Hotel Bitzaro Palace

150 reviews over Hotel Bitzaro Palace

• 2019
    9Thijs Zijlstra13-10-2019

Louter positief!

Bitzaro Palace is een fijn hotel op een redelijke locatie. Het eten is afwisselend en lekker. Het ontbijt is, in ieder geval nu wij er zijn, vooral geënt op Britten, daar zij het merendeel van de gasten vormen. De kamers zijn sober maar prima, koele witte tegels, prima bedden en balkons. Wij reizen met een tweeling van net geen jaar oud en ouders en hebben een gratis upgrade naar een family kamer gekregen. Qua locatie zitten we redelijk. Kalamaki is waarschijnlijk niet het spannendste plaatsje op Zakynthos. Veel zaken zijn overigens al gesloten voor de winter, iets waar wij geen last van hebben, maar wel het vermelden waard. Hebben bij een lokale aanbieder voor zes dagen een zevenpersoons auto inclusief kinderzitjes gehuurd voor slechts €240. Ben erg benieuwd naar de rest van het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Monique28-09-2019

Fantastisch!

Mooi en net hotel met vriendelijk personeel. Het eten is echt geweldig elke avond een andere soep, die ze aan tafel komen opdienen net zoals het drinken. Onze kennis die mee was kwam in het ziekenhuis terecht en er werd elke dag gevraagd hoe het met hem was.
    Petra van de receptie doet heel erg haar best om het iedereen naar de zin te maken. Je kan haar alles vragen en ze spreekt zelfs een klein beetje Nederlands wat heel grappig klinkt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9r.dekker24-09-2019

ERG GOED !!

het eten en drinken in het hotel was erg goed !! een aanrader !!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Bea Hildebrand24-09-2019

Saai en niks te doen in t hotel

Bij het hotel zitten/ liggen is ongelooflijk saai. Er is niets te doen behalve zwemmen. Vooral in de avond is dit super saai

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Anja de jong22-09-2019

super

super verblijf , schoon en mooi hotel , vriendelijk personeel , heerlijk eten helemaal top

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Van Zenden01-07-2019

Geweldig verblijf gehad.

Gezellig wat kleinschalig verblijf. Uitermate vriendelijk personeel heel behulpzaam. Eten is elke dag anders, top. Kamers werden elke dag keurig schoongemaakt. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ben27-06-2019

Top hotel op een top eiland hier komen we terug

Het hotel ligt op een gunstige locatie. Met de auto op pad gaan in twee dagen kun je het hele eiland bezichtigen. In ieder geval naar het scheepswrak . Of de korte tour naar de schildpadden. We hebben ook een fiets gehuurd en gefietst naar Zakynthos-stad. En we hebben de wijnboer op gezocht een leuke rondleiding inclusief wijn proeven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Corien11-06-2019

Super hotel!!!! In het begin dachten we waar zijn we in beland!! Je kon bijna een speld horen vallen bij het zwembad Het publiek daar was zeker boven de 60 Maar schijnt in deze periode van het jaar normaal te zijn Maar wat hebben wij n relaxte vakantie gehad Met lieve aardige vrolijke mensen Top hotel!!! Het eten was super..zeker qua temperatuur! Wat toch erg belangrijk is En zeer gevarieerd!!! En schoon hotel ook Goede stevige bedden En een leuk balkonnetje!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9C. Bakker31-10-2018

Top hotel op het mooie zakynthos!!

Bitzaro Palace is een heerlijk hotel met een relaxte sfeer! Geen druk animatie team! Gezellige zitjes ! Heerlijk eten ! Mooie en zeer schone kamers! Ook de rest van hotel zeer schoon ! Prachtig zwembad . Helaas is handdoekje leggen hier ook een probleem!! Fantastische bediening ! Huur een auto voor een paar dagen om het prachtige eiland te ontdekken ! Wij gaan hier zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Janneke04-09-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Mooi hotel met perfecte ligging. Binnen 10 minuten sta je op het strand of in het dorpje. Heerlijke bedden en ruime schone kamers. Lekker en gevarieerd eten. Bij het eten is er een dresscode en dat tezamen met de mooi gedekte tafel geeft het echt het 'uit eten gevoel'. Fijn en diep zwembad. Lekkere bedjes daaromheen. En super vriendelijk personeel. Altijd geïnteresseerd en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

10 tips over Hotel Bitzaro Palace

• coppens johan, 02-06-2014

Het is eten is wel lekker en het personeel is vriendelijk. De ligging is goed zeker wat betreft boetiekjes en openbaar vervoer.

• gigeelen, 03-06-2012

Huur geen motorfiets in het hotel.ik kreeg er eentje dat beschadigd was en met een bijna lege tank en toen ik hem terug inleverde kreeg ik te horen dat ik dat geweest was(De remhendel was gebogen zie foto).Mijn vakantie werd hierdoor grondig verstoord.Achteraf is de verhuurder weggegaan en heb ik er niets meer van vernomen.Dus opgepast.

• mikkies, 23-06-2013

Loop via het strand naar Laganas en daar voorbij naar het eilandje Agios Sostis, het eiland met de "wapperende" witte doeken. Oók aan te bevelen is de Eilandtour, dan kom je op práchtige diepblauwe baaien, SCHITTEREND!

5 vragen over Hotel Bitzaro Palace

• Jetje, 28-07-2016

Kamers

Weet iemand waar de comfort Kamers ligging hebben in het hotel Wij he been comfort kamer geboekt, maar Kan dit nergens terug vinden welke kamer dit zou moeten Zijn

• Sonja1, 29-04-2016

Bitzaro Palace en Bitzaro Grande

Is er iemand al in beide hotels is geweest ? Is er veel verschil tussen de twee hotels, qua eten en accomadatie ?

• rohaerfr, 26-04-2015

buiten eten

is er mogelijkheid om buiten te eten ?

Hotel Bitzaro Palace info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats