8,2

14 reviews over Hotel Blue Waves in het Nederlands

Een aanrader

Anoniem,
3-10-2018

De ligging van de accomodatie was echt fantastisch. We hebben heerlijk gegeten aan het strand en op loopafstand kun je naar de uitgaansgelegenheden. Je hebt geen vast van geluidsoverlast hiervan. Het personeel is erg vriendelijk en attent. Wel vonden wij de badkamer erg klein. Daarnaast waren de bedden niet zo heel comfortabel. Maar daarin tegen de slaapkamer en het balkon was ruim. We hebben echt een super vakantie gehad en het is echt een aanrader !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, zeker weer!

Caro,
1-10-2018

Locatie was super, aan een doodlopende weg, waar je op het strand uitkomt., met heel veel restaurants in de buurt. Totaal geen overlast van geluid of dronken mensen.

Kamer 202 had een mooi groot terras waar je heerlijk kon ontbijten ( eigen gemaakt......). s' Avonds vanuit het balkon kon je lekker relaxen en mensen kijken.

Superschone appartementen.

Minpunt was dat de bedden echt hard waren om op te slapen, hebben we opgelost door een deken onder het hoeslaken te leggen.........

Als je zelf wilt koken is het keukengerei een beetje weinig., zijn 2 pitjes om electrisch op te koken.

Het was een basic appartement maar zooooo schoon!!!

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk dicht bij het strand

Bodine,
29-9-2018

Blue Waves is een prima hotel waar de familie het hotel en restaurant beheert. Belangrijk om te weten is dat dingen als een airco, koelkast, kluis etc apart worden bijbetaald. De ligging van het hotel is I-DE-AAL. Aan het strand, tegenover de supermarkt en in de éénna drukste straat van Laganas. Er is een prettige samenwerking tussen het hotel en touroperator. Voor jongeren een aanrader, maar wanneer je wat meer luxe gewend bent zou ik een ander hotel aanraden. Al met al, prima hotel om een week te verblijven!

Gereisd met vrienden in september 2018

D-reizen

Goed hotel aan het strand

Ingrid bouwmeester,
22-6-2018

Groot apartement/hotel met ruime schone kamers. Handdoeken en lakens worden bijna dagelijks verschoond. Allen de kosten voor tax, airco, kluisje, koelkast zijn best wel hoog. Wifi spant de kroon met 3,50 per dag. Als je op het strand ligt of bij het restautrant van blue waves gaat eten is de wifi gratis en sneller. Hotel ligt bij het strand. En in de omgeving genoeg lekkere tavernas. Ook het restaurant van blue waves is prima aan te bevelen. Erg lekker.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch liefst dit jaar weer!!

Patricia konings,
11-4-2018

Heerlijk verblijf tis simpel erg schoon vriendelijke eigenaar wij vonden het heerlijk de ligging is super je loopt zo het strand op en zo het centrum in wat wil je nog meer!!! Top vakantie gehad daar

Gereisd met partner in september 2017

goed onderhouden hotel

van der linde,
2-9-2017

Wat je moet weten voordat je erheen gaat zijn de extra kosten .Je weet als je ergens heen gaat dat je vaak de airco extra moet betalen of de kluis!

In Blue Waves betaal je :per week voor de koelkast 10 euro , kluis 5 euro per week , Wifi 3 euro per dag per apparaat ,en airco 5 euro per dag.

Voor veel mensen was dit een tegenvaller , dan word er gezegd lees de kleine letters maar dit is uitbuiten !!!

Wij moesten de vertrek dag om 10 uur uit het hotel zijn ,zouden om 17.30 op gehaald worden .

Dit aan gegeven bij George(eigenaar) vroegen of wij ons konden douchen ?wassen voor vertrek ,dit konden we doen op strand !!! zei hij.

Wel konden we onze koffer kwijt in ruimte en ons omkleden in die ruimte.

Wij vonden dit voor zo,n complex een tegenvaller dat er geen extra ruimte is om je te douchen .

Het complex is mooi gelegen ,aan het strand en schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Super locatie, direct aan het strand.

Martin
27-9-2016

Wij hadden een twee kamer appartement. Wat een ruimte, met een mooi groot balkon.

Alleen de afmeting van de douche ruimte is wat aan de kleine kant.

Gereisd met partner in september 2016

heel goed

mario bruijns
25-6-2016

wij zijn net terug van dit hotel .dit hotel is mooi en ziet ergoed uit hebben het erg naar ons zin gehad.zijn wel een paar mijn puntjes de eigenaar zit dus heel de dag op te letten wat je wel en niet doet.hebben internet maar je moet betalen 15 euro per week en dat is maar voor een telefoon dus ook niet voor een laptop.maar overal in de restaurants is wel internet gratis.gaat ook niet mee met een bootje om schildpadden te zien maar huur een waterfiets dan zie je ze ook .tegen over het hotel is een supermarkje waar je alles kunt krijgen .al met al zou ik dit hotel iedereen aan raden

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Fam. ten Buuren
19-9-2015

Blue Waves is direct aan een mooi strand gelegen. Wij hadden een ruim 2-kamer appartement met een balkon gelegen aan de straatzijde met uitzicht op zee. Er wordt elke dag schoongemaakt en de bedden (niet al te fijne matrassen) worden opgemaakt en regelmatig verschoond evenals de handdoeken. Super! Helaas was zelf koken er niet bij. Wel 2 pannen maar geen schalen, geen keukengerei om mee te bakken/koken o.i.d. Noodgedwongen elke dag uit eten. Vader en dochter runnen het appartement en de zoon is eigenaar van het aangrenzende restaurant. Daar regelmatig heerlijk gegeten en zeer aardige bediening.

Supermarktjes in directe omgeving. Blue Waves zit aan een doodlopende straat, weinig last van uitgaanspubliek. Laganas is wel gericht op jongeren, via het strand konden ze naar het centrum lopen. Wel veel Engelsen maar ze hebben zich geweldig vermaakt.

Wij hebben een auto en een keer een bootje gehuurd om het prachtige eiland te verkennen! Blue Waves is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke accomodatie

Nicole
3-12-2014

Blue Waves is netjes onderhouden en ziet er strak uit. De ligging is perfect, aan het strand, allemaal restaurantjes in de buurt, en op loopafstand van Laganas. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt, en schone handdoeken. Personeel werkt ontzettend hard, en zijn super vriendelijk!

Gereisd met partner in september 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Waves in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Waves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.