Aparthotel Letsos

Slechte Vakantie Ooit

Stef

Slechte Vakantie Ooit.

On Hygiënisch

Vooral Het Water 0% Gloor.

Deur Kan Niet Dicht .

Geen Enkel Slot.

Schimmels Overal .

Douce Kan Niet Opgehangen Worden.

Vieze Lakens en Dekbed Overtrek.

De Gordijnen Helpen voor Geen Meter Om De Zo'n Tegen Te Houden.

Ik Zou Zeggen Ga Er Heen Als Je Je Vakantie Wilt Verpesten.

Nooit meer

Linssen
21-8-2017

Niets was goed, hygiene bagger, schimmel, airco die niet sterk genoeg was voor 2 ruimtes, douche die niet goed functioneert, geen complete inrichting.....ga zomaar doir

Smerig

Anoniem
21-8-2017

In 1 woord: slecht. Overal schimmel op de kamers, airco die lekt, spullen van vorige mensen in de kasten, deuren die niet dicht kunnen, matrassen waarvan je de springveren voelt in je rug, lekkende kranen. Wij zaten in een appartement voor 4 personen, zelf eten bereiden was niet mogelijk omdat er veel ontbrak van de inventaris en veel was smerig (bv. bestek borden en glazen). Het zwembad was erg onzuiver, hebben het getest met 'zwembad staafjes', uit de uitkomst bleek dat er geen chloor inzat en de ph waarde heel erg laag is. Nooit meer dus.

Ga hier niet heen

Patrick Jans
21-8-2017

Verschrikkelijk. We werden naar dit hotel overgeboekt. Na rwee iur wachten op de "poets" konden we naar de kamers. We wilden airco dus of we even 100€ wilden aftikken. De tweede kamer was later klaar, daar lagen de onderbroeken van de vorige gast nog in de kast of we zelf te weinig hebben. Ligt daarnaasr aan een drukke weg, minder fijn. Voor de rest schimmel, webben, vies, douche niet op te hangen, moet ik nog doorgaan? Zwembad met de staafjes van intex gecontrolleerd..geen chloor lage Ph... pffff ik stop er maar mee.

Doe het jezelf niet aan

Marijn
21-8-2017

Slechte airco schimmel stomme douche geen fatsoenlijke gordijnen

Nooit meer

P. Meijer
27-9-2016

Verschrikkelijk hotel alles wat je maar kan bedenken is niet goed, ontbijt met 6 elementen , bedden compleet doorgelegen de veren prikken in je rug , geen warm water aan het eind van de dag , schimmel alom , norse manager die altijd gelijk heeft , klagen jeeft dus geen zin. Al met al onbegrijpelijk dat dit door reisorganisaties wordt aangeboden . Verblijf in dit hotel zou verboden moeten worden . Zeker geen 3 sterren waard hooguit 1 ster. Het was dat het weer goed was anders was onze vakantie echt verziekt geweest.

verschrikkelijk

katrien
18-12-2015

een armzalig budgethotel, zeer verouderde kamers en meubilair

zeer basic

er wordt gesproken over een ontbijtbuffet maar dat is de naam absoluut niet waardig

ook de lig zetels aan het zwembad zijn verouderd en door gezakt

enkel de ligging is perfect

Nooit meer!

Jojo
8-9-2015

Op het uitzicht na, viel alles heel erg tegen, van buiten zag het er heel verzorgt en aangenaam uit, ook de intree is heel mooi, maar de kamers zijn erg armoedig. Daarnaast hoor je echt alles, je kan een het gesprek van je buren gewoon heel duidelijk volgen, zonder er moeite voor hoeven doen. De cleaning service is echt heel slecht, ze vegen een beetje en maken je bed op, het word een beetje recht getrokken. Kan niet zeggen dat ze met een natte doek over het meubilair gaan, en over de badkamer al helemaal niet te spreken. De eigenaren zijn erg onvriendelijk en doen zich voor of ze je begrijpen, met name de vrouw, waarvan ook een foto op de desk staat, waar blijkt dat ze afgestudeerd is aan de universiteit, nou zou je echt niet zeggen, vroeg haar iets te regelen en dat zou ze doen, maar moest het tenslotte zelf regelen de dag erna in de vroege ochtend, want er was niemand op dit tijdstip aanwezig, er word ja geknikt en don't worry gezegt, that's it. Ontbijt is te triest voor woorden!!!

Slechte ervaring

Annette
1-9-2014

Helaas, we hadden de recenties wel gelezen maar dachten, ach zal wel meevallen. Het ontbijt is echt om te treuren, we hebben het 1 keer gedaan maar dit was echt superslecht. Het brood was oud en er staat een limonadekan wat echt niet te drinken is. We hebben er 14 dagen gezeten in een appartement welke wij niet geboekt hadden, we hadden er namelijk 2 geboekt, iedere dag werd ons verteld dat het de volgende dag geregeld zou zijn. We werden bij aankomst in een 4 persoons appartement geplaatst voor 1 nachtje.... Wat ik ook heel erg raar vind is dat er geen touroperator agent komt voor een informatie bijeenkomst, het complex is heel erg groot! Waarschijnlijk omdat het klachten regent... De ligging is wel heel erg mooi maar dat is ook het enige pluspunt aan dit complex. De eigenaar is een zeer chaggerijnige man die geen woord Engels spreekt. Voor ons nooit meer Letsos. Niet gekregen wat we haddden geboekt.

Belangrijk! Niet alle kamers zijn van gelijke kwaliteit, wij hadden net de pech dat we een slechte kamer (nr. 28) hadden, zo hadden wij geel leiding water, nauwelijks warm water, geen stroom (vanaf dag 3), povere & armoedige inrichting, vieze badkamer en keuken. Gelukkig zijn niet alle kamers zo, reisgenoten hadden beiden betere kamers! Kamers direct achter het zwembad, aan de rechterzijde van het hotel zijn volgens ons nog niet gerenoveerd en verkeren daartoe in slechte staat!

Verder is de eigenaar een boefje & best bot. Bij aankomst kregen wij een "sit down" verzoek toen wij naar onze kamer vroegen.. Ook heel gek, de airco was kapot, maar voor een extra 50,00 EUR, zouden wij de hele week airco hebben?!

Toen wij na 4 dagen koud water toch maar eens navraag zijn gaan doen, hadden wij terstond dezelfde dag ineens wel warm water?! Helaas hadden wij vanaf dat moment dan weer geen stroom, best jammer...

Als je een appartement boekt, boek dan s.v.p. geen ontbijt erbij, is geen succes.

We hebben een aantal aanbieders voor Letsos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Letsos in Alykanas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Letsos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Letsos scoort een 2.18 uit 10 op basis van 19 reviews.