Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

69 Reviews over Sirocco

• 9Lynda09-09-2022

Fantastisch hotel, erg vriendelijk personeel

Wij verbleven hier afgelopen september met mijn man en ouders. De kamers zijn erg schoon en het personeel super aardig en behulpzaam. Voldoende ligbedden geen handdoekje leggen, relaxte sfeer. Ligging is tussen de strip en strand. Geen geluidsoverlast gehad wat eerder genoemd werd. Wij zaten in een juniorsuite,

• 5Jos24-10-2019

tja....

Zeer gehorige kamers. Konden de buurman horen snurken de hele nacht. TV stond in de naastgelegen kamer iedere avond op vol geluid, hard gepraat ed. Gemeld receptie maar konden er niets aan doen. Alleen was er als alternatief een kleine kamer beschikbaar. Zijn na 2 dagen vertrokken naar een andere hotel . Verder een super vakantie gehad!

• 9Ellen20-10-2019

Fijn hotel, schone kamer en vriendelijk personeel

8 dagen in Hotel Sirocco verbleven. Een fijn verblijf gehad. Vriendelijk personeel, schoon (heel erg schoon) hotel. Echt, kamer, eetzaal, zwembad superschoon. Omgeving is rustig. Vlakbij het strand op 500 mtr lopen. De hoofdstraat is gezellig met leuke restaurants en winkeltjes. Een fijn verblijf gehad. Kindvriendelijkheid kan ik niet invullen, het is een adults only hotel :-)

• 9Marc09-09-2019

Prima hotel op een prachtig eiland!

Het Hotel ligt op loopafstand (5min.) van het strand en diverse restaurants, heerlijk rustig. De hoofdstraat door Kalamaki was naar onze smaak iets te veel "kermis". Wel veel leuke eetgelegenheden. Het hotel uitlopend linksaf de straat volgend kom je bij een leuk strand met een supermarkt en taverne. hier ben je van alles voorzien en krijg je met gemak een dag om. Bij aankomst bleek hotel sirocco overboekt, wij werden noodgedwongen de eerste vier nachten ondergebracht in een hotel in Agios Sostis. In eerste instantie waren we sceptisch, maar uiteindelijk bleek het een prima hotel in een leuke plaats te zijn. hier hebben we ons goed vermaakt. Ter compensatie bood Hotel Sirocco ons gratis half-pension en airco, kluis en koelkast op de kamer aan. Het eten in het hotel beviel ons zo goed, we zijn geen enkele avond buiten het hotel eten geweest. Zowel het ontbijt als het diner-buffet was prima verzorgd met ruime keuze.

• 7Ellen14-07-2019

Heerlijke tijd gehad op Zakynthos

Zakynthos is een absolute aanrader. Hotel Sirocco hebben wij op basis van de reviews geboekt. Bij de ontvangst werd ons meteen een upgrade van de kamer voorgesteld. Want ja bij een standaard kamer zit geen airco( dat wisten wij) geen kluis en geen koelkast. Kwam 13 euro pd bij. Dus een upgrate gedaan. Super kamer, ontbijt heel goed maar het avondeten in tegenstelling tot de reviews is echt niet goed! Advies boek logies met ontbijt. Op loopafstand zijn betaalbare restaurants. O ja vergeet ook niet om een auto te huren Zakynthos heeft hele mooie plekken. Ga naar Porto Roxa dan heb je een super dag.

• 9Monique29-06-2019

Fantastisch verblijf gehad

Heerlijk rustig hotel, zeer relaxed. Net buiten het centrum op loopafstand van de zee. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 10Fam. Haverkamp03-06-2017

Fantastisch hotel met een hele goede service.

Alles was goed in dit hotel. Wij zijn er twee jaar achter elkaar geweest. Gaan zeker nog een keer terug.

• 7AvE03-09-2016

Prima...meer kan ik er niet van maken

Klein hotel, prima gelegen maar heel simpel. Ontbijt stelt niks voor en veeeeeel geluidsoverlast van muziek van diverse tenten om het hotel heen! En van blaffende honden en kraaiende hanen! De hele nacht door! Helaas geen gratis airco en gebruik koelkast. Het zwembad is heerlijk rustig en lekkere lunchkaart. Niet duur

• 9AnnaM25-06-2016

Gastvrij,rustig en schoon, uitstekend dus!

Sirocco wordt jaarlijks verbeterd, dus aan oude reviews heb je niets meer. het ontbijtbuffet is ruim, gericht op Europeanen en op Engelsen, de kamers zijn schoon, (nog) niet echt modern ingericht. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gericht op service. We hebben 5x van het dinerbuffet gebruik gemaakt, er was veel meer variatie en gebruik van verse producten dan in de restaurants in Kalamaki. En beslist niet duurder! Geen kinderen betekende een rustig sfeertje.Kortom, een aanrader, eind mei bescheiden bezet.

• 9Peter24-05-2016

Prima hotel!

Prijs/kwaliteit is uitstekend. Rustig gelegen hotel op 5 minuten lopen van het strand en 10 minuten naar Kalamaki. Naar Laganas hebben wij met een gehuurde auto gedaan die je uitstekend en zonder gedoe kunt huren bij Hermes in Kalamaki. Op deze manier kun je het hele eiland in je eigen tempo verkennen. Tip: Zoek de kleine straatjes op om de griekse sfeer te proeven. Aanrader: Bezoek het shipwreck vanuit een haventje daar in de buurt, scheelt je een lange boottocht vanuit Zante. In het hotel zijn géén kinderen toegestaan en dat maakt het heerlijk relaxt voor een drankje op het gemoedelijke terras bij het mooie zwembad. (niet verwarmd) Wij hadden halfpension, prima ontbijt en uitstekend diner.

Hotel Sirocco info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar