8,6

140 reviews over Hotel Bitzaro Palace in het Nederlands

Top hotel op het mooie zakynthos!!

C. Bakker,
31-10-2018

Bitzaro Palace is een heerlijk hotel met een relaxte sfeer! Geen druk animatie team! Gezellige zitjes ! Heerlijk eten ! Mooie en zeer schone kamers! Ook de rest van hotel zeer schoon ! Prachtig zwembad . Helaas is handdoekje leggen hier ook een probleem!! Fantastische bediening ! Huur een auto voor een paar dagen om het prachtige eiland te ontdekken ! Wij gaan hier zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Janneke,
4-9-2018

Mooi hotel met perfecte ligging. Binnen 10 minuten sta je op het strand of in het dorpje. Heerlijke bedden en ruime schone kamers. Lekker en gevarieerd eten. Bij het eten is er een dresscode en dat tezamen met de mooi gedekte tafel geeft het echt het 'uit eten gevoel'. Fijn en diep zwembad. Lekkere bedjes daaromheen. En super vriendelijk personeel. Altijd geïnteresseerd en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!!

Remco,
30-8-2018

Super relaxt hotel. Het personeel maakt het gewoon. Dag in dag uit gastvrij en welkom. Eten is prima, genoeg tot het laatste moment. Genoeg tafels en niet in de rij voor je eten (hoog seizoen). Bij het zwembad ook genoeg vrije bedjes. Geen handdoekje leggen, de badhanddoeken zijn gewoon gratis en om de dag schone 😁. Super veel leuke excursies te doen en gewoon op straat voor weinig te boeken. En als je een dag weg bent kun je gewoon een lunch mee krijgen. En veel Engelse ja, maar van niveau heb je geen last van. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Leuke vakantie voor een keer.

hans,
14-6-2018

Er is geen animatie en de gemiddelde leeftijd was tijdens ons verblijf rond de 60-70. Toch beviel de rust ons wel ...strand op 400 meter. In tegenstelling tot de recensies geen 9 waard zoals op zoover werd vermeld door de meeste mensen die er vaker kwamen. De planken rond het zwembad waren ook niet echt veilig, en erg heet met de zon erop. Het eten is een goede 7 plus.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel als je even tot rust wilt komen.

Michael Westenberg,
29-5-2018

Hotel was erg goed. Erg vriendelij personeel en eten en drinken was top. Eten was niet heel veel keuze in de avond, maar was voldoende en alles was erg mals en lekker. En nooit lege bakken gezien. Voor een jong stel zoals wij is dit buiten het seizoen alleen niet echt een aanrader. Er zijn veel ouderen in het hotel en qua entertainment is het niet zo best. In Kalamaki zelf is ook niet heel veel te beleven, dus je zal er op uit moeten als je iets wil gaan doen. Voor je rust is het hier wel top. weinig kinderen en altijd een bedje beschikbaar. Zakynthos is ook een erg mooi eiland met mooie bezienswaardigheden en uiteraard de schildpadden die je gezien moet hebben. Alleen zie je wel duidelijk dat de crisis ook dit eiland niet heeft over geslagen.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel is ontzettend mooi gerenoveerd en ligt net buiten de wat toeristische strook van Kalamaki. Heel vriendelijk personeel wat zicht uit de naad werken om het iedereen naar de zin te maken. Daarbij ook een hele persoonlijke benadering (zelfs namen worden onthouden) wat ik bewonderenswaardig vind als je bedenkt hoeveel gasten er komen per jaar. Zeer uitgebreid en heerlijk all-inclusive buffet en omdat het hotel niet al te groot is heb je totaal niet het idee van “de vreetschuur” Wij hebben een heel prettig verblijf gehad hier.

Het strand van Kalamaki (loopafstand van het hotel) mag je in de avond niet meer op (net als vele stranden op zakynthos) ivm de schildpadden. Wij wisten dit niet en staat ook niet goed aangegeven. Maar ze letten (terecht) wel heel streng op dus je wordt eraf gehaald en weggestuurd. Voor de mensen die interesse hebben in de natuur, de schildpadden zijn echt heel erg bedreigd dus wees bewust als toerist.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel

Wannes,
1-10-2017

Heel vriendelijk personeel , fantastisch onthaal , Lekker en warm eten , propere kamers , geen lawaaierige animatie , Minpuntjes =weinig kastruimte voor een langer verblijf , koude airco in het restaurant

Gereisd met partner in september 2017

Super!

Patricia.,
10-8-2017
  • vriendelijk personeel, propere kamers, goede Wifi, altijd plaatsje (met parasol!) op de ligweide achter zwembad, rust (geen luidruchtige animatie door de dag), eten zéér lekker (niet héél uitgebreid maar steeds voldoende keuze).
  • Tip: kies kamer aan zwembadzijde want aan de voorkant van hotel wordt tussen 4 en 5 uur het vuilnis opgehaald en daar word je wakker van. Verder niks negatiefs over dit hotel!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

een klein gezellig hotel

baeyens martine,
16-7-2017

het is een klein, gezellig hotel met heel vriendelijk personeel.Deze mensen werken hier al jaren en kennen hun vak.Er is een mooi,goed onderhouden tuin met een mooi zwembad en genoeg ligstoelen.Het eten is heel lekker, en genoeg variatie.Er is een all inclusief formule, en het zijn plaatselijke dranken.Je kan ook als vieruurtje een broodje,hamburger, frietjes of croque mesieur krijgen, en deze zijn lekker.De kamers zijn ruim,netjes onderhouden en om de twee dagen verse handdoeken.Er is ook nescafe of thee in de kamer beschikbaar.De handdoekenservice is met een borg van 10 euro,deze krijg je terug.Het strand is via een goede weg bereikbaar een 500 meter verder. 1 minpuntje, s'avonds was er niets te doen in het hotel, een plaatselijk groepje of zanger was er wel maar niet onze smaak.In de nabijheid vh hotel zijn er wat winkeltjes.Zakynthos is een mooi eiland,huur alvast een auto en je hebt veel gezien,alleen de bordjes op de straat zijn niet zo heel duidelijk, dat maakt het wel spannend om ergens te geraken.Doe excursies met nefis(kijk naar hun website), een nederlandse maatschappij, en de uitstappen zijn in het nederlands heel goed;Het scheepswrak en het schildpaddeneiland zijn toppers, ook kefalonia zou de moeite zijn, wij hadden geen plek meer,was volzet.Ik raad ten zeerste hotel bitzaro palace aan,wil je grote luxe...grote buffetten.. en veel animatie in de dag dan is dit geen goede keuze .
Je kan ook auto huren in het hotel verzekering all in ook voor eigen schade doen!!!

Gereisd met partner in juni 2017

goed maar de naam palace niet waardt

denise,
3-6-2017

wie van grote buffetten houd vangt hier bot, het is een mooi eiland maar om het gezien te hebben moet je de eilandtoer doen die is de moeite

Gereisd met partner in mei 2017

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bitzaro Palace in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bitzaro Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.