heerlijk eten en geweldige mensen! Het restaurant heeft ook een leuke lounge hoek voor als je alleen een drankje wilt doen. Het appartement mag van geluk spreken met zo'n restaurant. Er zijn voldoende ligbedjes bij het zwemband en ook het zwembad was groot genoeg. De schoonmakers deden hun uiterste best om alle kamers schoon te maken (met z'n tweeën), desondanks kunnen de kamers beter schoongemaakt worden. Hier is het management verantwoordelijk voor, echter gaven zij hier geen gehoor aan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierros in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.