Géén boekingskosten

Iliessa Beach

Aparthotel
GriekenlandZakynthosArgassi

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Iliessa Beach voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Iliessa Beach

• 7Marleen13-09-2022

Heerlijke plek, niet luxe, gedateerd, maar knus.

Fijne knusse plek om te genieten van mooie zonvakantie. Eenvoudige kamers, maar schoon. Wij vonden de het zwembad een fijne plek, door bomen bij het zwembad voldoende schaduwplaatsen en het maakt het gelijk gezellig. Daarnaast is er bij het zwembad een bar, waar je een koud drankje en een lekkere maaltijd kunt bestellen. Het ontbijt is echter ondermaats. Evenals de ontbijtzaal die is ook verre van uitnodigend.

Het hotel ligt direct aan zee. Er zijn strandbedjes beschikbaar in de tuin van het hotel, en je kan direct de zee in, maar het is geen "echt" strand. Argassi is een levendige badplaats, met voldoende eettentjes en barretjes. Kortom zeker een aanrader.

• 7Ronald11-07-2022

Gemiddeld.

Leuk gemiddeld hotel aan de hoofdweg in Argassi. Gemiddeld ontbijt. Enig minpunt is de Wi-Fi. Die is drama

• 8Anoniem24-08-2021

Prima!

Prima hotel, aardig personeel en goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Vanwege corona werd onze kamer niet iedere dag maar elke 3 dagen schoongemaakt met schone handdoeken en lakens. Dit was echt voldoende. Als je rustig wilt zitten vraag dan een kamer aan de zeezijde. De straat kan inderdaad erg rumoerig zijn maar aan de achterkant merkten wij hier niets van. Onze airco hield zich prima; wij zaten hier tijdens de hittegolf met temperaturen van +37 gr. Tip: neem oordopjes mee want echt stil is tie niet maar ook hier wen je aan. Zakynthos is schitterend, huur een (motor)scooter en verken vooral de westkust, die kant van het eiland vonden wij veel mooier en rustiger met fantastische rotsstrandjes en kleine haventjes.

• 10Annie en David22-09-2018

Fantastisch.

.Wat een mooi plekkie! Wij hadden een perfect appartement met de ligbedden voor de deur.De zee en zwembad binnen 5 seconden te bereiken.Iedere dag schoonmaak met schone handdoeken en een zwembadbar waar je een lekker drankje kon doen en vooral lekker kunt eten.En last but not least het hele vriendelijke personeel dat er werkt.

• 7Silvan21-08-2016

Oké hotel!

Het is een erg ouderwets aparthotel, maar prima voor te verblijven. Alles is schoon, en dat is vaak het belangrijkste. Airco krijgt het overigens niet bijgehouden, dat is dan wel weer jammer. Ontbijt zou ik niet erbij pakken, het is elke dag hetzelfde en aan de overkant van het aparthotel ligt een bakker waar je voor een paar euro geweldig kunt ontbijten. Wij hebben het ontbijt dan ook een paar keer geskipt.

• 9Bouwman07-03-2016

Top vakantie

We wilden graag een keer met zn allen op vliegvakantie en zo kozen we voor Zakynthos en Illiesa Beach. We zijn met zn 5en en wilden graag een accommodatie waar we met zn allen in pasten. We kregen een appartement met balkon met uitzicht op zee, helemaal top! (laat alleen 's nachts niet doorluchten ivm muggen!) Alles was ook erg schoon, er werd iedere dag schoon gemaakt. Het zwembad was heerlijk verkoelend en er waren ruim genoeg ligbedjes met zowel schaduw- als zonplekjes. Er is niet echt een strand maar alleen een klein stukje zand waardoor je zo de zee in liep om heerlijk te dobberen. Het personeel was echt super, heel vriendelijk, vooral de man bij de receptie en de vrouw bij de poolbar. De ligging van Illiessa Beach vonden wij ook ideaal, midden in Argassi, allemaal toprestaurantjes op loopafstand, maar in het hotel zelf was het heerlijk rustig. Wij hebben een topvakantie gehad!

• 9Maria30-08-2015

Aanrader

Fijne tijd gehad. Normaal gesproken zoeken we altijd rustiger gelegen accomodaties uit, maar ondanks dat Iliessa Beach aan de voorkant in de hoofdstraat van Argassi ligt, merk je aan de achterkant niets van de drukte. Ruim appartement aan achterkant met ruim balkon, goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken. De natte badkamer is te voorkomen door het douchegordijn in het bad te hangen en de kier die dan ontstaat aan de zijkant met de wastafel "af te dichten" door het douchegordijn om te vouwen en dan op de badrand iets zwaars te zetten. Wat restaurantjes betreft is het naastgelegen restaurantje Mikri Dafni een aanrader. Een klein echt Grieks restaurantje met goed eten voor een leuke prijs en vriendelijk personeel. Afhalen ook mogelijk. Het hek aan de zeekant gaat 's avonds rond 20.45 uur dicht, dus als je dan een duik wilt nemen, moet je dit even bij de receptie melden. Het zwembad is om 19.00 uur "dicht" en om 9.00 uur 's ochtends weer "open". We gaan zeker nog een keer terug.

• 8leon25-09-2014

prima prijs-kwaliteit verhouding

geen hoogvlieger qua voorzieningen. Maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooi zwembad en leuk bar bij het zwembad. De zee grenst aan de tuin. De eigenaar zijn een beetje knorrig, maar het personeel heel vriendelijk. Als je je best doet komt het best goed. Jammer alleen dat je voor de koelkast en safe op de hotelkamer toch flink moet betalen (€ 65 voor 10 dagen).

• 8Matthijs21-09-2014

Geweldig hotel aan zee! Voor herhaling vatbaar!

Bij aankomst waren we iets te vroeg. Tijdens het wachten konden we al gebruikmaken van het zwembad. Gelukkig mochten we eerder in de kamer. De kamer was groot en schoon. Helaas hadden wij een kamer aan de kant van de straat waar het overdag best druk kan zijn met verkeer. Aan de kant van het zwembad is het juist weer heel rustig. Het personeel is heel klantvriendelijk en met vragen kan je altijd terecht. De kamer werd iedere dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt was eenvoudig en iedere dag hetzelfde. Het smaakte goed, maar we hadden toch graag wat variatie gezien. Aan de achterkant van het hotel (zeezijde) is een mooie tuin met gratis ligstoelen en parasols. Er is niet echt een strand, maar de zee heeft wel een zandbodem die geleidelijk afloopt. Nadeel was wel dat veel gasten een ligstoel "reserveerde" met een handdoek, waardoor het soms goed zoeken was naar een plekje. Argassi is een leuke stad met veel restaurants. De prijs en kwaliteit is erg goed!

• 8Edwin en Jacqueline24-08-2014

Mooi apartement maar aan vernieuwing toe

Net terug van een week in dit hotel. Kamers waren goed maar wel erg gedateerd. Bedden waren vreselijk hard en nodig aan vervanging toe. Badkamer ook erg gedateerd. Alles was nat na het douchen.Schoonmaak in ons appartement liet zeer te wensen over. Ligging is geweldig en zwembad keurig schoon. Bij de poolbar kun je heerlijk eten, norse kok blijkt erg verlegen te zijn en is erg aardig. Argassi is wel heel toeristisch, daar moet je van houden. Zakynthos is een prachtig eiland waarbij de boottochtjes aan te raden zijn. Maar boek ze wel privé en niet via de reisorganisatie want dan ben je duurder uit en ga je met zeer grote groepen.

Aparthotel Iliessa Beach info

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar