Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°

57 reviews over Hotel Astir Palace in het Nederlands

Prima hotel

Daniëlle
25-7-2016

Een goed hotel aan de rand van Laganas. Vooral Engelsen en Polen verblijven hier. Het ontbijt is divers. Groot assortiment. Van toast, tot yoghurt. Van gebakken eieren en witte bonen in tomatensaus, tot koffiebroodjes. Iedere dag was het weer een verrassing wat we konden eten. In het voorseizoen voldoende bedjes bij het zwembad beschikbaar. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. De schoonmakers zorgen dagelijks voor een schone kamer en schone handdoeken en lakens. Als je uit wil slapen komen ze later op de dag terug. Minpunten: - 3,- betalen voor gasten bij het zwembad voor 2bedjes/1parasol - 6,- betalen voor gasten aan het strand voor 2bedjes/1parasol - Voor 1 juli betaal je voor het gebruik van de airco. Wij waren precies de week voor 1 juli er en het was 33 graden overdag. Er werd geen uitzondering gemaakt. - Per dag betalen voor het minikoelkastje. Ook als je hem niet gebruikt.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hotel astir palace

rita
28-8-2012

We hebben hoop geld betaald en wat krgen we een kamer bij parkeerplaats uit zicht ,met gevolg hoop herrie van auto en brommers vrachtwagens enz en mensen dit terug van stappen komen en hoop herrie maken luid praten ....en hele harde bedden ga daar niet heen

slecht top slecht ,nooit meer heen slecht .........

Gereisd met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed te doen!

jacq
26-9-2011

Net en schoon hotel.aardige mensen,mooi gelegen aan het strand.Het ontbijt is wat minder maar voor een ieder ligt er wel wat bij.De bedden zijn mega hard maar dat is in bijna heel griekenland het geval. Geen klagen gehad ik heb wel eens minder gezeten!

Gereisd met partner in september 2011

Worst hotel ever

Todorov
11-9-2011

То all who have decided to visit this hotel-do not go there. This is the worst hotel in which we have been until now. You start the morning in 7 a.m. with a terrible noise from the cleaning staff. The food was disgusting and the same every day.
We was there from 03.09.2011 - 10.09.2011 on half board. For this we paid 800 euro. but this was not enough. On the reception told us that we must pay 16 euros if we want to use air conditioning, 16 euros for safety box and 40 euros for an umbrella and sunbeds. Refrigerator is locked, so if you want to use it, you must request a key. My dream was to visit Zakynthos and because of this hotel I will never go back.

Gereisd met partner in Sat Sep 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ons voor de zesde keer weer prima bevallen.

Mascha en Lex
27-8-2011

Ja wat moet ik zeggen of schrijven.

Wij hebben weer een top vakantie gehad. 13 dagen heerlijk genoten van het hotel. Vriendelijk en schoon hotel. Eten aan het strand is goed.

Wij gaan volgend jaar weer. Das zeker.

Gereisd met partner in Mon Aug 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, goede ligging

Vince
10-8-2011

We zijn net 2 weken in Astir Palace geweest, en het hotel is zeer goed bevallen. Nette kamers, die elke dag worden schoongemaakt, en elke dag schoon linnengoed. Voor de kamers met zeezicht moet trouwens wel extra worden betaald. Het hotel ligt aan zee, dus je kunt kiezen of je bij het zwembad gaat liggen of op het strand. Voor de ligbedjes moet je betalen, maar dat is bij veel andere hotels en op het strand ook zo. Bij het zwembad is nog een klein restaurantje dat overdag open is. Het publiek is heel gevarieerd: groepjes jongeren, gezinnen met kinderen, en ouderen. Wij hadden half pension, en dat was heel goed te doen. Vriendelijk personeel, redelijke keuze in eten, al heb je na 2 weken natuurlijk wel een paar keer hetzelfde gehad. Wij snappen veel van de onderstaande negatieve reacties eigenlijk niet zo goed. Het hotel zouden we zo weer boeken, ware het niet dat Laganas/Zakynthos verder niet zo bijzonder is. Voor 2 weken lekker in de zon is het verder perfect.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gehorig, kaal, schoon en goede ligging

Kim van Velsen
27-6-2011

buiten juli en aug moet je betalen voor airco. Ook koelkast tegen betaling, strand en/of zwembadbedden tegen betaling. Veelal chagrijnig personeel. Gehorige kamers. Kaal hotel. Wel schoon en qua ligging goed, op loopafstand van restaurants, winkels en uitgaansgebied. Direct aan strand. Bij halfpension zit drank niet bij het diner inbegrepen.

Gereisd met partner in Sat Jun 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

Lex en Mascha
30-8-2010

Jammer dat de laatste beoordeling al van 2009 is. Wij zijn voor de 5e keer geweest en wederom een super vakantie gehad. Kamer met zeezicht was helemaal top.

Wederom perfecte vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2010

Niet bijzonder!

Corné
23-8-2010

Ligging van het hotel is goed. Direct aan het strand. Bedden vond ik niet goed, een week rugpijn gehad. Daar komt bij dat de kamers nogal gehorig zijn. Niet fijn als er in de kamer naast je een jong stel zit, met een kind wat bijna de gehele dag liep te schreeuwen.

Gereisd met partner in augustus 2006

Zakelijk hotel

mg
13-6-2010

Mooie ligging, maar is erg sfeerloos. Personeel vriendelijk Bij aankomst een kamer waar we tegen een muur aankeken en waar je niet buiten kon zitten, na klacht, direct andere kamer gekregen Ontbijt goed Diner goed kan beter Zwembad 19.00 dicht raar hoor prima vermaakt aan het strand

Gereisd met partner in juni 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Palace in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.